johanna-parkkonen

Kahden pikkasen pirpanan äitee ja tälä hetkellä hoitovapaalla pienimmän lapsen kanssa. Mies merillä duunissa joten olen paljon lasten kanssa itekseen! Linkit: http://facebook.com, http://huuto.net Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
12
Kommenttia
5
Musta Boxi!!!
Hei.... Olisiko jollain tarpettomana myynnissä Chevrolet Beretta -93 mustaa laatikkoa? Joka paikasta on kyselty, uutena2321Tarvitsee neuvoa/apua koiran omituiseen käytökseen!!!
Käännyn tänne kiusaavan asian takia. Perheemme omistaa 9-vuotiaan sekarotuisen koiran. Mieheni tekee keikkahommia, joten1161Rakennekynnet ja hiuspidennykset häihin Turku/lähialue!
Moikkulis kaikille! Häitäni vietetään kesäkuussa ja olisin halunnut lisää pituutta hiuksiini siihen mennessä ja kauniimm21504Hääauto Turku/Lähialue!
heippa kaikki jotka omistatte tai tunnette jonkun jolla olisi joku hiukan erikoinen auto hääautoksi, joko jenkki, limusi155749Missä rakennekynsien tekijäksi!
Moikka! Haaveekseni on noussut että hankkisin ammatin kynsien parista. Tietääkö joku missä tai kuka kouluttaa Turussa ta2620Mikä on sopiva paino?
Olen tässä tiputtamassa painoani mutta en oikeen tiiä mikä olisi sopiva paino 160cm, ettei tule tiputettua painoa liikaa51206Haku oppisopimus työpaikasta!
Moikkulis kaikki oppisopimuksesta enemmän tietävät. Olen tässä epätoivon vimmalla lähetellyt oppisopimus työpaikkahakemu2872Kampaajaksi oppisopimuksella!
Nuorempana ei koulu paljon kiinnostanut ja ei nytkään niin paljon että kiinnostaisi että jaksaisin siellä päivittäin ist3744Vastine Facebookista?!?
Olen kuullut että olisi myös suomenkielinen vastine facebookista, jos joku tietää osoitteen ottaisin sen ilolla vastaan?1462Barbados-Johanna Biisi
Mistä löytäisin tämäb kappaleen, halausin sen soittoääneksi puhelimeeni olisko jollain jotain sivua tiedossa tai jos sol3356Kuka tietää biisi nimen ja ehkä mysö bändinkin?
Olen kauan hakenut sellaista bändiä joka laulaa ruotsiksi Johannasta,csain kuulla jostain että bändi ehkä olisi Barbados1256Sims2
En tiedä onko tähän kysymykseen peräti jo vastattu, mutta kysympä sitten uudelleen. Edikkä jonkinlaista huijauskoodia Si2192