Queen of Fucking Everything -uutisia - Jatkoa tiedossa, iso yllätys tulossa!

13

803

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Oli se sen verran hyvä sarja, että heti mietin, jatkoa täytyy tulla.
      Sitä odotellessa.

• Anonyymi00002

Ei jatkoon

• Anonyymi00003

Tuli mieleen, että miten suomentaisitte tämän sarjan nimen. Mietin mutten keksinyt mitään järkevää.

• Anonyymi00005

Miksi poistitte kommenttini? "Queen of fucking everything" on suomennettuna "kaiken nussimisen kuningatar." Tuollainen ei luo hyvää kuvaa suomalaisille nuorille ja vähentää suomalaisten valmiiksi alhaista syntyvyyttä.

• Anonyymi00008

Ai jaa? Tunnetpa hyvin suomalaisen nuorison mielenliikkeet.

• Anonyymi00006

Yksi parhaita, ellei paras, suomalainen sarja, harmillista etttä jatko menee maksulliseen Ruutuun katsottavaksi.

• Anonyymi00007

Onneksi ilmaiseksi näkee parempia ulkomaalaisia, kuten vaikka Pako Boliviasta.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Onneksi ilmaiseksi näkee parempia ulkomaalaisia, kuten vaikka Pako Boliviasta.

Noita kahta ei voi oikein verrata, toinen on fiktiota ja toinen perustuu tositapahtumiin. Pako Boliviaan en ole vielä katsonut, mutta on listalla.

• Anonyymi00009

Sarja alkoi hyvin, mutta lässähti kun päähahmosta tulikin ilkeä bitch. En odota jatkoa.

• Anonyymi00012

Samoilla linjoilla olen. Juttu meni tosi rumaksi loppuaan kohti. Onneksi jatkoja ei tarvitse katsoa.

• Anonyymi00011

Moi

• Anonyymi00013

Ei minun sarja! Katsoi yhden jakson ehkä puoliväliin.

Epäuskottava ensi minuuteista lähtien! Ulosottomies ei vie kämpän irtaimistoa, eikä kodinkoneita, jos niitä ei ole ostettu kuukauden sisällä ulosotosta osamaksulla!

Samat suomalaiset kliseet roolituksesta lähtien. Tarina oli kuin pikkusen Tuhkimoa roisimpi, mutta epäuskottava aikuisten satu.

• Anonyymi00014

Näin mainoksen tästä Fucking sarjasta,se riitti. Missä on Suomalaisen viihteen taso, huutopierunaurua samoilla ns.julkkiksilla,Hyi hitto.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!

Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk
      Maailman menoa
      14
      1359
    2. Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli

Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.
      Maailman menoa
      191
      1287
    3. Milloin bikineistä

Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet
      Maailman menoa
      144
      1166
    4. Mene perheinesi arkkiin - kasteelle !

Juutalaiset oli hyvin lapsirakkaita, mitään ehkäisyä ei käytetty. Perheissä oli paljon lapsia. Viiden koko perheen kast
      Kaste
      470
      1007
    5. 134
      949
    6. Olimmeko molemmat

ujoja ja hankalia, vai minä vain? Mietin, oliko se silloin epävarmuutta vai kiinnostuksen puutetta.
      Ikävä
      73
      913
    7. Johanna Tukiainen ei suostu muuttamaan pois vuokra-asunnosta!

Seiska kertoi tänään, että Johanna Tukiainen ei ole suostunut poistumaan Helsingin Munkkisaarenkadun vuokra-asunnostaan.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      66
      847
    8. Mun on ikävä sua J ,

Mun on ikävä sua J, haluaisin tutustua paremmin (vaikka tämä aivan älytöntä onkin). Voitaisiinko nähdä ja jutella ihan
      Ikävä
      47
      832
    9. Kehtaisitko kulkea mun kans yleisillä paikoilla

vaikka käsi kädessä?
      Ikävä
      68
      794
    10. Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko

Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää
      Kaste
      397
      776
    Aihe