En tiedä onko tähän kysymykseen peräti jo vastattu, mutta kysympä sitten uudelleen. Edikkä jonkinlaista huijauskoodia Sims2:een, olen varmasti sata kertaa yrittänyt voittaa Torstin jalkapallopelissä, onnistumatta, ja ilmeisesti ilman sitä voittoa ei pääse eteenpäin...olisiko joku niin ystävällinen ja auttaisi mua pääseen etiäpäin, rupee meinaan hiukan kyrpiin junnata samassa paikassa koko ajan ja muutenkin kaikenlaiset koodit tohon peliin tervetulleita..Kiitokset jo etukäteen!!!
Sims2
2
210
Vastaukset
En tiiä, et kumpi sulla on mut pleikkarissa, kyllä sen voittaa kunhan vaan jaksaa pelata. En muista pitikö siin jotain taitopisteitä ensin kerätä ei kai. Voi hankalampia haasteita on kuule vielä tulossa. Mäkin junnaan pari paikkaa siitä seuraavassa, mut kiva peli!!
- weweee
Koodit ovat www.cheatplanet.com mutta ei siellä tohon oo apua, sieltä aukee kohteet ja saa rahaa ja tollasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka343504- 113038
- 1372651
Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?1032625Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv742595- 411418
Hei Antti. Minähän varoitin jo 2 v sitten, ettei sinusta tule pääministeriä, vaikka kuinka
voittaisit vaalit. Vasurit ovat aina puukottaneet toisiaan selkään, eivät koskaan edestäpäin. Marinistit varsinkin IL t61228Päivi Räsänen sai kutsun kongressiin todistajaksi.
Pystyykö Päivi pysymään totuudessa ja kertomaan kongressille, että raamattu ei ole lakikirja jota pitäisi noudattaa poli3961135Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Thank God, sä tulit! sarjalle?
Katsoitko Thank God, sä tulit!? Uusi viihdeohjelma ei ollut kaikkien makuun, mutta jotkut tykkäsivät. Minkä kouluarvos501033Kaikkea hyvää kaikki
Kaikkea hyvää kaikki ja positiivisia ja hyviä asioita. Kylmää on kovia pakkasia. Pikku hiljaa kevättä kohti taas. Voimaa6870