Kuka suomalainen julkkis on sinusta seksikäs?

Niin?

Linkkiäkin voi laittaa. Voisitko kuvitella/haluaisitko seurustella hänen kanssaan, jos molemmilla olisi sellainen tilanne ja kiinnostus?

43

1748

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uuuuuuhhhhhhhhh<3

      Jussssssssssssssssiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

      • Uhhhhhhhh...

        Krista Kosonen, Mari Perankoski ja sitten se Teknarin juontaja Hanna-Riikka Hosio. Äärettömän seksikkäitä naisia!


    • Veeti Kallio on aika sexy. Hänessä on karismaattista äijä-energiaa.
      Silmänilo! :)

      Seurustella en voisi, tuijottaisin sitä vaan jähmettyneenä, silmät tapillaan ihastuksesta, enkä saisi sanaakaan suustani.

      • ~cissi~

        Huh, meillä on kyllä ihan erilainen miesmaku :)

        Yritän kuumeisesti miettiä kuka olis mun hottis, mutta en keksi muuta kuin Halosen entisen adjutantin, jonka nimeä en sano kun ei ole varsinaisesti julkkis.


      • ~cissi~ kirjoitti:

        Huh, meillä on kyllä ihan erilainen miesmaku :)

        Yritän kuumeisesti miettiä kuka olis mun hottis, mutta en keksi muuta kuin Halosen entisen adjutantin, jonka nimeä en sano kun ei ole varsinaisesti julkkis.

        Tuolla alempana yb:lle vastasinkin, etten yleensä tykkää noin tatuoiduista miehistä, mutta Veetissä on luonnollista vetovoimaa.

        Uteliaisuus heräsi, kuka adjutantti? Onhan ne komeita miehiä ryhdikkäissä univormuissaan. :)


      • ~cissi~
        tosi..typy kirjoitti:

        Tuolla alempana yb:lle vastasinkin, etten yleensä tykkää noin tatuoiduista miehistä, mutta Veetissä on luonnollista vetovoimaa.

        Uteliaisuus heräsi, kuka adjutantti? Onhan ne komeita miehiä ryhdikkäissä univormuissaan. :)

        No se ykkösadjutantti. Se on lyhyin niistä kolmesta. Saattaa olla, että jatkaa Niinistöllä, en ole ottanut selvää.

        Siinä pähkinänkuoressa prototyyppi, joka toimii. Miksi, en tiedä.


      • ~cissi~ kirjoitti:

        No se ykkösadjutantti. Se on lyhyin niistä kolmesta. Saattaa olla, että jatkaa Niinistöllä, en ole ottanut selvää.

        Siinä pähkinänkuoressa prototyyppi, joka toimii. Miksi, en tiedä.

        Kävin huvikseni googlaamassa kuvahaulla "Halonen ja adjutantti". Ensimmäisessä kuvassa se seisoo taka-alalla, shamppanjalasi kädessä ja sillä on ohutsankaiset silmälasit (jos se nyt on sama, jota tarkoitat).

        Komea univormu, paljon keltaisia nauhoja ja rinnassa pari arvomitalia.


      • ~cissi~
        tosi..typy kirjoitti:

        Kävin huvikseni googlaamassa kuvahaulla "Halonen ja adjutantti". Ensimmäisessä kuvassa se seisoo taka-alalla, shamppanjalasi kädessä ja sillä on ohutsankaiset silmälasit (jos se nyt on sama, jota tarkoitat).

        Komea univormu, paljon keltaisia nauhoja ja rinnassa pari arvomitalia.

        Ei se oo toi nörtti :) Kuva löytyy presidentin kanslian sivuilta > kanslia > organisaatio > 1. adjutantti. Ei pysty linkittään.

        Kai mä oon jo jossain turvallisuuspalvelun listoilla, kun oon leikannut talteen kaikki lehtikuvat tosta ja kohta kuvakollaasi makkarin seinällä on valmis :) kaikki tapaamani miehet on vaan korvikkeita!

        Rouvahan tulla tietysti on, vaikka voisi saada mut ihan omaksi, for ever. Voi tätä tuskaa


      • ;)
        ~cissi~ kirjoitti:

        Ei se oo toi nörtti :) Kuva löytyy presidentin kanslian sivuilta > kanslia > organisaatio > 1. adjutantti. Ei pysty linkittään.

        Kai mä oon jo jossain turvallisuuspalvelun listoilla, kun oon leikannut talteen kaikki lehtikuvat tosta ja kohta kuvakollaasi makkarin seinällä on valmis :) kaikki tapaamani miehet on vaan korvikkeita!

        Rouvahan tulla tietysti on, vaikka voisi saada mut ihan omaksi, for ever. Voi tätä tuskaa

        -67 syntynyt?


      • ~cissi~
        ;) kirjoitti:

        -67 syntynyt?

        Joo.


      • ~cissi~ kirjoitti:

        Ei se oo toi nörtti :) Kuva löytyy presidentin kanslian sivuilta > kanslia > organisaatio > 1. adjutantti. Ei pysty linkittään.

        Kai mä oon jo jossain turvallisuuspalvelun listoilla, kun oon leikannut talteen kaikki lehtikuvat tosta ja kohta kuvakollaasi makkarin seinällä on valmis :) kaikki tapaamani miehet on vaan korvikkeita!

        Rouvahan tulla tietysti on, vaikka voisi saada mut ihan omaksi, for ever. Voi tätä tuskaa

        Ok. nyt löytyi. Ryhdikkään näköinen tyyppi. :)


    • Kyl kyl

      Se Idolssi-juontaja, mikä Niina se on. Se on kuuma tapaus.

    • lollololgf

      Anna Abreu :P -M 20v

      • Toi oli ihan kiva ennen kuin hankki noi järkyttävät silikonit


    • Veeti Kallion oon sanonut useasti, joten sanotaan jotain muuta välillä.

      Roman Schatz on sellainen könsikäs :) (Tosin Linnan tähdet ohjelmassa ensi jaksossa se on ajanut partansa, ei hyvä)

      Voisitko kuvitella/haluaisitko seurustella hänen kanssaan, jos molemmilla olisi sellainen tilanne ja kiinnostus?

      En voisi. Luultavasti tosi hankala tapaus x) (Itsehän olen äärimmäisen helppo ihminen :P)

      • Meillä menee miesmaku yhteen, ainakin tässä asiassa.
        Veeti K;ssa on tosiaan miehekästä karismaa.
        Katseessa on syvyyttä ja olemuksessa itsevarmuutta.. ou jee!

        En yleensä tykkää noin tatuoiduista miehistä, mutta nyt Veeti tekee poikkeuksen. :)

        Unohtui kokonaan tuo Roman S., komea hurmuri sekin. :D


      • Kleopatra-Kata:.!1%#

    • Maria Jungner ja Anna-Liisa Tilus. Nimim. kuuluttajia ei pidä telkkarista poistaa.

      Seukkaamisesta ei pysty sanomaan kun ei tiedä millaisen luonteen arvon daamit omistaa. Jungnerin rouvan miesmaku ainakin arveluttaa..

      • Tyynymissit höpööttä

        .

        Tyynymissit höpööttää liikaa ja tv lähetysaika hupenee!!!!11!1!!!1!!

        Har!

        .


    • mm

      Aleksi Sariola tietennii. Hänet voisin ottaa pintarenppaamaan tuulikaappiani.

    • -kele

      outi Mäenpää

      • Toi on kyllä jollain tapaa mielenkiintoinen ihminen. Parisuhdetta ajatellen todenäköisesti vähän vaikea tapaus.


      • zisel

        Niin joo, en seurustelisi.


    • Nasduck

      Onks kukaan sulle koskaan kertonut, että sun kyssät on sekä johdattelevia, että siihensamaan johdateltavuuteen liian tyhmiä, kömpsyjä (kömpelö)?


      (Multippeliä naurua)

    • Lisko on selvästi tuota ja onhan se kaikkialla tunnettu.

    • no vaikka karalahti. ja mikä seurustelu, minä vähä luulen etten taida ihan kyseisen herran "tasolle" ees tällaisella ajatustasolla yltää että katotaan sitte joskus ehkä seuraavassa elämässä :D

      • Päihdeongelmainen toi Karalahti. NHL-ura meni v*tuiksi, kun kävi treeneissä aina kännissä, tai krapulassa.

        Mut, kun ottaa tuon asian huomioon, niin se korostaa vaan sitä, kuinka hyvä se on pelaaja ollut. Huippu kaveri päihdeongelmista huolimatta.


      • dazu kirjoitti:

        Päihdeongelmainen toi Karalahti. NHL-ura meni v*tuiksi, kun kävi treeneissä aina kännissä, tai krapulassa.

        Mut, kun ottaa tuon asian huomioon, niin se korostaa vaan sitä, kuinka hyvä se on pelaaja ollut. Huippu kaveri päihdeongelmista huolimatta.

        no ihmisillä on muutenki aina tapana etsiä toisista ensin niitä vikoja eikä hyviä puolia ja sitte varsinki ku ei varsinaisesti tunne niin se on niin helppo spekuloida.. tai no, en tiiä onko siinä kovinkaan spekuloitavaa jos tyyppi tulee päissään duuniin mut noin yleisestikki ottaen elämässä meinasin. tuoki että onpahan kuitenki paikalle tullu.


    • haave 1

      Jumalan ihana, komea :) ottaisiin heti jos saisin mutta ikä eroo noin 15 vuotta.. :(
      http://www.google.fi/imgres?um=1&hl=fi&sa=N&biw=1137&bih=725&tbm=isch&tbnid=IerfzBiREgD1tM:&imgrefurl=http://www.mtv3.fi/urheilu/jaakiekko/uutiset.shtml/2008/12/767753/mikko-koivu-hallitsee-tanssilattian&docid=um4Zfe8JQQ8MFM&imgurl=http://img.mtv3.fi/mn_kuvat/mtv3/urheilu/nhl/20082009/612001.jpg&w=555&h=287&ei=0_YZUOCPNKzN4QS6w4GYAQ&zoom=1&iact=hc&vpx=686&vpy=320&dur=1682&hovh=161&hovw=312&tx=127&ty=101&sig=106892173010598477522&page=1&tbnh=96&tbnw=187&start=0&ndsp=16&ved=1t:429,r:14,s:0,i:180

    • ...
    • Kyöstix

      Acre Kari, ollaan kuin kaks marjaa;)

    • maatalon isäntä

      Johanna Tukiainen.

    • katsoin telkkaria

      Merja Kallio

    • Kaikki miehet jo mainittu pitkälti. Veeti Kallio. Antti Reini. Roman S. Aleksi Sariola. Herra Ylppö. Mikko Koivu. Peter Franzen.

      Salkkareiden Rafael ja Ossi ;)

      Dii. Ei sitä koskaan tiiä ketä elämässä tulee vastaan enkä tunne kyseisiä herroja niin hyvin, että voisin mennä sanomaan seurustelusta juuta tai jaata. Tuskinpa se rakkaus nimellä tai ulkonäöllä kolahtaa ;)

    • Olympialaisten kunniaksi Tuuli Petäjä.

    • torpan isäntä

      Johanna Tukiainen ja hänen siskonsa.

    • nammmmmmmmmmmm

      kiekkoilija Christian Ruuttu

      • ex-kiekkoilija?

        Tarkoitat varmaan ex-kiekkoilija? Kiekkoili viimeksi vuonna 19xx


    • Tintti Pulkkilasta

      Hjallis Harkimo....sopivan varakas.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      331
      7559
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      58
      2244
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      34
      1642
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      27
      1489
    5. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      116
      1211
    6. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      75
      1179
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      335
      1046
    8. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      16
      925
    9. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      50
      915
    10. Miksei persut järjesteä koskaan miekkareita tai kulkueita?

      Pelkäävätkö saavansa pataansa, ja sen vuoksi vain öyhöttävät netissä? Ei öyhöttämisellä muuteta maailmaa. Pitää olla ak
      Maailman menoa
      277
      823
    Aihe