Kesälomalla aion tutustua maailmankirjallisuuden
klassikkoihin. Mitä sinä teet?
Kesälomalla
33
1352
Vastaukset
- Jermu
mutta matkat myös. Autolla, junalla, lentäen ja laivalla tällä lomalla kuljen.
- Työn ilo
Lähden korpeen verenhimoisen itikkaparven syötäväksi.
Teen siellä kaikkea sellaista mitä kotona ei tarvitse.
Kannan vettä ja puita.
Pidän sadetta ja juoksen märän nurmikon läpi ulkohuussiin.
On mahtava tunne päästä takaisin kotiin ja töihin. - Pirre*
Työn ilo kirjoitti:
Lähden korpeen verenhimoisen itikkaparven syötäväksi.
Teen siellä kaikkea sellaista mitä kotona ei tarvitse.
Kannan vettä ja puita.
Pidän sadetta ja juoksen märän nurmikon läpi ulkohuussiin.
On mahtava tunne päästä takaisin kotiin ja töihin.tuli elävä mieleen ne aikaiset huussireissut aamukasteisen heinikon läpi ja paljain varpain, tuli ihan ikävä niitä aamuja..
...ja lammenpinnalla sumukerros..heinikossa hämähäkin seittejä..*huokaus* - tosiaan ok.
mutta niitä ehtii lukemaan talven pimeinä iltoinakin, kesällä liikutaan luonnossa ja tietenkin matkustellaan ja tutustutaan maailmaan.
- yopollo
kunhan lopettaa tuon tuulen ja sateen.
Minä aion ainakin laiskotella.
Muutamia kirjoja tulee varmasti luetuksi. Uusiin kotimaisten kirjailijoiden teoksiin haluaisin tutustua. Huomaan, että uusia ilmestyy niin, etten enää tunnista kaikkia edes nimeltä. Hävettää tunnustaa.
Mitä kirjoja sinä aiot lukea tänä kesänä?
Onko sinulla mielessä jotain sellaisia lukuelämyksiä, joita haluaisit suositella meille muillekin?
Hyvää lukukesää!- pekka
Tietysti Orja pitää lukasta heti kättelyssä.
- Söpöstiina
varmaan "miljoona" kirjaa lukulistalla. Nyt alan minäkin nuoremmasta polvesta liikkeelle. Alkoi taas kiinnostaa elämänkerrat tai sellaiset fiktiiviset, joissa on todenperäistä taustaa.
Eilen katsoin tv:stä Talstulan ohjelman. Ajattelin silloin, että voisinkin aloittaa Kreetta Onkelin tuotannosta. Hänellä on ollut niin dramaattinen lapsuus ja nuoruus, että uskoisin hänellä olevan jotain painavaa sanottavaakin.
Maku pitää tietää, jotta voi suositella. Kerro jokin hyvä tunnettu, jonka olet viimeksi lukenut. - Söpöstiina
pekka kirjoitti:
Tietysti Orja pitää lukasta heti kättelyssä.
Se pitääkin heti naaria jostain. On minunkin listalla, unohdin kun en heti silloin saanut.
- Pirre*
Söpöstiina kirjoitti:
varmaan "miljoona" kirjaa lukulistalla. Nyt alan minäkin nuoremmasta polvesta liikkeelle. Alkoi taas kiinnostaa elämänkerrat tai sellaiset fiktiiviset, joissa on todenperäistä taustaa.
Eilen katsoin tv:stä Talstulan ohjelman. Ajattelin silloin, että voisinkin aloittaa Kreetta Onkelin tuotannosta. Hänellä on ollut niin dramaattinen lapsuus ja nuoruus, että uskoisin hänellä olevan jotain painavaa sanottavaakin.
Maku pitää tietää, jotta voi suositella. Kerro jokin hyvä tunnettu, jonka olet viimeksi lukenut.ajattelin lulea tuon kirjan, kuulosti mielenkiintoiselta taustaltaan se kirjailija..
- Repe
leikkaan heinää, eikös, MNP?
- mekatron
maalaan talon ja sitten se on grillausta ja kukkien haistelua.
Valokuvia kesästä ja liikuntaa jonkin verran.
Pyöräilyä tässä lähistöllä.
Ja sitten tietysti hieman rommia jossain vaiheessa.
Saattaapa tuossa pihassa vilahtaa yökin grillin äärellä kavereiden kanssa.
Vaikka hieman lauluakin siinä harrastettaisiin!
Sateella luetaan, Liksomia, Arvolaa ja muuta vastaavaa.
Kesällä kevyesti, vai mitä?- Jermu
Laitappas piste tuon "vilahtaa" jälkeen...Ei millään pahalla. Ihan hyvä sanailu sinulla...heheehheee!
- mekatron
Jermu kirjoitti:
Laitappas piste tuon "vilahtaa" jälkeen...Ei millään pahalla. Ihan hyvä sanailu sinulla...heheehheee!
senki perverssi rietastelija!!!!!!
- n52
pari paikkaa pitäisi kaakeloida,pari seinää tapetoida,sisävarasto järjestää kunnolla,ulkovarasto tyhjentää turhasta,kerran viikossa pitäisi ajaa nurmikko,ruusupensaat pitäisi harventaa,kirjoja pitäisi lukea,uimassa pitäisi käydä,terassilla pitäisi istua,haaveet pitäisi toteuttaa,ystäviä pitäisi tavata,pari reissua pitäisi tehdä,sukulaisia olisi pakko tavata,parit valkkari illat ynm.pitäisi nautiskella,grilli pitäisi olla ahkerasti käytössä,talon puuosat pitäisi maalata,aita pitäisi puhdistaa,musiikkia pitäisi kuunnella,kutsutuissa jutuissa pitäisi käydä,risteillyllä pitäisi piipahtaa,yksi yksityinen juttu pitäisi tehdä jne.....ja siksi kaiken kaikkiaan otan tämän kesän erittäin rennosti ja nautiskellen....=)
Leppoisaa kesän alkua kaikille!- junttiukko
Vaikuttaa 100%:n ohjelmoidulta sinun kesäsi!
- n52
junttiukko kirjoitti:
Vaikuttaa 100%:n ohjelmoidulta sinun kesäsi!
käskeä minun tehdä tuon kaiken,joten rento kesä on.
- masa50
Kesälomalla aion kierrellä yksin ympäri Suomea
golfia pelaillen,tietysti jos tapaa mukavia
naisia niin vois tavata niitäkin. - n52
Aurinko paistaa.
Toivon mukavaa päivää jokaiselle.
Suositelkaa mulle jonkun suomalaisen kirjoittamaa novellikokoelmaa.Julkaisuvuodella ei ole väliä.- mekatron
Niin, Väinö Katajalla on mielenkiintoisia kirjoja, ainakin minun mielestäni.
On jäänyt aika tuntemattomaksi.....yleensä ottaen. - n52
mekatron kirjoitti:
Niin, Väinö Katajalla on mielenkiintoisia kirjoja, ainakin minun mielestäni.
On jäänyt aika tuntemattomaksi.....yleensä ottaen.muistaakseni lukenut.
Kiitti vinkistä!
- junttiukko
Kotiuduimme kolmen kuukauden reissulta hiljattain ja nyt ei tee mieli mihinkään,oma koti kullan kallis!
- maron
istutaan kuistilla illalla, kuunnellen lintujen laulua, ukko tekee saunavihdan, kunnon saunominen pullo olutta ja valoisa kesäyö.
Lapset käyvät useammin kuin talvella. Pelataan pelejä, syödään hyvin ja nauretaan paljon.
Ei se onni ja kesä sen enempää tarvi olla.- netissä
24/24 ;D
- Jermu
netissä kirjoitti:
24/24 ;D
netissä ;) :D .S ,D :) Taas sait noista hymiöistä niin, että tuntuu.
- Ja nyt saapui
Jermu kirjoitti:
netissä ;) :D .S ,D :) Taas sait noista hymiöistä niin, että tuntuu.
tätien pelastava ritari Jermu kapisen aasin selässä ;D
- Jermu
Ja nyt saapui kirjoitti:
tätien pelastava ritari Jermu kapisen aasin selässä ;D
kun ihmiset juttelee keskenään asiallisesti. Huahahahahahahahaaa !
- Voi pientä,
Jermu kirjoitti:
kun ihmiset juttelee keskenään asiallisesti. Huahahahahahahahaaa !
taisi tulla pisut vaippaan kun noin erehdyit kirjoittamaan että täällä muka keskustellaan asiallisesti
- Jermu
Voi pientä, kirjoitti:
taisi tulla pisut vaippaan kun noin erehdyit kirjoittamaan että täällä muka keskustellaan asiallisesti
nuo eritejulistuksesi. Minä olen koko ajan asiallinen. 5000000000 viestiä Teboilin paarista todistaa sanani.
- Kuules Jermu-poju
Jermu kirjoitti:
nuo eritejulistuksesi. Minä olen koko ajan asiallinen. 5000000000 viestiä Teboilin paarista todistaa sanani.
meikäläistä ei alamittaiset komentele ;D
- Jermu
Kuules Jermu-poju kirjoitti:
meikäläistä ei alamittaiset komentele ;D
Sullahan on tuo kokovartaloviitta nyt päälläsi..Se oli nimeltään Vesku. Lepäile rauhassa siellä tutussa ja turvallisessa paikassa.
500000000000 viestiä Teboilin baarista ei voi olla väärässä.
- pohpoika
meinasin käydä tangomarkkinoilla ja Kaustisen kansanmusiikki tapahtumassa muun mukavan löhöilyn välissä ;))
matkan varrella sähköpostisa, eka posti on oulussa,toinen varmaan hesassa,kolmas hirvensalmella ja neljäs kakskerrassa jos hyvin käy,ja viides pyhäsalmi,saa nähdä käykö niin, syksyllä tietää missä vielä,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1361260
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34791Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 14570
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä25521Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott29506Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad24500- 22467
Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .14462Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver14461