Vapaa kuvaus

Olen hyvää parisuhdetta arvostava uusiosinkku, jonkin verran elämää ja maailmaa nähnyt 60+ nainen. Joskus tunnen itseni vanhaksi, väsyneeksi ja/tai vihaiseksi. Useimmiten olen kuitenkin hyväntuulinen, optimistinen, positiivisesti elämään ja ihmisiin suhtautuva, pilke silmäkulmassa provosoiviakin ajatuksia ilmaan heittävä, innokas keskustelija.

En kuitenkaan koskaan tarkoituksella ilkeä tai pahantahtoinen, enkä katsele toisia alaspäin - paitsi useinkin fyysisesti pituuteni vuoksi.

PS: "En halua kertoa" -vastaus on mielestäni tylsä, mutta en osannut valita tarjotuista vaihtoehdoista.

Musiikkimakuni: vaihtelee tilanteen ja mielialan mukaan.

Jos voittaisin miljoonan: ajattelisin, että markkoina olisin hallinnut summan paremmin.

Vapaa-aikanani: liikun ulkona, uin, melon, luen, tapaan ystäviä, matkustelen, nautin hyvästä ruuasta, kokkaan, lojun (rankan työpäivän jälkeen) sohvalla ja katson televisiota, ajattelen, valokuvaan, opiskelen, kirjoitan ym.ym.

Elokuvat: katselen mielelläni monenlaisia elokuvia, useimmin eurooppalaisia. Esim. Almodovar on yksi lempiohjaajistani. Katson myös piirrettyjä.

Pukeudun: tilanteen mukaan. Niin että itse viihdyn ja erotun ympäristöstä riittävästi, ettei minua vahingossa ammuttaisi hirvenä metsässä tai luultaisi sohvatyynyksi sisätiloissa.


Postia voit halutessasi lähettää minulle osoitteeseen:

[email protected]


Facebook-kutsuihin en valitettavasti voi vastata, koska O-O:lla ei ole omaa fb-sivua.

Kotimaa: ---

Koulutus: ---

Ammatti: Muu

Siviilisääty: ---

Lapset: ---

Messenger: [email protected]

Aloituksia

225

Kommenttia

5833

  • Uusimmat aloitukset
  • Suosituimmat aloitukset
  • Uusimmat kommentit
  1. vaikka bongaillen ;)
  2. en nähnyt ainakaan ;)
  3. Kiitos ihanista ja todella hauskoista viesteistä. Aloitukseni sai arvokkaamman jatkon kuin olisi ansainnut.

    Kesäkuu alkoi ja aurinko paistaa :)

    Ilo ja hyvä mieli kuplii, upeata, että on ihmisiä, jotka haluavat jakaa ja kierrättää ;)

    Heti ensi tilassa olen päättänyt kokeilla ainakin joitain antamistanne ohjeista.

    Hauskaa päivää.:))
  4. Monet kuuluvat valittavan samaa ilmiötä.

    Muutamia omiakin ystäviäni on viime vuosina jäänyt matkan varrelle, eli vaihdamme postikortteja ja silloin tällöin juttelemme puhelimessa. Vierailut jäävät todella vähiin.

    Jotkut ovat niin väsyneitä (osa sairauksiensa vuoksi) velvollisuutensa hoidettuaan, etteivät kuulemma jaksa tavata ystäviä kuin kerran, pari vuodessa korkeintaan, silloinkin vain pakollisissa juhlatilaisuuksissa.

    Yhtäkkiä arjen pyörittäminen (osalla työn ohella), puutarhanhoito, veneen kunnostus, mökin/mökkien kunnossapito ja muu "omaisuuden hoito" on tullut elämän päätehtäväksi ja se vie kaiken käytettävissä olevan energian (ainakin toiselta puolisoista). Eihän se mitään, jos olisivat tyytyväisiä elämäänsä. Jotkut valittavat velvollisuuksiaan, mutteivät huomaa itse valmistavansa oman oravanpyöränsä.

    Ei kai auta muu kuin hyväksyä, että joidenkin ennen niin läheisten ja rakkaiden ystävien elämän arvojärjestys muuttuu vuosien varrella.

    Uusi ystäviä on tässä iässä vaikea löytää, mutta jos on itse aktiinen, ei varmaankaan ihan mahdotonta.
    Ainakin itse olen tavannut matkoilla, järjestöissä ja erilaisissa tilaisuuksissa uusia tuttuja, joista osasta vähitellen on tullut suorastaan ystäviä. Jotkut omista ystävistäni ovat tutustuneet luonani ja varsinkin jos asuvat lähellä toisiaan, ovat alkaneet tapailla myös keskenään. - Jos itse haluaa ja on aktiivinen, uskoisin, että vielä tässäkin iässä on kaikki mahdollista.:)

    Muistan nähneeni joidenkin uudelle paikkakunnalle muuttaneiden pariskuntien etsivän ilmoituksillakin ihan tavallista aikuisten ihmisten ystävyyttä. - En valitettavasti enää muista missä niitä oli.

    Aurinkoista kesää teille :)