Mistä löytäisin tämäb kappaleen, halausin sen soittoääneksi puhelimeeni olisko jollain jotain sivua tiedossa tai jos sollain on tämä biisi itsellään niin olisin hyvin iloinen jos vaikka voisi lähettää sen mulle sähköpostina, osoitteeni on [email protected]. Kiitokset kaikille jotak yrittävät ja auttavat mua!
Vastaukset 3
- lue
aiempia vastauksia kysymyksiisi. Löysin tämän Googlella antamillasi tiedoilla, nyt voisit itsekin tehdä jotain.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=124&conference=671&posting=22000000029315014Sulleppa tiedoksi että olen tehnyt vaikka mitä tätä kappaletta etsiessäni ja mä en kappaleen lyriikoill tee mitään jos haluun itse kappaleen, joten aika aiheeton viesti toi oli...Taita olla jonkin näköinen k.... ottassa kun tarvii tollai vastata, mutta hyvää viikonloppua kuitenkin!
- crop over
en tunne tota biisiä, mutta trinijunglejuice.com ja toronto-lime.com julkaisee ilmaisia kokonaisia biisejä barbadokselta.. niistä voi yrittää jollain softalla tms. tehdä soittoääniä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1111020
- 61937
Carunan hinnat
Yks proffa vauuttaa, ettei Caruna voi noin vain nostaa hintoja koska suomen laki kieltää, toinen proffa sanoo että Carun89727- 77713
- 41655
Kunnan päätie ja sen lähialueet
Arvon hyrynsalmelaiset. Tätä palstaa on näin Ukkohallan mökkiläisena ihan viihteellistä lukea. Milloin teitä ahdistaa la34607Mikä sun kaivatussa on se miksi ihastuit
ja ikävöit? Eli se jokin asia, mikä aiheutti tunteen, että tuossa on sitä jotain? Meinasitko tehdä asialle jotain vai ka22562Toimittajat ulkomailta saapuivat eilen vaskiviikoille
Toimittajat lähtivät tutustumaan Lieksan yöelämään ja kultturitarjontaan. Kaikki yllättyivät kuinka aktiivista ja innoka27549- 52535
Mitä luulet
Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?37488