Vapaa kuvaus

Kahden pikkasen pirpanan äitee ja tälä hetkellä hoitovapaalla pienimmän lapsen kanssa. Mies merillä duunissa joten olen paljon lasten kanssa itekseen! Linkit: http://facebook.com, http://huuto.net Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

12

Kommenttia

5

1. Musta Boxi!!!

Hei.... Olisiko jollain tarpettomana myynnissä Chevrolet Beretta -93 mustaa laatikkoa? Joka paikasta on kyselty, uutena
    Chevrolet
    2
    321
  2. Tarvitsee neuvoa/apua koiran omituiseen käytökseen!!!

Käännyn tänne kiusaavan asian takia. Perheemme omistaa 9-vuotiaan sekarotuisen koiran. Mieheni tekee keikkahommia, joten
    Yleistä koirista
    1
    161
  3. Rakennekynnet ja hiuspidennykset häihin Turku/lähialue!

Moikkulis kaikille! Häitäni vietetään kesäkuussa ja olisin halunnut lisää pituutta hiuksiini siihen mennessä ja kauniimm
    Hääkampaus
    2
    1504
  4. Hääauto Turku/Lähialue!

heippa kaikki jotka omistatte tai tunnette jonkun jolla olisi joku hiukan erikoinen auto hääautoksi, joko jenkki, limusi
    Häävalmistelut
    15
    5749
  5. Missä rakennekynsien tekijäksi!

Moikka! Haaveekseni on noussut että hankkisin ammatin kynsien parista. Tietääkö joku missä tai kuka kouluttaa Turussa ta
    Ammattioppilaitokset
    2
    620
  6. Mikä on sopiva paino?

Olen tässä tiputtamassa painoani mutta en oikeen tiiä mikä olisi sopiva paino 160cm, ettei tule tiputettua painoa liikaa
    Yleistä laihdutuksesta
    5
    1206
  7. Haku oppisopimus työpaikasta!

Moikkulis kaikki oppisopimuksesta enemmän tietävät. Olen tässä epätoivon vimmalla lähetellyt oppisopimus työpaikkahakemu
    2
    872
  8. Kampaajaksi oppisopimuksella!

Nuorempana ei koulu paljon kiinnostanut ja ei nytkään niin paljon että kiinnostaisi että jaksaisin siellä päivittäin ist
    3
    744
  9. Vastine Facebookista?!?

Olen kuullut että olisi myös suomenkielinen vastine facebookista, jos joku tietää osoitteen ottaisin sen ilolla vastaan?
    Netin aarteet
    1
    462
  10. Barbados-Johanna Biisi

Mistä löytäisin tämäb kappaleen, halausin sen soittoääneksi puhelimeeni olisko jollain jotain sivua tiedossa tai jos sol
    Yleistä musiikista
    3
    356
  11. Kuka tietää biisi nimen ja ehkä mysö bändinkin?

Olen kauan hakenut sellaista bändiä joka laulaa ruotsiksi Johannasta,csain kuulla jostain että bändi ehkä olisi Barbados
    Yleistä musiikista
    1
    256
  12. Sims2

En tiedä onko tähän kysymykseen peräti jo vastattu, mutta kysympä sitten uudelleen. Edikkä jonkinlaista huijauskoodia Si
    Playstation
    2
    192