Mikä on sopiva paino?

Olen tässä tiputtamassa painoani mutta en oikeen tiiä mikä olisi sopiva paino 160cm, ettei tule tiputettua painoa liikaa tai liian vähän kun tässä oikeen kunnolla vauhtiin pääsee?

5

1206

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kallopala

"Sopiva paino" riippuu niin monesta asiasta. Ei siihen ole mitään nyrkkisääntöä. Paras keino on pällistellä itseään alastomana kokovartalopeilin edessä ja jos näytät sopivalta niin sitten olet sopiva. Objektiivisuutta tarvittaessa pyydät jotakuta muuta pällistelemään alastonta kroppaasi ja tekemään arvion. Ei nyt välttämättä kannata kadulta huutaa satunnaista ohikulkiaa arvioimaan kuitenkaan.

Matalapainoisenakin voit näyttää plösöltä jos lihasmassan määrä on kovin pieni. Korkeammallakin vaakalukemalla voit näyttää terveemmältä, jos lihasmassa on korkeampi.

• PAino

Ruumiinrakenteesta,lihaksista,rinnoista jne riippuen 50-60 kg.kun olet jo äiti-ikäinen eli Nainen niin ennemmin suosittelisin 60 kg paikkeille kuin teinipainoon 50 kg.

• Äiti kolmelle

Minä olen jo 3 lasta odottanut ja synnyttänyt,ikää 29v ja pituutta 158cm ja painoa 54kg.Muutama kilo vielä pois ja sit hyvä :)

Teinipaino vois paremmin olla joku 40kg

• muuh
        Äiti kolmelle kirjoitti:

Minä olen jo 3 lasta odottanut ja synnyttänyt,ikää 29v ja pituutta 158cm ja painoa 54kg.Muutama kilo vielä pois ja sit hyvä :)

Sopiva paino on se, jossa pystyt olemaan ilman loputonta itseinhoa lipsumisista, ja jossa paino ei lähde nousuun. Itse tavoittelen 70-74 kiloa, en 5o, koska tiedän sen olevan minulle epärealistinen. Tuossa noin 70 pysyin pitkään ennen viimeisimpiä muksuja. tiedän monen aloittavan laihdutuksen tavoitteestani, mutta se on sitä yksilöllisyyttä. Jos pääsen 68:an, joka oli 2 ekan muksun jälkeen alin painoni, olen superonnellinen, mutta se tekee sitten jo tiukkaa. Olen mieluummin hiukan pullea ja leppoisa kun laiha nipottaja, mikä oli silloin lähellä. Tavoitteeseen on kuitenkin vielä matkaa, nyt olen plösö ja leppoisa = ei hyvä :)

• MillaMagia99
        Äiti kolmelle kirjoitti:

eikös nuo mainitsemasi painot ole aika alakanttiin???!!

Jos edes löyhästi painoindekseja seuraa niin 40 kg 158-160 cm on alipainoa. 54 kg aikuiselle naiselle just ja just normaalipainossa.

Monet naiset harrastavat liikuntaa ja lihakset voivat olla hyvät, silloin painokin on korkeampi. Lisäksi kuten neuvottiin on otettava huomioon ruumiinrakenne ja ikä.

Aloittajalle 160 cm ja 28 v? jos on normaalirakenteinen olis esim. 61 kg ihan hyvä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      64
      5070
    2. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      36
      2309
    3. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      64
      2229
    4. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      227
      2214
    5. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      218
      1413
    6. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      19
      1394
    7. Joko luovutat

Mun suhteen?
      Ikävä
      89
      976
    8. Taas joku junan alle

Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai
      Loimaa
      48
      976
    9. Jalat alta

Multa kun veit 😎 👘 🦵🦵🤏
      Ikävä
      66
      907
    10. Harmittaa...Lampsiinjoen sillat

Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v
      Imatra
      12
      889
    Aihe