Vapaa kuvaus

Aloituksia

588

Kommenttia

837

1. Selasin nopeasti läpi, mutta taitaa olla niin, että minun lopunajan sivujani ei ole vielä mukana.
    Eli www.kolumbus.fi/jouko.piho .
  2. Tässä on uusimmat vaaliteemani ja myös pankkitilinumero niitä ihmisiä varten, jotka haluavat tukea minun vaalikampanjaani myös taloudellisesti.

1. Minä lupaan toimia sen puolesta, että Suomi eroaa EU:sta ja saa takaisin täyden itsenäisyyden ja oman valuutan, markan. Rahan liikkeelle laskemisen oikeus on annettava valtiolle ja kunnille eli pois ahneilta yksityispankeilta.

2. Minä lupaan toimia sen puolesta, että Suomen ylimitoitettu maahanmuuttopolitiikka muutetaan realistiseksi ja suomalaisten etujen mukaiseksi.

3. Minä lupaan toimia sen puolesta, että valtion yhä lisääntyvä velkaantuminen lopetetaan. Valtion menoista on paljon leikattavaa: ilmastovero, Venäjän lähialuetuki, kehitysapu ja maahanmuutto. Kaikkea ei tarvitse leikata kokonaan, mutta toimintaa on tehostettava.

4. Minä lupaan toimia kodin, uskonnon ja isänmaan puolesta. Sen tähden sanon ei homoavioliitoille, ei islamin maahanvyörylle ja kyllä omalle vahvalle puolustukselle.

5. Minä lupaan toimia rosvokapitalismia, ahneita pankkiireja ja keinottelijoita vastaan. Koko maailma on saanut kärsiä heidän vastuuttomista toimistaan.

6. Minä lupaan toimia Karjalan palautuksen puolesta. Karjala ja muut menetetyt alueet kuuluvat Suomelle. Tarton rauhan rajat vuodelta 1920 ovat Suomen oikeat rajat.

7. Minä lupaan toimia kristittynä politiikassa - rehellisesti ja vakaumukseni mukaan.

Haluaisitko tukea eduskuntavaalikampanjaani taloudellisesti?
    Voit antaa tukesi puolueen tilin kautta henkilökohtaisella viitenumerollani, jonka avulla rahasi ohjataan kampanjaani. Näillä tiedoilla lahjoittaminen onnistuu:
    Tilinumero: Nordea 106530-225528 Saaja: Suomen Kristillisdemokraatit
    Viitenumeroni: 5 015 511
    KD:n valtakunnallinen rahankeräyslupa POHADno/2010/1166, päättyy 30.4.2011, tili: Nordea 106530-225528
  3. Oli mielenkiintoista saada tietää, että Osmo Tiililällä on ollut sama näkemys uskovien tempauksesta ja Jeesuksen julkisesta takaisintulosta kuin minullakin on ollut jo vuosia eli että uskovat temmataan yläs joitakin viikkoja tai kuukausia ennen Antikristuksen ajan loppumista ja Jeesuksen julkista paluuta maan päälle.