Hei.... Olisiko jollain tarpettomana myynnissä Chevrolet Beretta -93 mustaa laatikkoa? Joka paikasta on kyselty, uutena maksaa hunajaa joten käytettynä ehjää on vaikea saada, mutta jospa onni potkaisisi ja löytyisi tääl…
Käännyn tänne kiusaavan asian takia. Perheemme omistaa 9-vuotiaan sekarotuisen koiran. Mieheni tekee keikkahommia, joten on välillä kuukaudenkin poissa kotoa. Nyt kun hän viimeksi palasi kotiin, niin samana yönä koiramm…
Moikkulis kaikille! Häitäni vietetään kesäkuussa ja olisin halunnut lisää pituutta hiuksiini siihen mennessä ja kauniimmat kynnet, olisin nyt kysellyt tietääkö joku esim. jonkun yksityisen tekijän Turusta ym. läheltä jo…
heippa kaikki jotka omistatte tai tunnette jonkun jolla olisi joku hiukan erikoinen auto hääautoksi, joko jenkki, limusiini ym. Häitämme vietetään Paraisilla kesäkuussa ja auto on edelleen hakusessa...Toivottavasti tääl…
Moikka! Haaveekseni on noussut että hankkisin ammatin kynsien parista. Tietääkö joku missä tai kuka kouluttaa Turussa tai lähiseuduilla rakennekynsien tekijäksi/ammattilaiseksi?!
Olen tässä tiputtamassa painoani mutta en oikeen tiiä mikä olisi sopiva paino 160cm, ettei tule tiputettua painoa liikaa tai liian vähän kun tässä oikeen kunnolla vauhtiin pääsee?
Moikkulis kaikki oppisopimuksesta enemmän tietävät. Olen tässä epätoivon vimmalla lähetellyt oppisopimus työpaikkahakemuksii sähköpostilla..(etsin parturi-kampaajan alalta), nyt meinaan vielä pistäää muutamaan paikkaan …
Nuorempana ei koulu paljon kiinnostanut ja ei nytkään niin paljon että kiinnostaisi että jaksaisin siellä päivittäin istuisi! Mielestäni työnteolla oppii parhaiten, joten olisin halunnut kuulla niiltä jotka ovat oppisop…
Olen kuullut että olisi myös suomenkielinen vastine facebookista, jos joku tietää osoitteen ottaisin sen ilolla vastaan? Olen jo tässä kansainvälisessä kirjautuneena mutta olisi kiva jutskailla ihmisten kanssa myös omal…
Mistä löytäisin tämäb kappaleen, halausin sen soittoääneksi puhelimeeni olisko jollain jotain sivua tiedossa tai jos sollain on tämä biisi itsellään niin olisin hyvin iloinen jos vaikka voisi lähettää sen mulle sähköpos…
Olen kauan hakenut sellaista bändiä joka laulaa ruotsiksi Johannasta,csain kuulla jostain että bändi ehkä olisi Barbados, mutta mikä on biisin nimi koska en ole ainakaan vielä siltä löytänyt biisiä Johanna nimellä? olis…
En tiedä onko tähän kysymykseen peräti jo vastattu, mutta kysympä sitten uudelleen. Edikkä jonkinlaista huijauskoodia Sims2:een, olen varmasti sata kertaa yrittänyt voittaa Torstin jalkapallopelissä, onnistumatta, ja il…