Vapaa kuvaus

normipäivä Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

0

Kommenttia

8

  1. kuopio?
  2. Hei eikö olisi parempi, että ei ajettaisi niillä autoilla kun ne saastuttaa niin vietävästi. sitähän päättäjät haluaa, eli sovitaan joku viikko ja mennään kaikki julkisilla... :) jos me suomalaiset ei ajeta autolla niin mailaman ilman laatu paranee ihan mielettömästi
  3. kuka ei olisi kähminyt?