ChevroletVastattu 16 v

Musta Boxi!!!

Hei.... Olisiko jollain tarpettomana myynnissä Chevrolet Beretta -93 mustaa laatikkoa? Joka paikasta on kyselty, uutena maksaa hunajaa joten käytettynä ehjää on vaikea saada, mutta jospa onni potkaisisi ja löytyisi tääl…
HäävalmistelutVastattu 13 v

Hääauto Turku/Lähialue!

heippa kaikki jotka omistatte tai tunnette jonkun jolla olisi joku hiukan erikoinen auto hääautoksi, joko jenkki, limusiini ym. Häitämme vietetään Paraisilla kesäkuussa ja auto on edelleen hakusessa...Toivottavasti tääl…
Netin aarteetVastattu 18 v

Vastine Facebookista?!?

Olen kuullut että olisi myös suomenkielinen vastine facebookista, jos joku tietää osoitteen ottaisin sen ilolla vastaan? Olen jo tässä kansainvälisessä kirjautuneena mutta olisi kiva jutskailla ihmisten kanssa myös omal…
Yleistä musiikistaVastattu 19 v

Barbados-Johanna Biisi

Mistä löytäisin tämäb kappaleen, halausin sen soittoääneksi puhelimeeni olisko jollain jotain sivua tiedossa tai jos sollain on tämä biisi itsellään niin olisin hyvin iloinen jos vaikka voisi lähettää sen mulle sähköpos…
PlaystationVastattu 19 v

Sims2

En tiedä onko tähän kysymykseen peräti jo vastattu, mutta kysympä sitten uudelleen. Edikkä jonkinlaista huijauskoodia Sims2:een, olen varmasti sata kertaa yrittänyt voittaa Torstin jalkapallopelissä, onnistumatta, ja il…