Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
richartti
profiilit
richartti
richartti
Vapaa kuvaus
Aloituksia
178
Kommenttia
13220
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Jep. Väkisinkin nousee ne tuntiliksat ihan järkyttäviksi kun laskeen kalustokustannukset ja ne tunnit joista "ei voi laskuttaa". Mutta verrattuna siihen mitä tällä hetkellä lukee niissä laskuissa joita kuittailen ison herran maksettavaksi, niin 10 €/ tunnilta vois ottaa pois. Mutta se ei välttämättä riitä, jos ei oo sertificaatteja/akreditointeja...ja ne maksaa pienelle firmalle ihan liikaa.
17.03.2012 00:56
Vaimon siskon mies on jo sen testannut, mutta en oo iljennyt kysellä :)
17.03.2012 00:50
Toi oli ihan kiva ennen kuin hankki noi järkyttävät silikonit
17.03.2012 00:49
Se kyllä täs palstas on vähä syvältä, että täällä olevat naiset on vähintään yhtä hulluja ku itte o....
Just näin :)
17.03.2012 00:40
Sanotaanko näin, että se nainen on vetänyt jo muutaman vuoden baarissa aina sellasta privat-showta, että kyllä mä ois heti sinkkuuntumisen myötä valmis kattoon mitä se vois tarjota.....
17.03.2012 00:38
Toi on kyllä jollain tapaa mielenkiintoinen ihminen. Parisuhdetta ajatellen todenäköisesti vähän vaikea tapaus.
17.03.2012 00:33
Juu....
Tiedän kyllä sellasiakin akkoja jotka on nykyiset tai edelliset ukot haukkunut/hakannut niin hyväksi, että käyvät töissä sairaanakin ja painavat töitä 110% lasissa jatkuvasti burn-outin rajalla.
Juu vaihtamalla vois parantua ja joku vois saada tuosta mun emännästä ittelleen hemmetin hyvän akan. Ei tässä häviäjiä välttämättä ois olleenkaan. No ehkä sen akan uuden miehen vaimo vois olla se häviäjä tai sitten ei sekään.
17.03.2012 00:27
Juu...ei. Ainakaan alkuun 8 tuntia vuorokaudessa ei riittäis yhtään mihinkään ja se jo yksistään olis iso ongelma.
17.03.2012 00:22
No jos masu heräättää niin sillon siellä joku potkii....tai jotain
17.03.2012 00:18
Mä en kyllä tiiä miksi mun pitäis vaihtaa nikkiä sinkkuuntumisen myötä? Mä luulen, että mun ei kannattais...
17.03.2012 00:13
Mä en kyllä usko pätkääkään tähän palstaan tuossa mielessä... Ne mitkä vähänkään vaikuttaa täysjärkisiltä katoo melko pian täältä tai sitten ne osoittautuu puoles vuodessa vähemmän täysjärkisiksi. Mutta en mä sitä kiistä ettenkö poikamiehenä vois muutaman palstan naisista tavata face-to-face ja kattoo mitä ne on niinku palstan ulkopuolella.
17.03.2012 00:12
En nyt ihan tuollasii termejä käyttäys. Eräs ihminen on nyt vasta sinkkuuntunut....ja kiinnostunut. Mutta enpä minä millekään oo viittiny alakaa. Mutta jos oisin poikamies, niin se ois menoo sitten. Itte asiassa ei oo mitään tietoo mahtaako tuo enää olla sinkku, siitä on kuitenkin jo puoli vuotta ku oon viimeksi sitä nähnyt.
17.03.2012 00:08
Mä alan varmaan taas kohta lukee jotain narkkari-, ATM-, hutsublogeja pitääkseni yllä visiota oman elämäni hienoudesta.
17.03.2012 00:01
Nii...sepä se yrittäjän hommissa on. Jos oisin katteellinen niin alkasin yrittäjäks. Pari hommaa tullut laskeskeltua, mutta ku on tuo laskupää ilmeisesti liian hyvä niin ei tuu niihin hommiin lähettyä. Ja liian tarkkaan tiedossa monenlaista asiaa.
Vaikka ehkä vielä just tällä hetkellä niillä hommilla vois jotenkin tienata, niin ei kuitenkaan enää 2-3 vuoden päästä eikä tuossa ajassa ehdi maksaa mitenkään pois niitä investointeja mitä pitäis tehdä. Ns. kilpailevat yritykset ei ole nostaneet hintoja eurollakaan 5 vuoteen....ja irtisanomisia on sielläkin suunnalla ollut.
16.03.2012 23:57
Ois se kyllä mielenkiintosta nähä josko akkaa alkais työteko kiinnostaa, jos multa työt loppuis. Sillä ois parikin erilaista duunipaikkaa jos haluis mennä, mutta mieluummin opiskelee. Vaa pistäiskö miehen vaihtoon...
16.03.2012 23:52
Onneks orjan ei tartte mennä töihin viikonloppuna, jos ei halua. Kohta ei varmaan tartte mennä muutenkaan. Noi sun rahasummat on aina yhtä haaskoja :)
16.03.2012 23:46
Mä luin viskihuuruissani, että masu herätti ja aattelin....ties mitä.
16.03.2012 23:43
Ei ota...ei ensimmäistäkään napsua. Ne napsun ottamiset loppui siltä siihen ku ensimmäinen skidi synty. Se oiski helppoo jos se ottais. Sille ei tarvis ku muutama paukku juottaa, niin johan alkaa....panettaa.
16.03.2012 23:41
No sanotaanko, että ei välttämättä huono juttu.
Mutta en mä kauaa sinkkuna ois...ja sekin täs mieltä kaivertaa....
16.03.2012 23:40
Jaa. Mä katon ykköseltä ihmiskauppiaita. Tässä helmessä pikkulapsia myydään vanhempien toimesta ilotaloihin tai sit ilman vanhempien suostumusta...
16.03.2012 23:37
42 / 661