Olen tässä tiputtamassa painoani mutta en oikeen tiiä mikä olisi sopiva paino 160cm, ettei tule tiputettua painoa liikaa tai liian vähän kun tässä oikeen kunnolla vauhtiin pääsee?
Mikä on sopiva paino?
5
1205
Vastaukset
- kallopala
"Sopiva paino" riippuu niin monesta asiasta. Ei siihen ole mitään nyrkkisääntöä. Paras keino on pällistellä itseään alastomana kokovartalopeilin edessä ja jos näytät sopivalta niin sitten olet sopiva. Objektiivisuutta tarvittaessa pyydät jotakuta muuta pällistelemään alastonta kroppaasi ja tekemään arvion. Ei nyt välttämättä kannata kadulta huutaa satunnaista ohikulkiaa arvioimaan kuitenkaan.
Matalapainoisenakin voit näyttää plösöltä jos lihasmassan määrä on kovin pieni. Korkeammallakin vaakalukemalla voit näyttää terveemmältä, jos lihasmassa on korkeampi. - PAino
Ruumiinrakenteesta,lihaksista,rinnoista jne riippuen 50-60 kg.kun olet jo äiti-ikäinen eli Nainen niin ennemmin suosittelisin 60 kg paikkeille kuin teinipainoon 50 kg.
- Äiti kolmelle
Minä olen jo 3 lasta odottanut ja synnyttänyt,ikää 29v ja pituutta 158cm ja painoa 54kg.Muutama kilo vielä pois ja sit hyvä :)
Teinipaino vois paremmin olla joku 40kg - muuh
Äiti kolmelle kirjoitti:
Minä olen jo 3 lasta odottanut ja synnyttänyt,ikää 29v ja pituutta 158cm ja painoa 54kg.Muutama kilo vielä pois ja sit hyvä :)
Teinipaino vois paremmin olla joku 40kgSopiva paino on se, jossa pystyt olemaan ilman loputonta itseinhoa lipsumisista, ja jossa paino ei lähde nousuun. Itse tavoittelen 70-74 kiloa, en 5o, koska tiedän sen olevan minulle epärealistinen. Tuossa noin 70 pysyin pitkään ennen viimeisimpiä muksuja. tiedän monen aloittavan laihdutuksen tavoitteestani, mutta se on sitä yksilöllisyyttä. Jos pääsen 68:an, joka oli 2 ekan muksun jälkeen alin painoni, olen superonnellinen, mutta se tekee sitten jo tiukkaa. Olen mieluummin hiukan pullea ja leppoisa kun laiha nipottaja, mikä oli silloin lähellä. Tavoitteeseen on kuitenkin vielä matkaa, nyt olen plösö ja leppoisa = ei hyvä :)
- MillaMagia99
Äiti kolmelle kirjoitti:
Teinipaino vois paremmin olla joku 40kgeikös nuo mainitsemasi painot ole aika alakanttiin???!!
Jos edes löyhästi painoindekseja seuraa niin 40 kg 158-160 cm on alipainoa. 54 kg aikuiselle naiselle just ja just normaalipainossa.
Monet naiset harrastavat liikuntaa ja lihakset voivat olla hyvät, silloin painokin on korkeampi. Lisäksi kuten neuvottiin on otettava huomioon ruumiinrakenne ja ikä.
Aloittajalle 160 cm ja 28 v? jos on normaalirakenteinen olis esim. 61 kg ihan hyvä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881813
- 561000
Nainen, huomasitko kun muutin sinua?
Niin lyhyessä ajassa niin paljon. Mutta jotain muuttui minussakin. :/91985- 9945
Poliisi losautti puukkohemmon hengiltä
Mitäs läks, heilumaan puukon kanssa eikä totellut käskytystä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011361763.html200914IS Viikonloppu 12.-13.7.2025
Viikonlopun ratoksi Skyttä ja Kärkkäinen ovat taiteilleet 3.0 arvoisen ristisanatehtävän ratkottavaksi. Kenenkään ratko56879Tämä kesä ei ollut vielä meidän
Olisihan se ihana viettää kesäiltoja kanssasi ulkona. Ei kai ollut vielä oikea aika. Ehkä kohtaamme vielä sattumalta jos60857Sofiaa ei kelpuutettu Martinan kaveriporukkaan
Ibizalla lomailee Martinan kanssa ihan muut naiset.173789Teet tämän niin
Helpoksi, mutta silti niin vaikeaksi. Vihaan omaa saamattomuuttani, vaikka kaikki olisi saatavilla. 🩷🌸41760Mitä jos vaan tapaisit sen jota mietit
Jos se yksi henkilö on sinun mielessäsi niin entäs jos vaan menisit tapaamaan sitä, heti, samantien, miettimättä mitään.79756