Kuulkaa kaikki valheprofeetat! Tämä sana on teille suoraan jumalalta.
Jer 14:
14 Mutta Herra sanoi minulle: "Valhetta ennustavat profeetat minun nimessäni; minä en ole lähettänyt heitä, en käskenyt heitä enkä puhunut heille. Valhenäkyjä, turhia ennustuksia ja oman sydämensä petosta he ennustavat teille.
Jer 23:
25 Minä olen kuullut, mitä sanovat nuo profeetat, jotka ennustavat minun nimessäni valhetta sanoen: 'Minä olen nähnyt unta, olen nähnyt unta'.
26 Kuinka kauan? Mitä on mielessä noilla profeetoilla, jotka ennustavat valhetta, ennustavat oman sydämensä petosta?
27 Aikovatko he unillaan, joita he kertovat toinen toisellensa, saattaa minun kansani unhottamaan minun nimeni, niinkuin heidän isänsä ovat unhottaneet minun nimeni Baalin tähden?
Jer 29:
8 Sillä näin sanoo Herra Sebaot, Israelin Jumala: Älkää antako profeettainne, joita on keskuudessanne, ja tietäjäinne pettää itseänne, älkääkä totelko unianne, joita te uneksutte.
9 Sillä valhetta he ennustavat teille minun nimessäni; minä en ole lähettänyt heitä, sanoo Herra.
Jumalan tuomio valheprofeetoille
16
353
Vastaukset
- Huh huh
Jos olen oikein ymmärtänyt niin jumala ei tule jouko pihoa koskaan siunaamaan eduskuntaan pääsyllä vaikka hän yrittää saada tätä kautta itselleen kannattajia sekä mahdollista vaalirahoitusta.
Jos tuossa hommassa olisi jumalan siunaus niin hän olisi jo eduskunnassa.
Typerää käyttää herran nimeä oman edun tavoitteluun, ei oikeen kuulosta hirveen nöyrältä...Vaikka olisi millainen Jumalan siunaus, niin minä en voisi olla nykyisessä eduskunnassa, joka valittiin v. 2007, koska en ollut silloin kiinnostunut poliittiisesta vaikuttamisesta enkä ollut siten myöskään ehdolla. Tulin mukaan politiikkaan vasta vähän yli vuosi sitten ja sen jälkeen on tavoitteenani ollut päästä eduskuntaan ensi vuoden 2011 vaaleissa.
Joten nimimerkin "Huh huh" väite "Jos tuossa hommassa olisi jumalan siunaus niin hän olisi jo eduskunnassa" on täysin mahdoton ja absurdi, täysin mieltä vailla.- Yks tyhmä vaan
JoukoPiho kirjoitti:
Vaikka olisi millainen Jumalan siunaus, niin minä en voisi olla nykyisessä eduskunnassa, joka valittiin v. 2007, koska en ollut silloin kiinnostunut poliittiisesta vaikuttamisesta enkä ollut siten myöskään ehdolla. Tulin mukaan politiikkaan vasta vähän yli vuosi sitten ja sen jälkeen on tavoitteenani ollut päästä eduskuntaan ensi vuoden 2011 vaaleissa.
Joten nimimerkin "Huh huh" väite "Jos tuossa hommassa olisi jumalan siunaus niin hän olisi jo eduskunnassa" on täysin mahdoton ja absurdi, täysin mieltä vailla.Nimimerkki huhhuh kaiketi tarkoitti, että jos Piholainen olis "eduskunta-ainesta" ja vallan ykköspäästä, eli "jumalan siunaama ja suosiossa oleva" ykkäsmies Suomesta, niin SELLAISEN miehen jumala oli jo KUAN sitten johdattanut eduskuntaan, ettei eläkepäivinä tartteis keräjät rahaa ja toisten rukouksia, jotta pääsiskö eduskuntaan? Ei toisten rukoukset "tuo siunausta". Siunaus ja suosio on Jumalan Majesteetin Käden alla. Jos ei anna, niin turhaa on rukoilla...
- Deboran aika
Jumala vahvistaa aina (oikean) sanansa kahden taikka kolmen todistajan kautta.
Jo jonkin aikaa ovat Jumalan kutsumat ja asettamat profeetat tienneet, että Jumala asettaa tiliteon paikalle kaikki ne, jotka "oman sydämensä" voimasta ovat itse itsensä "kutsuneet" ja tuovat hyödytöntä asiaa, häriöksi ihmisille, pilkaksi Jumalalle.
Nyt ON SE AIKA. Jokainen "väärä profeetta", joka ei ole Jumalan lähettämä, tulee näkemään ja luissaan ja nahoissaan kokemaan, ettei pidä ryhtyä "leikkimään" profeettaa, ei pidä Jumalan nimissä pelata luvatonta peliä. Tämä on Herran ilmoitus. Tuomion aika alkoi syyskuun alkupäivinä, ja tulee ankaroitumaan edelleen.- adamin.poika
Helppoa on teidän löytää tikku toisen silmästä, mutta ei malkaa omastanne. Te jyrisette pitämiänne vääriksi profetoiksi kutsumianne vastaan, mutta siinäkin olette valikoitsevia, sillä toista te syytätte samasta jota toisessa puolustatte. Ettekö tiedä, että sillä mitalla millä TE mittaatte sillä teille mitataan. Katsokaa hieman tarkemmin sinne oman takkinne sisälle, niin tuomionhalu laantuu teissä hyvin nopeasti, sillä muistakaa mitä Jeesus opetti huonosta palvelijasta, joka anoi anteeksi velkojaan, mutta ei niitä toisille itse suonut.
- Sivusilmällä vain
adamin.poika kirjoitti:
Helppoa on teidän löytää tikku toisen silmästä, mutta ei malkaa omastanne. Te jyrisette pitämiänne vääriksi profetoiksi kutsumianne vastaan, mutta siinäkin olette valikoitsevia, sillä toista te syytätte samasta jota toisessa puolustatte. Ettekö tiedä, että sillä mitalla millä TE mittaatte sillä teille mitataan. Katsokaa hieman tarkemmin sinne oman takkinne sisälle, niin tuomionhalu laantuu teissä hyvin nopeasti, sillä muistakaa mitä Jeesus opetti huonosta palvelijasta, joka anoi anteeksi velkojaan, mutta ei niitä toisille itse suonut.
Kovinpas olet sotaisa herra, adamin poika? Ettei vain olisi "vanha aatu" vallalla? Rauhaako julistat? Mitä SINÄ täällä mittailet? Jospa katsoisit oman nuttusi sisään, sinä KAIKKIEn YLIN TUOMARI? Muka pyhä?
- xyzäö
Sivusilmällä vain kirjoitti:
Kovinpas olet sotaisa herra, adamin poika? Ettei vain olisi "vanha aatu" vallalla? Rauhaako julistat? Mitä SINÄ täällä mittailet? Jospa katsoisit oman nuttusi sisään, sinä KAIKKIEn YLIN TUOMARI? Muka pyhä?
Palautus tämän viestiketjun aiheeseen: Jumalan tuomiot tulevat (ovat jo käynnissä) koskien vääriä profeettoja, sellaisia jotka ovat itse itsensä "valinneet" , kirjoittavat mikä mukavalta tuntuu, mitä sylki suuhun tuo. Sitten, kun heitä hiukan raapaisee --- ja sieltäpä tulvii kiukkuista purkausta, itsensä puolustelua, pelkoa. Herkkä hipiä tuntuu olevan "hyökkäyksen" alla, kaikkea soopaa pitäisi lukijoiden hiljaa sulattaa. He luulevat olevansa NIIN "jumalan erityisasimiehiä" - että pelkkä toisen ajatuksen esittäminen on "uhka", koko maailma romahtaa! Unohtakaa tällaiset tyhjän puhujat. Eivät he kestä koetusta.
- adamin.poika
Sivusilmällä vain kirjoitti:
Jumalallista ja Rakkaudellista syytellä ja vikoilla toisia ja etsiä syitä ja syytöksiä toisten päälle ja vieläpä uskonnimissä. Ei ole mitenkään Rakkaudellista eikä oikein toisia kohtaan kun heitä lähetään syyttämällä syyttämään ja panettelemalla panettelemaan ja oikein nimen kanssa. Eikä tämä ole ainut alue jossa täällä pommitetaan Pihoa hänen heikkoutensa tähden ja lyödään oikein pilkkaruoskalla, niin kai se teidän Herranne on teitä opettanut ja jos joku siitä teitä muistuttaa ja hieman nuhtelee niin teidän Herranne, mikä nyt lienee riidankylväjä ja pahansuopa matelija, käskee teitä jälleen tarttunaan vihan ja itsekkyyden aseisiin ja yrittämään lyödä niillä jotta osottaisitte kenenkä palvelijoita te todella olette. No itse en sen kummemmin niistä lyöntiyrityksistänne välitä kun ne menee kaikki ohi, sillä minulla on hyvä turva ja suoja Pyhässä Hengessä ja onhan kirjoitettu, että sen minkä teette yhdelle näistä minun vähimmistä veljistäni sen teette minulle, ja nuo sanat lausui minun HERRANI, joten jos HÄNTÄ yhä haluatte lyödä niin siitä vaan jos kantti kestää, sillä minä en niin tekisi, enkä edes aloittaisikaan, koska siinä on anteeksiantamattomuuden vaara, joten en edes ottaisi sitä riskiä ajatuksissanikaan. Siksi jos väärästä profeetasta haluaisin varoitta, niin en suinkaan tekisi sitä pilkaten tai ivaillen tai edes vikoillen, vaan toisin vain esille sen mikä profeetan tekstissä on väärää ja sillä selvä. En ryhtyisi häntä edes nimeämään, sillä ei meillä ole taistelua verta ja lihaa vastaan sillä niin on kirjoitettu, mutta ehkä teille kirjoitukset ovat vain haitta ja sateenvarjo.
- xyzäö
adamin.poika kirjoitti:
Jumalallista ja Rakkaudellista syytellä ja vikoilla toisia ja etsiä syitä ja syytöksiä toisten päälle ja vieläpä uskonnimissä. Ei ole mitenkään Rakkaudellista eikä oikein toisia kohtaan kun heitä lähetään syyttämällä syyttämään ja panettelemalla panettelemaan ja oikein nimen kanssa. Eikä tämä ole ainut alue jossa täällä pommitetaan Pihoa hänen heikkoutensa tähden ja lyödään oikein pilkkaruoskalla, niin kai se teidän Herranne on teitä opettanut ja jos joku siitä teitä muistuttaa ja hieman nuhtelee niin teidän Herranne, mikä nyt lienee riidankylväjä ja pahansuopa matelija, käskee teitä jälleen tarttunaan vihan ja itsekkyyden aseisiin ja yrittämään lyödä niillä jotta osottaisitte kenenkä palvelijoita te todella olette. No itse en sen kummemmin niistä lyöntiyrityksistänne välitä kun ne menee kaikki ohi, sillä minulla on hyvä turva ja suoja Pyhässä Hengessä ja onhan kirjoitettu, että sen minkä teette yhdelle näistä minun vähimmistä veljistäni sen teette minulle, ja nuo sanat lausui minun HERRANI, joten jos HÄNTÄ yhä haluatte lyödä niin siitä vaan jos kantti kestää, sillä minä en niin tekisi, enkä edes aloittaisikaan, koska siinä on anteeksiantamattomuuden vaara, joten en edes ottaisi sitä riskiä ajatuksissanikaan. Siksi jos väärästä profeetasta haluaisin varoitta, niin en suinkaan tekisi sitä pilkaten tai ivaillen tai edes vikoillen, vaan toisin vain esille sen mikä profeetan tekstissä on väärää ja sillä selvä. En ryhtyisi häntä edes nimeämään, sillä ei meillä ole taistelua verta ja lihaa vastaan sillä niin on kirjoitettu, mutta ehkä teille kirjoitukset ovat vain haitta ja sateenvarjo.
Jaahas? Täällä se Adamin-poika "opettaa" toisia. Sanoo ettei sa haukkua ketään.... mutta itse tämä herra adam kirjoittaa seuraavaa....-
"Kuule Korppi suonreunalla adamin.poikaKäyttäjän viestit 4.10.2010 00:18 Ei minun tarvitse tehdä mitään analyysejä, sillä Laodikean seurakuntaelämä on hyvin kuvattu Ilmestyskirjassa, ja sen kuvaus osuu mitä täydellisemmin kaikkiin tämän päivän seurakuntiin, eriseuroihin, lahkoihin, kirkkoihin ja herätysliikkeisiin. He kaikki pitävät itseään niin täydellisinä ja virheettöminä ja pyhinä että ihan hirvittää. Eikä siinä siis tarvita analyyseja tehdä ei suuntaan eikä toiseen. Yhdessäkään suuntauksessa ei toteudu Kristuksen Jeesuksen antama tunnuskuva, ei yhden yhdessäkään ja se jo riittää täydellisesti todisteeksi ilman analyyssejäkin. "
Siis? Adaminpoika HAUKKUU kaikki seurakunnat, lahkot, kirkot, herätysliikkeet.... näkee ne niin MUSTINA ettei missään toteudu Krituksen Jeesuksen antama tunnuskuva! Mitä tämä adaminpojan touhu on? Panettelua, juoruamista, takanapäin puhumista, mustamaalausta.
Ei täällä pidä "haukkua" ketään - joka ei täällä yhdenvertaisesti voi kommentoida. Hyvä herra adaminpoika, aloita itse tottelemalla Raamattua, Jeesusta, koska tunnut olevan AINOA perfecto!
Ota oppia vaikkapa Johannes Kastajasta. Hän puhui suoraan ja lahjomatta kaikille, jotka näyttivät olevan väärässä.
Jos sinulla adaminpoika ei ole muuta keinoa kuin "haukkua" takanapäin tällä foorumilla seurakuntia, ja ellei sinussaole miestä ja rohkeutta mennä EDESSÄ PÄIN nuhtelemaan... niin olet säälittävässä tilassa. - adamin.poika
xyzäö kirjoitti:
Jaahas? Täällä se Adamin-poika "opettaa" toisia. Sanoo ettei sa haukkua ketään.... mutta itse tämä herra adam kirjoittaa seuraavaa....-
"Kuule Korppi suonreunalla adamin.poikaKäyttäjän viestit 4.10.2010 00:18 Ei minun tarvitse tehdä mitään analyysejä, sillä Laodikean seurakuntaelämä on hyvin kuvattu Ilmestyskirjassa, ja sen kuvaus osuu mitä täydellisemmin kaikkiin tämän päivän seurakuntiin, eriseuroihin, lahkoihin, kirkkoihin ja herätysliikkeisiin. He kaikki pitävät itseään niin täydellisinä ja virheettöminä ja pyhinä että ihan hirvittää. Eikä siinä siis tarvita analyyseja tehdä ei suuntaan eikä toiseen. Yhdessäkään suuntauksessa ei toteudu Kristuksen Jeesuksen antama tunnuskuva, ei yhden yhdessäkään ja se jo riittää täydellisesti todisteeksi ilman analyyssejäkin. "
Siis? Adaminpoika HAUKKUU kaikki seurakunnat, lahkot, kirkot, herätysliikkeet.... näkee ne niin MUSTINA ettei missään toteudu Krituksen Jeesuksen antama tunnuskuva! Mitä tämä adaminpojan touhu on? Panettelua, juoruamista, takanapäin puhumista, mustamaalausta.
Ei täällä pidä "haukkua" ketään - joka ei täällä yhdenvertaisesti voi kommentoida. Hyvä herra adaminpoika, aloita itse tottelemalla Raamattua, Jeesusta, koska tunnut olevan AINOA perfecto!
Ota oppia vaikkapa Johannes Kastajasta. Hän puhui suoraan ja lahjomatta kaikille, jotka näyttivät olevan väärässä.
Jos sinulla adaminpoika ei ole muuta keinoa kuin "haukkua" takanapäin tällä foorumilla seurakuntia, ja ellei sinussaole miestä ja rohkeutta mennä EDESSÄ PÄIN nuhtelemaan... niin olet säälittävässä tilassa.Vai voitko osoittaa yhdenkin edellä mainituista suuntauksista jonka kohdalla sanani eivät pidä paikkaansa, vaan siinä näkyy ja kuuluu kaikkialle se RAKKAUS joka on ainut tunnusmerkki josta Kristuksen omat tunnetaan. Raamatussa sanotaan selvästi, että eri seurat, lahkot ja niihin verrattavat ovat selviä lihan tuotteita, niillä ei ole mitään tekemistä Kristuksen Jeesuksen kanssa vaan ne ovat HÄNESTÄ poissa.
Kaikki suuntaukset ovat hajoittamassa, eikä yksikään niistä ole rakentava ja yhdistävä. Jokainen niistä pitää itseään oikeassa olevana ja Pyhän Hengen vaikutuksesta syntyneenä, mutta kun ne ovat toinen toistaan vastaan ja kiistelevät joko opeista taikka sitten jopa paimenista, ja sitä he sanovat Pyhän Hengen työksi.
Ei ole haukkumista se jos osoitetaan virheet, sillä se on henkien tutkimista ja kun kerran nuo kaikki ovat riitaisia ja jäsenistökin on sitä sun tätä, eli panettelijoita on heidän joukossaan, haureellisia on heidän joukossaan toisten arvostelijoita on heidän joukossaan ja toisten tuomitsijoita on heidän joukossaan, niin eipä voi edes kuinka hyvällä tahdolla tahansa sanoa heistä muuta kuin se mitä sanoin, ja huomaa että sanon sen koko seurakunnasta ja vastaavista, en puutu yksilöimään heidän jäsenistöään koska siitä sanoo sana selvästi: Jumalan omat eivät istu siellä kussa pilkkaajat istuvat. Kristuksen omat eivät tee liittoa tämän maailman kanssa eikä kanna yhteistä iestä tämän maailman kanssa ja niin edelleen. Joten olen pysynyt vain puhtaasti siinä mitä kirjoitettu on. En ole tuominnut ihmistä, mutta nuo organisaatiot ja niiden eksytyksen tuomitsen ehdottomasti kuten synti tuleekin tuomita kirjoitusten mukaan. - Filadelfiakin on
adamin.poika kirjoitti:
Vai voitko osoittaa yhdenkin edellä mainituista suuntauksista jonka kohdalla sanani eivät pidä paikkaansa, vaan siinä näkyy ja kuuluu kaikkialle se RAKKAUS joka on ainut tunnusmerkki josta Kristuksen omat tunnetaan. Raamatussa sanotaan selvästi, että eri seurat, lahkot ja niihin verrattavat ovat selviä lihan tuotteita, niillä ei ole mitään tekemistä Kristuksen Jeesuksen kanssa vaan ne ovat HÄNESTÄ poissa.
Kaikki suuntaukset ovat hajoittamassa, eikä yksikään niistä ole rakentava ja yhdistävä. Jokainen niistä pitää itseään oikeassa olevana ja Pyhän Hengen vaikutuksesta syntyneenä, mutta kun ne ovat toinen toistaan vastaan ja kiistelevät joko opeista taikka sitten jopa paimenista, ja sitä he sanovat Pyhän Hengen työksi.
Ei ole haukkumista se jos osoitetaan virheet, sillä se on henkien tutkimista ja kun kerran nuo kaikki ovat riitaisia ja jäsenistökin on sitä sun tätä, eli panettelijoita on heidän joukossaan, haureellisia on heidän joukossaan toisten arvostelijoita on heidän joukossaan ja toisten tuomitsijoita on heidän joukossaan, niin eipä voi edes kuinka hyvällä tahdolla tahansa sanoa heistä muuta kuin se mitä sanoin, ja huomaa että sanon sen koko seurakunnasta ja vastaavista, en puutu yksilöimään heidän jäsenistöään koska siitä sanoo sana selvästi: Jumalan omat eivät istu siellä kussa pilkkaajat istuvat. Kristuksen omat eivät tee liittoa tämän maailman kanssa eikä kanna yhteistä iestä tämän maailman kanssa ja niin edelleen. Joten olen pysynyt vain puhtaasti siinä mitä kirjoitettu on. En ole tuominnut ihmistä, mutta nuo organisaatiot ja niiden eksytyksen tuomitsen ehdottomasti kuten synti tuleekin tuomita kirjoitusten mukaan.Adamin.poika on nyt julkisesti näyttänyt takkinsa kääntöpuolen...
Hän puhuu Korkealta Kukkulalta. Täällä hän "nuhtelee" seurakuntia. Antaa ymmärtää, että Hän Poika tietää kaiken KAIKISTA Suomen seurakunnista, lahkoista uskonsuunnistä, herätysliikkeistä.
Hän? Yksin tietää missä kurjassa "tilassa" ne ovat. Mutta? Sitten ei näytä tekevän muuta kuin "soittaa suutaan" nettifoorumilla? Olisi ny YKSIKIN esimerkki, mitä-missä-milloin AdaminPoika meni nuhtelemaan ja tekikö kukaan parannusta, jne.
Jo normaali järki sanoo, ettei yksi adamin.poika ole voinut tutkia KAIKKIA Suomen seurakuntia?
Mutta jos niin olisi? - niin Koko Globaali Tiedemaailma olisi menettänyt Suuren Neron? Sellaisen, joka kykenee "näkemään" Paljon ja Syvästi, ja sitten vain yhdellä nettifoorumilla sanoo:
Tämä oli ennen pradigma! Asetin uuden hypoteesin, ja nyt - minä AdaminPoika olen sen verifioinut! Vastaus on..... uskokaa..... MINÄ, MInä, minä sen tiedän!
"Kaikki suuntaukset ovat hajottamassa" - ja MINÄ AINOA YKSIN - raukka - olen rakentamassa.
Rakkaudella. (ja kaikki kansa sanoi: ei amenta) - Suosittelija
adamin.poika kirjoitti:
Vai voitko osoittaa yhdenkin edellä mainituista suuntauksista jonka kohdalla sanani eivät pidä paikkaansa, vaan siinä näkyy ja kuuluu kaikkialle se RAKKAUS joka on ainut tunnusmerkki josta Kristuksen omat tunnetaan. Raamatussa sanotaan selvästi, että eri seurat, lahkot ja niihin verrattavat ovat selviä lihan tuotteita, niillä ei ole mitään tekemistä Kristuksen Jeesuksen kanssa vaan ne ovat HÄNESTÄ poissa.
Ei ole haukkumista se jos osoitetaan virheet, sillä se on henkien tutkimista ja kun kerran nuo kaikki ovat riitaisia ja jäsenistökin on sitä sun tätä, eli panettelijoita on heidän joukossaan, haureellisia on heidän joukossaan toisten arvostelijoita on heidän joukossaan ja toisten tuomitsijoita on heidän joukossaan, niin eipä voi edes kuinka hyvällä tahdolla tahansa sanoa heistä muuta kuin se mitä sanoin, ja huomaa että sanon sen koko seurakunnasta ja vastaavista, en puutu yksilöimään heidän jäsenistöään koska siitä sanoo sana selvästi: Jumalan omat eivät istu siellä kussa pilkkaajat istuvat. Kristuksen omat eivät tee liittoa tämän maailman kanssa eikä kanna yhteistä iestä tämän maailman kanssa ja niin edelleen. Joten olen pysynyt vain puhtaasti siinä mitä kirjoitettu on. En ole tuominnut ihmistä, mutta nuo organisaatiot ja niiden eksytyksen tuomitsen ehdottomasti kuten synti tuleekin tuomita kirjoitusten mukaan.Admin.poika, sinun pitäisi hieman irtautua omasta sulkeutuneesta hengellisyydestäsi ja katsoa sitä ulkopuolelta. On vahingollista elää valheessa ja samalla tuomita muita, seurakuntia uskovia yms. Sieltä raamien sisäpuolelta on vaikea nähdä ulos ja varsinkaan itseään. Tuon tämän vinkin rakkaudessa jotta oma elämäsi voisi olla paljon värikkäämpi.
Musertavaa ja väsyttävää elää lakien, säännösten ja mielipiteiden vankina. Sinä olet itse kuollut kaiken sen sisäpuolelle, lähde ulos sieltä että oikea sinä voisi taas elää. Kristus on itse kantava sinua jotta et kaadu, hän on luvannut kuljettaa perille saakka.
Siunausta! - 1+3
Suosittelija kirjoitti:
Admin.poika, sinun pitäisi hieman irtautua omasta sulkeutuneesta hengellisyydestäsi ja katsoa sitä ulkopuolelta. On vahingollista elää valheessa ja samalla tuomita muita, seurakuntia uskovia yms. Sieltä raamien sisäpuolelta on vaikea nähdä ulos ja varsinkaan itseään. Tuon tämän vinkin rakkaudessa jotta oma elämäsi voisi olla paljon värikkäämpi.
Musertavaa ja väsyttävää elää lakien, säännösten ja mielipiteiden vankina. Sinä olet itse kuollut kaiken sen sisäpuolelle, lähde ulos sieltä että oikea sinä voisi taas elää. Kristus on itse kantava sinua jotta et kaadu, hän on luvannut kuljettaa perille saakka.
Siunausta!niin miten suuntauksia voi olla monta?
Matteus:
12:24 Mutta kun fariseukset sen kuulivat, sanoivat he: "Tämä ei aja riivaajia ulos kenenkään muun kuin Beelsebulin, riivaajain päämiehen, voimalla."
12:25 Mutta hän tiesi heidän ajatuksensa ja sanoi heille: "Jokainen valtakunta, joka riitautuu itsensä kanssa, joutuu autioksi, eikä mikään kaupunki tai talo, joka riitautuu itsensä kanssa, pysy pystyssä.
12:26 Jos nyt saatana ajaa ulos saatanan, niin hän on riitautunut itsensä kanssa; kuinka siis hänen valtakuntansa pysyy pystyssä?
12:27 Ja jos minä Beelsebulin voimalla ajan ulos riivaajia, kenenkä voimalla sitten teidän lapsenne ajavat niitä ulos? Niinpä he tulevat olemaan teidän tuomarinne.
12:28 Mutta jos minä Jumalan Hengen voimalla ajan ulos riivaajia, niin on Jumalan valtakunta tullut teidän tykönne. - Säälijä
Suosittelija kirjoitti:
Admin.poika, sinun pitäisi hieman irtautua omasta sulkeutuneesta hengellisyydestäsi ja katsoa sitä ulkopuolelta. On vahingollista elää valheessa ja samalla tuomita muita, seurakuntia uskovia yms. Sieltä raamien sisäpuolelta on vaikea nähdä ulos ja varsinkaan itseään. Tuon tämän vinkin rakkaudessa jotta oma elämäsi voisi olla paljon värikkäämpi.
Siunausta!Siis se on sen Raamattupalstan kiistellyn Armi K:n poika tai sitten ihan itse. Hän on se ainoa oikeassa oleva ja muut on ahtaanportin väärällä puolen aina ja ikuisesti. Levoton sielu, jolla ei ole ikiaikaista rauhaa. Kuka hänet vapauttaisi näistä siteistä? Voi raasua.
- Vanha viisaus unohde
Säälijä kirjoitti:
Siis se on sen Raamattupalstan kiistellyn Armi K:n poika tai sitten ihan itse. Hän on se ainoa oikeassa oleva ja muut on ahtaanportin väärällä puolen aina ja ikuisesti. Levoton sielu, jolla ei ole ikiaikaista rauhaa. Kuka hänet vapauttaisi näistä siteistä? Voi raasua.
Vääristelyä
Meidän Herramme Jeesus on Kuningasten Kuningas ja Herrain Herra. Hän on käskenyt:
”Etsikää ensin Jumalan valtakuntaa ja hänen vanhurskauttansa.” Matt 7:33
Kristyttyjä ei ole tarkoitettu ”rakentamaan” tämän katovan maailman valtakuntia, vaan edistämään sitä Valtakuntaa, joka yksin pysyy aina, ja ikuisesti. Jeesus itse antoi esimerkin.
Näin:
”Minun kuninkuuteni ei ole tästä maailmasta; jos minun kuninkuuteni olisi tästä maailmasta. Niin minun palvelijani olisivat taistelleet, ettei minua olisi annettu juutalaisten käsiin; mutta nyt minun kuninkuuteni ei ole täältä.” Joh 18:36
Apostoli Paavali opettaa:
”Mutta meillä on yhdyskuntamme taivaissa, ja sieltä me myös odotamme Herraa Jeesusta Kristusta vapahtajaksi.” Filpp 3:20. Yhdyskunta tarkoittaa ”yhteisten asioiden hoitamista (kreik.politikeo”) ja sen Hallitus ja Valtaistuin on taivaassa.
Siis: Jeesus ei osallistunut ”poliittiseen” peliin, saati kilpailuun. Puoluepolitiikka on tämän maailman peliä, kilpaa, likaista sellaista. Siitä ei puhtain paperein selviä kukaan. Kyse on altruismin aatteeksi naamioidusta vallanhalusta.
Vetoaminen Vanhan Testamentin tapauksiin on harhaa. Kyse oli esikuvallisista asioista. Joosef oli Jeesuksen esikuva, eikä Daniel pyrkinyt ”poliittiseen” vaikutuskenttään. Hän avasi 3 x päivässä ikkunat Jerusalemiin päin, rukoili, kumartamatta paikallisia ”jumalia”, joutui siitä leijonien luolaankin. Politiikka oli tuolloinkin Jumalan käsissä; Hänen kansansa oli syntien takia PAKKOSIIRTOLAISYYDESSA, eikä Daniel käyttänyt poliittista "valtaa".
Dramaattisin esimerkki ”poliittisesta” mahdollisuudesta on Loot. Hän istui ”Sodoman portissa”, oli siis paikallisia päättäjiä. Miten kävi? Hän ei kyennyt estämään turmiokehitystä, ja Jumala tuhosi lopuksi kaupungin. 1. Moos 18. ja 19. luvut.
TOTUUS on, ettei ns. kristillinen puoluepeli ole kyennyt (menneinä vuosina) edes rajoittamaan Suomen ”jumalattomuuskehitystä” - saati tuomaan elävää Jumalan ilmestymistä! Vuosi toisensa perästä on säädetty jumalattomia lakeja: kristittyjen kansanedustajien voimatta sitä jarruttaa. Jumala ei ole ko. Poliitikkojen takeena. He pelaavat peliä, nostavat palkkioita, käyttävät valtaa, jota Jeesus ei käskenyt politiikan puitteissa käyttää. Köyhät köyhtyvät, rikkaat rikastuvat. On absurdi ajatuskin, että joku yksittäinen kansanedustaja voisi "ajaa" sitä ja tätä asiaa! Ryhmäkuri ja puolueen oma ohjelma sanelee, mitä "ajetaan" - mikä jää illuusioksi...
Kaikki jotka puolustelevat Raamatulla politiikan tekemistä vääristelevät Raamattua. Tämän maailman kansat ovat tulelle talletettuja, Jumalan tuomion alle jätettyjä. Täältä pitää kutsua pelastukseen niitä, jotka tahtovat Taivaan Valtakunnan kansalaisiksi. Meidät (kristityt) on kutsuttu evankelioimaan, ei pelaamaan poliitikan likaisilla, ahneilla, vallanhaluisilla toreilla!
Vain VAHVA Jumalan kansa voi olla "valona ja suolana", jarruttaa tuormiota. Politiikan "aseet" ovat saatanan käsissä, ja siksi sitä kautta voittoja ei tule. - Vartijan silmin
Vanha viisaus unohde kirjoitti:
Vääristelyä
Meidän Herramme Jeesus on Kuningasten Kuningas ja Herrain Herra. Hän on käskenyt:
”Etsikää ensin Jumalan valtakuntaa ja hänen vanhurskauttansa.” Matt 7:33
Kristyttyjä ei ole tarkoitettu ”rakentamaan” tämän katovan maailman valtakuntia, vaan edistämään sitä Valtakuntaa, joka yksin pysyy aina, ja ikuisesti. Jeesus itse antoi esimerkin.
Näin:
”Minun kuninkuuteni ei ole tästä maailmasta; jos minun kuninkuuteni olisi tästä maailmasta. Niin minun palvelijani olisivat taistelleet, ettei minua olisi annettu juutalaisten käsiin; mutta nyt minun kuninkuuteni ei ole täältä.” Joh 18:36
Apostoli Paavali opettaa:
”Mutta meillä on yhdyskuntamme taivaissa, ja sieltä me myös odotamme Herraa Jeesusta Kristusta vapahtajaksi.” Filpp 3:20. Yhdyskunta tarkoittaa ”yhteisten asioiden hoitamista (kreik.politikeo”) ja sen Hallitus ja Valtaistuin on taivaassa.
Siis: Jeesus ei osallistunut ”poliittiseen” peliin, saati kilpailuun. Puoluepolitiikka on tämän maailman peliä, kilpaa, likaista sellaista. Siitä ei puhtain paperein selviä kukaan. Kyse on altruismin aatteeksi naamioidusta vallanhalusta.
Vetoaminen Vanhan Testamentin tapauksiin on harhaa. Kyse oli esikuvallisista asioista. Joosef oli Jeesuksen esikuva, eikä Daniel pyrkinyt ”poliittiseen” vaikutuskenttään. Hän avasi 3 x päivässä ikkunat Jerusalemiin päin, rukoili, kumartamatta paikallisia ”jumalia”, joutui siitä leijonien luolaankin. Politiikka oli tuolloinkin Jumalan käsissä; Hänen kansansa oli syntien takia PAKKOSIIRTOLAISYYDESSA, eikä Daniel käyttänyt poliittista "valtaa".
Dramaattisin esimerkki ”poliittisesta” mahdollisuudesta on Loot. Hän istui ”Sodoman portissa”, oli siis paikallisia päättäjiä. Miten kävi? Hän ei kyennyt estämään turmiokehitystä, ja Jumala tuhosi lopuksi kaupungin. 1. Moos 18. ja 19. luvut.
TOTUUS on, ettei ns. kristillinen puoluepeli ole kyennyt (menneinä vuosina) edes rajoittamaan Suomen ”jumalattomuuskehitystä” - saati tuomaan elävää Jumalan ilmestymistä! Vuosi toisensa perästä on säädetty jumalattomia lakeja: kristittyjen kansanedustajien voimatta sitä jarruttaa. Jumala ei ole ko. Poliitikkojen takeena. He pelaavat peliä, nostavat palkkioita, käyttävät valtaa, jota Jeesus ei käskenyt politiikan puitteissa käyttää. Köyhät köyhtyvät, rikkaat rikastuvat. On absurdi ajatuskin, että joku yksittäinen kansanedustaja voisi "ajaa" sitä ja tätä asiaa! Ryhmäkuri ja puolueen oma ohjelma sanelee, mitä "ajetaan" - mikä jää illuusioksi...
Kaikki jotka puolustelevat Raamatulla politiikan tekemistä vääristelevät Raamattua. Tämän maailman kansat ovat tulelle talletettuja, Jumalan tuomion alle jätettyjä. Täältä pitää kutsua pelastukseen niitä, jotka tahtovat Taivaan Valtakunnan kansalaisiksi. Meidät (kristityt) on kutsuttu evankelioimaan, ei pelaamaan poliitikan likaisilla, ahneilla, vallanhaluisilla toreilla!
Vain VAHVA Jumalan kansa voi olla "valona ja suolana", jarruttaa tuormiota. Politiikan "aseet" ovat saatanan käsissä, ja siksi sitä kautta voittoja ei tule.Niinkuin Loot ei voinut estää Jumalan tuomion tulemista syntiselle ja julkealle Sodoman kaupungille, eivätkä edes Jumalan ystävän Aabrahamin hartaatkaan rukoukset...
Niin ei myöskään ole enää mitään varjelevia seikkoja, jotka estäisivät Jumalan toimenpiteitä tämän jumalattoman kansakuntamme kohdalla. Jumalan VAROITUS 9.10.2010 4:45, löytyy sivulta
www.suomistory.vuodatus.net (sivu SuomiDiary2010, osa 11) Joka lukea tahtoo, voi niin tehdä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu2712340En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n831021Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n571010- 108980
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi81941- 44861
Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa21848Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi67746- 33697
Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä299694