Vapaa kuvaus

Kiva kun poikkesit tsekkaamaan profiiliani :) Olen yksi J-lan luoduista ja eräs Hänen monista kuvistaan. Kannan sydämessäni uskon salaisuutta ja Hänen antamaansa lupausta iankaikkisesta elämästä uskon kautta Hänen Poikaansa, Yeshua HaMashiach'an. J-lani on sisimmältä olemukseltaan ikuinen ja täydellinen Rakkaus. Hän on antanut minulle elävän toivon Pojassaan. Uskon tarkasti käännettyyn Raamattuun ja olen Yeshuaa takaisin palaavaksi odottava jeshualainen. Omaan terveelliset elämäntavat ja rakastan kävelyä luonnossa Herrani kanssa ja pidän mielelläni yhteyttä uskoviin ystäviini. Rakastan erityisesti niitä uskovia, jotka rakastavat Herraani Yeshuaa ja rukoilemista Pyhässä Hengessä sekä ymmärtävät mistä pelastus on lähtöisin: "...Sillä pelastus on juutalaisista. Mutta tulee aika ja on jo, jolloin totiset rukoilijat rukoilevat Isää Hengessä ja totuudessa; sillä sen kaltaisia rukoilijoita myös Isä tahtoo. Jumala on Henki; ja jotka häntä rukoilevat, niiden tulee rukoilla Hengessä ja totuudessa." (Joh.4:22b-24) Jos tahdot periä iankaikkisen elämän, niin sinun on synnyttävä uudesti ylhäältä. Kuten Yeshua sanoi: "Joka ei synny uudesti ylhäältä, se ei voi nähdä Jumalan Kuningaskuntaa." (Joh.3:3) Hän lisäsi myös sanoen: "Jos joku ei synny vedestä ja Hengestä, hän ei voi päästä sisälle Jumalan Kuningaskuntaan." (Joh.3:5) 'Uudestisyntyminen' tarkoittaa sitä, että otat tänään Yeshua HaMashiach'n vastaan uskon kautta sydämeesi asumaan. Vapahtajamme hebrealaiset alkuperäisnimet ovat Yeshua HaMashiach. Voin kokemuksesta vakuuttaa sinulle, että myös sinä voit syntyä uudesti ylhäältä! Voit kysyä, että miten niin? No siksi, että Johannes todistaa Yeshuasta näin: "Kaikille, jotka ottivat Hänet vastaan, Hän antoi voiman tulla Jumalan lapsiksi!" Joh.1:12 Tuon jakeen sana 'kaikille' sisältää myös sinut. Ota siis tänään Yeshua uskossa vastaan sydämeesi asumaan ja koe tänään uudestisyntyminen ihmisen lapsesta J-lan lapseksi! Yeshuan vastaanottaminen sydämeen tarkoittaa pelastussanomaan uskomista eli uskonkuuliaisuutta Yeshuaa kohtaan, mikä merkitsee seuraavaa: (Apt.2:38-40 tässä juutalaiset kysyivät ensin, että mitä heidän tulee TEHDÄ pelastuakseen?) "38. Niin Pietari sanoi heille: "Tehkää parannus ja ottakoon kukin teistä kasteen Yeshua HaMashiach Nimeen syntienne anteeksisaamiseksi, niin te saatte Pyhän Hengen lahjan. 39. Sillä teille ja teidän lapsillenne tämä lupaus on annettu ja kaikille, jotka kaukana ovat, ketkä ikinä Herra, meidän Jumalamme, kutsuu. 40. Ja monilla muillakin sanoilla hän vakaasti todisti; ja hän kehoitti heitä sanoen: "Antakaa pelastaa itsenne tästä nurjasta sukupolvesta". Jos koet J-lan kutsuvan sinua nyt pelastukseen ja tahdot olla kuuliainen Yeshuaa kohtaan, niin ota jo tänään yhteyttä minuun kuvien alla olevan meiliosoitteeni kautta! ------- Mieliaforismini: "Voit kulkea maailman ympäri etsien jotain kaunista, sitä kuitenkaan löytämättä, ellet kanna sitä mukanasi." - Emerson. Voimme nähdä, kokea ja aistia luonnon äärettömän kauneuden vain Pyhän Hengen kautta! Siksi tarvitsemme Hänet sydämeemme ja oppaaksemme myös täällä alhaalla vaeltaessamme. Vapaa-aikani kuluu hengellisissä harrastuksissa. Pidän erityisesti hartaasta hengellisestä musiikista, edellyttäen, että se on Pyhän Hengen synnyttämää ja sitä esitetään Pyhän Hengen voitelussa. Pyhä Henki on hebreaksi Ruah HaKodesh. Soittelen toisinaan akustista kitaraa ja lauleskelen ylistystä Herralle ja omaksi ilokseni. Jos et vielä ole uskossa tai olet uskossa, mutta olet yhä ilman pelastusvarmuutta, niin opastan mielelläni sinua uskontiellä eteenpäin. Olet Herralle ylen rakas! Kavahdan lahkoja, joten ota rohkeasti yhteyttä! Herra J-lan nimi hebreaksi on Y-H-W-H Elohim. Olisi kiva saada teiltä uskovilta rakentavaa palautetta. Voisit esimerkiksi kertoa mitä kaikkea Yeshua sinulle merkitsee ja miten tulit tuntemaan Hänet. Kerro myös saamistasi rukousvastauksista ja ajankohtaisista rukousaiheistasi, jotka voimme yhdessä kiittäen kantaa taivaan Isän luo. "Vanhurskaan rukous on voimallinen ja tehokas!" (Yakov 5:16). Suomennettu käännöksestä: Complete Jewish Bible (David H. Stern) "Kaikki unelmamme voivat muuttua todeksi, jos meillä on kylliksi rohkeutta tavoitella niitä!" Tuo tietenkin edellyttää sitä, että unelmamme ovat J-lalle mieluisia! Silloin ne ovat meillekin parhaaksi! Voit ottaa yhteyttä: [email protected] Lisäksi voit lukea blogiani: http://yeshuahamashiachonherra.blogspot.com/ Voit myös tutustua nettisivuun: TV is the Image of the Beast: http://www.tv-is-the-image-of-the-beast.host56.com/ Myös kotisivuni olen päivittänyt ja pääset sinne yllä olevalta nettisivulta. Iloisiin tapaamiin ja siunausta Yeshuassa! Linkit: http://www.youtube.com/watch?v=hIxdJWWduBM, http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=1500000000000014&posting=22000000030303570, http://www.evl.fi/raamattu/1933,38/, http://www.thefreedictionary.com/reversed, http://www.mechon-mamre.org/p/pt/pt0.htm, http://www.tucows.com/windows.html, http://www.aish.com/wallcam/default.asp, http://www.zionministry.com/bst_dan.html, http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=1500000000000014&posting=22000000030251277, http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=1500000000000014&posting=22000000030279386, http://www.wyattmuseum.com, http://www.tv-is-the-image-of-the-beast.host56.com/, http://www.yeshua-is-adonai.comoj.com/ Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: --- Skype: Yakov Email: [email protected] Hakusanat: Yeshua, HaMashiach, Y-H-W-H, Elohim, Tanakh, B'rit Chadashah, Ruah HaKodesh

Aloituksia

236

Kommenttia

7621

1. Osa 2/2

Mietin, että miten noin siististi pukeutunut mies voi olla 5 p:n tarpeessa ?

Otin lompakkoni esiin ja muistin samalla Yeshualle juuri antamani lupauksen antaa pummeille tuplalantin, jos vain minulla kolikkoja olisi.

Mielestäni 10 p olisi kuitenkin niin mitättömän vähän ja siksi aioin antaa hänelle 5 mk, sillä tiesin mulla olevan sen lisäksi 10 mk seteli, joka riittäisi linjurireissuun edestakaisin. Juuri kun aioin ottaa 5 mk:n setelin, kuulin miehen sanovan (taaskin suu kiinni) siis ajatuksen välityksellä: "Vain 5 p. Ei yhtään enempää."

Laitoin sen 5 mk takaisin lompakkoon ja avasin kolikkolokeron. Silloin tunsin tuon miehen katsovan suoraan silmieni läpi sieluuni asti ja näkevän kaiken sisimmässäni. Koin valtavan pyhyyden läsnäolon ja aloin pelätä suunnattomasti.

Mies katsoi koko ajan silmiini ja kaikki syntini ja pahat tekoni tulivat kuin filminauhana esille mieleeni. Mies sanoi rauhallisesti suunsa kiinni ollen: "Totisesti sinä olet suurisyntinen ihminen ."

Silloin tajusin olevani Luojani kanssa kasvotusten ja olisin halunnut kadota maan rakoon. Katsoin alas jalkateriini ja etsin silmilläni sopivaa rakoa maasta sinne syöksyäkseni. Ei löytynyt.

Juuri silloin tapahtui vieläkin merkillisempää !

Minusta astui voimallisesti esiin jokin henki, joka vastasi puolestani Luojalle: "Totisesti minä olen suurisyntinen ihminen, mutta minä turvaan kaikessa Jumalan armoon !"

Olin niin ihmeissäni, etten voinut muuta kuin tapailla samoja sanoja ja toistin ne mielessäni Luojalle sanoen: "Juuri niin, minä olen suurisyntinen ihminen, mutta minä turvaan kaikessa Jumalan armoon."

Silloin koin valtavan yliluonnollisen rakkauden ja armon virtaavan Luojan silmien kautta minuun ja kaikki pelkoni katosi. Olin kuin alaston Luojan edessä, mutta samalla armahdettu ja rakastettu.

Sitten tuo sama henki, joka oli minua puolustanut jatkoi sanoen: "Isä, minun on raskas olla täällä pahassa maailmassa. Ota minut pian takaisin luoksesi !"

Luoja kuunteli tuon hengen puhetta ja katsoi vaiti ollen säälivästi minua. Ymmärsin että edessäni oli henkien Isä eli itse kaikkeuden Isä, vaikkakin ihmishahmoon verhoutuneena.

Muistin, mitä olin aikeissa tehdä ja otin nuo 7 p esille, annoin ne Luojalle sanoen: "Tässä sulle 7 p, että ainakin riittää."

Hän otti ne ihmetellen käteensä, kiitti ja lähti kävelemään kohden Mannerheimintietä. Katsoin Hänen peräänsä ja mietin, että katoaakohan Hän samalla tavalla kuin tulikin.

Käveltyään noin 20 m, Hän kääntyi ympäri ja katsoen minuun nosti oikean kätensä taivasta kohti ja huusi minulle: "Totisesti me tapaamme vielä !" Sitten Hän käveli hiljakseen ja poistui näköpiiristäni.

- - -

Tuota tapausta en unohda koskaan.

Siunausta ja hyvää Pääsiäistä Yeshuassa !
  2. Sulle Lindu:

Iloitsen siitä, että pidit kertomustani mahdollisena :)

Taustaa tuolle tapaamiselle:
    Osa 1/2 (lainaus eräästä keskustelusta)

>>>Kirjoitit:
    "...jokainen ihmissielu ei ehkä olekkaan valmis varauksetta palvelemaan jotakin "Jumalaa" mitä ei edes pysty aisteillaan havaitsemaan saatikka "Jumalaa" joka ei halua näyttäytyä ihmiselle siten että se voisi sen aisteillaan havaita !"

Vastaan:
    Toteamuksesi on oikea. Minäkään en olisi vapaasti valinnut uskoa siihen Jumalaan, josta Jeshua Messias tuli tänne maan päälle evankeliumia julistamaan, ellen olisi oppinut luottamaan Jeshuaan hyvänä ihmisenä. Sydämeni löysi luotettavan ystävän Jeshua Messiaassa.

Seuraava tositapahtuma sattui minulle sen seurauksena Hesassa vuonna 1971 pääsiäisviikolla:

Olin Hesan Tekun 3.:lla luokalla ja viimeinen tenttikausi oli puolivälissä. Olin menestynyt poikeuksellisen hyvin tenteissä, vaikka (tai oikeammin sanoen juuri siitä syystä että) olin joka ilta läksyjen luvun jälkeen juuri ennen maate menoa hiljentynyt lukemaan Johanneksen evankeliumia kirjeellisen Raamattukurssin muodossa, nimeltään "Elämän Valkeus".

Olin menossa viettämään Pääsiäistä maalle vanhempieni luo ja kävellessäni Linja-autoasemalle muistelin, miten olin tullut otetuksi Yeshuan Vuorisaarnasta ja etenkin jakeesta: "Anna jokaiselle, joka sinulta anoo, äläkä kiellä tarvitsevalta hyvää milloin sitä tehdä voit !"

Olin näet päättänyt tuon jakeen johdosta antaa kaikille pummeille tuplalantin eli kaksinverroin mitä he pummaisivat, jos mulla vain sattuu rahaa olemaan. Päätin noin siksi, että uskoin Yeshuan todella TARKOITTAVAN juuri sitä mitä Hän sanoi.

Saavuttuani Lasipalatsin edustalle tuona keskiviikona iltapäivällä, mietin että mitä kaikkea Yeshua voisi minulle merkitä sen lisäksi, että Hänen opetuksensa ovat ylen ihmeelliset ja sain nyt 5 päivää Pääsiäislomaa (?)

Oli aurinkoinen ja leuto iltapäivä, eikä mitään suurta ruuhkaa. Itse asiassa Hesan keskusta oli verraten hiljainen tuohon aikaan. Seisoin rennosti odottaen linjuria Siuntion lähtölaiturilla.

Silloin, kun ajattelin juuri Yeshuan persoonaa ja että tahtoisin oppia tuntemaan Hänet paremmin, alkoi merkillinen tapahtumien sarja !

Siirtykämme nyt tuohon iltapäivähetkeen...

Näen ikäänkuin sumupilven seisovan jalkakäytävällä noin 20 m:n etäisyydellä asemarakennuksen suunnassa. Ihmettelen, että miten tuo on mahdollista, koska ilma on muutoin kirkas ja aurinko paistaa sinitaivaalta (?)

Sumu haihtuu kuin huomaamatta ja sen sisältä paljastuu noin 50-vuotias mies siniseen arkipukuun pukeutuneena. Mies oli normaalivartaloinen, noin 170 cm pitkä ja hänellä oli valkoiset hiukset. Ei partaa eikä viiksiä. Oli silmiinpistävää, että hänen siniset silmänsä loistivat kuin lamput jotain yliluonnollista valoa jo noin 20 m:n etäisyydeltä ja hän katsoi suoraan minuun ja alkoi rauhallisesti kävellä luokseni. Koko ajan hän kiinteästi katsoi minua silmiin.

Tultuaan aivan eteeni kasvotusten, hän sanoi: "Voisitko antaa minulle 5 penniä, sillä se minulta puuttuu yömajamaksusta ?" Huomasin, että hänen suunsa oli hänen puhuessaan koko ajan kiinni ja että todellisuudessa kuulin hänen ajatuksensa !
    Se oli hätkähdyttävää tajuta.

(jatkuu alla)
  3. Sulle Atte Ateisti:

Kun Ilmestyskirja puhuu viimeisenä päivänä tapahtuvasta ihmisten ruumiillisesta ylösnousemuksesta, niin sillä viitataan katoamattomiin henkiruumiisiin, joihin kunkin ihmisen sielu asetetaan ylösnousemuksessa.

Jumalattomilla kyseinen henkiruumis on saastainen, kun taas pelastukseen valituilla se on kirkastettu ja tahraton. Tämä selviää epäsuorasti jo edellä mainitsemistani Danielin jakeista.

Lisävaloa saat asiaan Jesajan seuraavista jakeista: 66:22-24

22. Niinkuin uudet taivaat ja uusi maa, jotka minä teen, pysyvät minun kasvojeni edessä, sanoo YHWH, niin pysyy teidän siemenenne ja teidän nimenne.
    23. Joka kuukausi uudenkuun päivänä ja joka viikko sapattina tulee kaikki liha kumartaen rukoilemaan minua, sanoo YHWH.
    24. Ja he käyvät ulos katselemaan niiden miesten ruumiita, jotka ovat luopuneet minusta; sillä heidän matonsa ei kuole, eikä heidän tulensa sammu, ja he ovat kauhistukseksi kaikelle lihalle.

Jakeessa 24 mainittujen kauhistava kohtalo olisi mahdollista ainakin siten, että nuo luopiot (eli jumalattomat) ovat henkiruumiissaan ja heitä kalvavat heidän saastaisten halujensa ja himojensa liekit, heidän saamatta koskaan niihin tyydytystä. Jotkut väittävät nähneensä näyssä, että nuo ihmiset ovat tulikivijärvessä ja heidän ruumiistaan ryömii alati sisälle ja ulos valtavia matoja ja koska heidän sielunsa ovat kuolemattomissa henkiruumiissa, niin he silti elävät säälimättömissä tuskissaan aina ja aikuisesti.
    - Itse en ole sellaisia näkyjä nähnyt, joten en ota niiden todenperäisyyteen kantaa. En näe silti niissä ristiriitaa Raamatun ilmoitusten kanssa, sillä Adonai Yeshua opetti asiasta näin: Mark. 9:43-48

43. Ja jos sinun kätesi viettelee sinua, hakkaa se poikki. Parempi on sinulle, että käsipuolena menet elämään sisälle, kuin että, molemmat kädet tallella, joudut helvettiin, sammumattomaan tuleen,
    44. jossa heidän matonsa ei kuole eikä tuli sammu.
    45. Ja jos sinun jalkasi viettelee sinua, hakkaa se poikki. Parempi on sinulle, että jalkapuolena menet elämään sisälle, kuin että sinut, molemmat jalat tallella, heitetään helvettiin,
    46. jossa heidän matonsa ei kuole eikä tuli sammu
    47. Ja jos sinun silmäsi viettelee sinua, heitä se pois. Parempi on sinulle, että silmäpuolena menet sisälle Elohimin kuningaskuntaan, kuin että sinut, molemmat silmät tallella, heitetään helvettiin,
    48. jossa heidän matonsa ei kuole eikä tuli sammu.

Mä uskon kaikkien jo kuolleitten ihmisten ruumiillisen ylösnousemuksen aikaansaamisen olevan mahdollista Luojallemme, jolle Raamatun mukaan kaikki on mahdollista.
    Tähän antaa selkeän viittauksen seuraava Johannes Kastajan julistus:

Luuk. 3:8 Tehkää sentähden parannuksen soveliaita hedelmiä, älkääkä ruvetko sanomaan mielessänne: 'Onhan meillä isänä Aabraham', sillä minä sanon teille, että Elohim voi näistä kivistä herättää lapsia Aabrahamille.

- Siis kivistä jälkeläisiä jo pari tuhatta vuotta kuolleena olleelle patriarkalle! Huomaa, että Aabraham oli tuohon aikaan maannut kuolleena jo noin 2000 vuotta!

Myös seuraavat jakeet tukevat Luojamme kykyä tehdä meidän käsityskyvyllemme käsittämättömiä tekoja: Hes. 37:12-13

12. Sentähden ennusta ja sano heille: Näin sanoo YHWH Elohim: Katso, minä avaan teidän hautanne ja nostan teidät, minun kansani, ylös haudoistanne ja vien teidät Israelin maahan.
    13. Ja siitä te tulette tietämään, että minä olen YHWH, kun minä avaan teidän hautanne ja nostan teidät, minun kansani, ylös haudoistanne.

- Nuo jakeet selitetään usein vain vertauskuvallisiksi, mutta kyseessä ei ole vain vertauskuvallisuus, vaan YHWH:n konkreettinen lupaus ihmisjärjelle käsittämättömistä armoteoista juutalaisvainajia kohtaan!

Lopuksi mieti tätä: Koska Luojamme loi koko multiversumin tyhjästä pelkällä Sanansa voimalla, niin miten paljon helpompaa Hänen onkaan luoda kaikille jo kuolleille ihmissieluille katoamaton henkiruumis, marssittaa heidät viimeiselle tuomiolle ja erottaa siellä kirotut siunatuista ja heittää kirotut helvettiin!
  4. Sulle Atte Ateisti:

Mitä tulee noihin %-lukuihin, niin nehän vain vahvistavat Adonai Yeshuan ja tämän apostolien opetukset siitä, että suuri luopumus tulee saamaan sijaa aikakausien lopulla.

Luin 28.3.2012 Turkulaisen mielipidepalstalla olleet kirjoitukset, miten kaksi naista oli kauhuissaan täkäläisessä Mikaelinkirkossa äskettäin pidetyn trance-dance-kokouksen vuoksi. Toinen erosi kirkosta ja toinen oli jo aiemmin eronnut.

A-piispa Kari Mäkisen mukaan myös tuollainen toiminta mahtuu kirkon raameihin! On mielestäni ainoastaan hyvä asia, että ihmisten silmät alkavat avautua sille, mihin luterilainen kirkko on menossa! Mä erosin siitä samana vuonna, kun sain ekaa kerta atäyttyä Pyhällä Hengellä ja se tapahtui jo 1972. Erosin nimenomaan siksi, että ko. instituutio oli jo silloin ihan jotain muuta, kuin Adonai Yeshuan ja tämän apostolien opetusten perustuksille perustettu.

Raamatun luotettavan ilmoituksen mukaan viimeisenä päivänä tapahtuu ihmisten ruumiillinen ylösnousemus, joten ei auta tippaakaan, jos poltattaa ruumiinsa ja ripottelee sen tuhkan vaikka mariaanien hautavajoamaan Japanin lähistölle.

Sitäpaitsi ylösnousseet jumalattomat ja luopiot tulevat muistamaan yksityiskohtaisesti KAIKEN sen pahan, mitä ovat eläessään tehneet ja myös ne pilkkaamiset, joita ovat Korkienta vastaan syytäneet maan päällä. Jo se on sanoinkuvaamatonta kärsimystä, kun he silloin tietävät, että heillekin tarjottiin täysi syntienanteeksiantamus uskon kautta Adonai Yehsuaan, mutta he hylkäsivät ja ovat siksi joutuneet paikkaan, jossa valkeneminenkin on pimeyttä!

Luemme tästä pari kohtaa Raamatusta:

a) VT:sta profetia ajasta, johon (juutalaisia kohtaavien vainojen vuoksi) juuri siirrymme Dan. 12:1-3

1. Siihen aikaan nousee Miikael, se suuri enkeliruhtinas, joka seisoo
    sinun kansasi lasten suojana. Ja se on oleva ahdistuksen aika, jonka kaltaista ei ole ollut siitä saakka, kuin kansoja on ollut, hamaan siihen aikaan asti. Mutta siihen aikaan pelastetaan sinun kansasi, kaikki, jotka kirjaan kirjoitetut ovat.
    2. Ja monet maan tomussa makaavista heräjävät, toiset iankaikkiseen elämään, toiset häpeään ja iankaikkiseen kauhistukseen.
    3. Ja taidolliset loistavat, niinkuin taivaanvahvuus loistaa, ja ne, jotka monta vanhurskauteen saattavat, niinkuin tähdet, aina ja iankaikkisesti.

b) UT:sta Viimeisestä tuomiosta, jossa mainitaan muuten meriinkin kuolleet Ilm.20:11-15

11. Ja minä näin suuren, valkean valtaistuimen ja sillä istuvaisen, jonka kasvoja maa ja taivas pakenivat, eikä niille sijaa löytynyt.
    12. Ja minä näin kuolleet, suuret ja pienet, seisomassa valtaistuimen edessä, ja kirjat avattiin; ja avattiin toinen kirja, joka on elämän kirja; ja kuolleet tuomittiin sen perusteella, mitä kirjoihin oli kirjoitettu, tekojensa mukaan.
    13. Ja meri antoi ne kuolleet, jotka siinä olivat, ja Kuolema ja Tuonela antoivat ne kuolleet, jotka niissä olivat, ja heidät tuomittiin, kukin tekojensa mukaan.
    14. Ja Kuolema ja Tuonela heitettiin tuliseen järveen. Tämä on toinen kuolema, tulinen järvi.
    15. Ja joka ei ollut elämän kirjaan kirjoitettu, se heitettiin tuliseen järveen.

Et voi paeta Luojaasi minnekään, joten tee rauha Hänen kanssaan!
    - Muista viisas jenkkien afo: "If you can't beat them, join them!"
  5. Sulle geeaa:

Elohim on ollut armollinen kautta vuosisatojen myös niille, jotka eivät ole syystä tai toisesta Hänen Poikansa pelastavia Nimiä tunteneet. Se ei merkitse sitä, etteikö Hänelle olisi nuo alkuperäiset erisnimet kaikkia väärennettyjä erisnimiä mieluisammat! Tässä on samankaltainen asia kuin Sapatin vietossa: Sapatinvietto ei ole Uuden Liiton jäsenille pelastuksen ehto, mutta sen viettäminen oikeamielisesti suo viettäjälleen suuren siunauksen. Ainoa pelastuksen perusta on Golgatan ristinpuulle synti- ja vikauhrinamme kuollut Vapahtajamme Adonai Yeshua HaMashiach HaNostri, Hänen uhrivereensä turvautuminen ja aito pyrkimys Hänen seuraamiseensa opissa ja elämässä, mikä onnistuu vain Pyhän Hengen täyteydessä ja Hänen johdattamanaan.

Et ymmärtänyt tekstini lopussa olevaa kysymystä, sillä viittasin Nimellä nimenomaan Nimiin Adonai Yeshua HaMashiach HaNostri. Miksi Nimet Adonai Yeshua HaMashiach HaNostri eivät sulle kelpaa, vaan olet valinnut mieluummin Vapahtajasi nimiksi niistä väärennetyt nimet?

Mieti oman kysymyksesi sijasta, että monestako Elohimista Adonai Yeshua puhui seuraavissa jakeissa, kun Häneltä kysyttiin, että mikä käsky Mooseksen Laissa on suurin: Mark. 12:29-31

29. Yeshua vastasi: "Ensimmäinen on tämä: 'Kuule, Israel: YHWH, meidän Elohim'imme, YHWH on yksi ainoa;

30. ja rakasta YHWH:ta, sinun Elohimiasi, kaikesta sydämestäsi ja kaikesta sielustasi ja kaikesta mielestäsi ja kaikesta voimastasi'.

31. Toinen on tämä: 'Rakasta lähimmäistäsi niinkuin itseäsi'. Ei ole mitään käskyä, suurempaa kuin nämä."
    ...

- Älä sen vuoksi sotke mitään jälkiapostolisella ajalla 300-luvulla 'sorvattua' kolmiyhteistä jumalkäsitettä Rabbi Yeshuan selkeän opetuksen kumoamiseksi yhdestä ainoasta YHWH:sta, joka on Hänen Isänsä!
  6. Hienoa Leo!

Elämällesi löytyy paljon arvokkaampaa ja mielenkiintoisempaa sisältöä, kuin uhkapeli.

Olen myös pelannut uhkapeliä opiskeluaikoinani, joskus läpi yönkin ja olipa raskasta mennä raskaaseen ruumiilliseen työhön nukkumatta lainkaan ja mieli maassa silloin, kun hävisin aikalailla. Kokonaisuutena voitot ja tappiot menivät tasan. En todellakaan kaipaa noita aikoja! Pääsin peliriippuvuudesta eroon rukoilemalla.

Suosittelen, että etsit ensin Elohim'ia (hebrealainen alkuperäisnimi Jumalalle) ja Hänen vanhurskauttansa ja aloita Hänen etsimisensä lukemalla ensin minun lyhyt stoorini alla olevasta linkistä ja sitten jatka linkin alla olevaan toiseen linkkiin ja lue hitaasti ja ajatuksella Johanneksen evankeliumi läpi siten, että vain yksi luku päivässä ja tee se juuri ennen maate menoa ruokoilllen, että Vapahtajamme Adonai Yeshua (hebrealainen alkuperäistitteli ja erisnimi Herrallemme Jeesukselle) alkaisi puhua sulle henkilökohtaisesti unissa ja myös valveilla ollessasi! Hän osoittaa sullekin verrattoman tien rakaudelliseen yhteyteen Luojasi kanssa, jos aidosti ja kokosydämisesti Häntä etsit!

Kotisivuni ja lue todistukseni kohdassa Pyhä Henki:
    http://www.yeshua-is-adonai.comoj.com/

Linkki suomalaiseen Raamatunkäännökseen 1933/1938:
    http://www.finbible.fi/UT/Johannes/Raamattu.htm

Kolmas linkki (alla) johtaa sinut kristinuskon alkeisiin apostolisella tavalla opetettuna ja lue sieltä osasta 1 alkaen eteenpäin, mutta lue ne vasta luettuasi Johanneksen evankeliumin läpi.

Linkki Kristinuskon perusteisiin:
    http://www.kristinuskon-perusteita.blogspot.com/
    ...

Voit lukea myös muita blogejani, etenkin seuraavaa alusta alkaen ja siirtyä siitä sen alla olevaan blogiin:

http://www.pro-yeshua-team.blogspot.com/
    (Etukäteisinfoa tulevan lauantain aiheesta)

http://koti-srk-tku.blogspot.com/
    (Apostolinen paikallisseurakunta ja teemat 9.4.2012 alkaen)

Rukoilen sulle voimaa irtautua lopullisesti pelihimosta ja se onnistuu parhaiten juuri siten, että etsit kokosydämisesti edellä mainitulla tavalla elämäsi todellista tarkoitusta.

Tsemppiä!