Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
piho
profiilit
piho
piho
Vapaa kuvaus
Aloituksia
588
Kommenttia
837
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ari Dyster puhuu suuresta maanjäristyksestä, mutta Nastolan ja 192 metrin leveyden on profetoinut Jukka T. Nieminen, kuten tekstistä käy selvästi ilmi.
26.05.2010 17:38
Jossain vaiheessa Korean niemimaan vuodesta 1953 jatkunut jännitys purkautuu sodaksi. Sen jälkeen Koreat yhdistyvät.
21.05.2010 21:37
Markus Lehtipuulla on uusi blogi osoitteessa:
http://travellerism.wordpress.com/
13.05.2010 20:35
Aloitusteksti on minun kirjoittamani. Joku muu on kuitenkin tuonut kirjoitukseni tänne. Itse poistin viestin melko pian muutamalta foorumilta, jonne olin sen laittanut.
On nimittäin käynyt ilmi, että kyseessä ei ole täysin tarkka ja luotettava raportti, vaan teksti, jonka tyylisen Australian valtionvarainministeri Peter Costello on puhunut jo joitakin vuosia sitten ja nyt se on laitettu Kevin Ruddin nimiin.
Joten tekstissä oli osatotuutta, mutta koska kirjoitus ei ole täysin korrekti kaikin osin totuudeltaan, niin päätin poistaa sen, koska se ei anna aivan oikeaa kuvaa Australian nykytilanteesta eikä pääministeri Ruddista.
24.04.2010 19:22
Laitoin tänään sivuilleni ( http://www.kolumbus.fi/jouko.piho/sivu38.htm ) oheiset sanomat.
Mirka Nurkan sanomat 19.9.2009 ja 27.9.2009
Shalom, rauhaa ystävät!
Nyt kun tuo tuhkapilvi leijuu Euroopan, myös Suomen yllä, Jumala on muistuttanut minua kahdesta antamastaan sanomasta 7 kk sitten. Koettele hengessä. Itse koen, että nyt elämme tätä ilmoitusta.
Kun kävin näitä uudestaan läpi, Herra sanoo tulevansa tulella syntiä vastaan. Kirjaimellisesti tämä tulivuori, joka syöksee tulista, kaiken alleen polttavaa laavaa?
Jumala antoi silloin ymmärryksen, että nimenomaan UUTISISSA kuulemme tästä asiasta, siksi sen merkitsin silloin noin. No nyt on tullut kyllä uutisia tuutin täydeltä, ihmisillä on hätä ja pilvi pään päällä, joka on lamauttanut todella lentoliikenteen monen maan kohdalla. Moni ei pääse kotiinsa takaisin, emmekä kai kukaan tiedä, kauanko tämä lentokielto kestää. Pian pasuuna soi? Vielä ehtii ottamaan armon vastaan! Herra totisesti on pitkämielinen ja armosta rikas! Hän antaa armonsa sille, joka Häntä avukseen huutaa! Hän varoittaa, ennen kuin tapahtuu. Niin vain on, että kun Herran sanoja ei kuulla, alkaa tapahtumat puhua.
Sain tekstiviestin tänään, ja muutamalle sen laitoin eteenpäin. Jakakaa sitä uskoville ystävillenne ja rukoillaan omaistemme ja ystäviemme puolesta myös, me tiedämme, että Herra halajaa heidän sielujaan itselleen ja kuulee, sekä vastaa rukouksiimme, amen.
Tekstiviesti kuuluu näin: KUTSU RUKOUKSEEN. Maa huokaa ihmiskunnan syntien tähden. Tuhka Raamatussa kuvaa kutsua parannukseen ja katumukseen. Nyt tuhka peittää Euroopan ja Jumala kutsuu kansoja parannukseen. Nyt on rukouksen aika. -Mooses Laukkanen-
19.9.2009
Minä tulen tulellani vastaan tämän kansakunnan syntiä. Monet vieroitetaan maailmasta, erotetaan. Katso, olen ostanut tästä maasta omani, osan joka Minua puhtaasti palvelee. Hyviä palvelijoita, ei niitä huonoja, jotka Minä tapaan nukkumasta kun tulen. Kovat ajat koittavat, mutta katso, Minun aurinkoni nousee teille Minun rakkaani. En yhtäkään puhdistettuani unohda, vaan Minä voitelen, otan käyttööni ja siunaan teidän leiviskänne ennennäkemättömällä tavalla. Silloin Minun nimeäni kiitetään, julistetaan auringonnousun mailla asti. Halleluja! Minun kirkkauteni tulee valaisemaan kaiken maan. Ei ole enää pelkoa, kaikki kyyneleet tullaan ottamaan kuivaten pois. Minä itse kuivaan ne teidän kasvoiltanne. Mitä jumalattomiin tulee, heitä annan rangaistuksen kohdata. Etteivät he taipuneet palvelemaan elävää Jumalaa! Minua, joka kaiken hallitsen, Minua, jonka kädessä kaikki on, niin maa kuin taivas. Sumupilvet peittävät tämän maan. Ne ovat (-)pilviä, jotka joutuvat siksi, ettei palvella elävää Jumalaa. Koetelkaa te itsenne Minun edessäni, onko teillä Henkeä. Silloin pelastutte, silloin sinulla on oppaasi, joka ei nuku eikä eksy, vaan johdattaa sinua avaraa ja valoisaa tietä pimeydenkin keskellä.
27.9.2009
Tulvavesi nousee, myrsky tulee. Pilvet nousevat taivaalle sen merkiksi (uutiset). Ne ovat uudistukseni ajan pilviä. Sen ajan, jolloin huutavalle annetaan armo, sille joka minun nimeäni avuksensa huutaa. Apt. 2:21. Häntä minä autan hädän, pilven ja pasuunan soiton päivänä, Hes.30:3, Ps.50:15, 1. Kor.15:52, Jes.58:1, joka on tulossa kaikelle maalle.
16.04.2010 17:39
Sisar Katyn profetia kohdistui Suomeen, ei EU:hun. Vaikka suuri osa lainsäädännöstä tuleekin EU:sta, Suomi on edelleen monessa suhteessa itsenäinen maa.
Profetia oli Jumalasta. Profetian saaneella sisarella ei ole mitään tekemistä vapaamuurarien ja USAn rahavallan kanssa.
Profetia on linjassa monien muiden henkilöiden saamien sanomien kanssa, että jossain vaiheessa tulevaisuudessa Venäjän karhu tulee Suomeen, mutta poistuu myös jonkin ajan kuluttua takaisin Venäjälle.
Tämä ei ole peloittelua. Näin vain tulee käymään. Luottakaa Herraan, niin ei tarvitse pelätä.
14.04.2010 19:38
Informaation tuottajan ja tiedemiehen taustan tietäminen ei todista mitään. Maailmassa on tehty ja tehdään tänä päivänäkin paljon tarkoitushakuista "tiedettä" hyvämaineisten tiedemiesten toimesta. Riittää kun on vain jokin taho, poliittinen tai rahamaailma, joka painostaa tiedemiehiä saamaan tiettyjä tuloksia. Koko tieteen historia on täynnä näitä tieteen tulosten väärennyksiä ja manipuloituja tuloksia. Viimeksi tätä nähtiin ilmastotutkimuksen alalla.
Minulla on sen tähden suuri syy epäillä virallista tiedettä, koska se ei ole riippumatonta kuten pitäisi vaan sen sijaan naimisissa vallanpitäjien kanssa.
Totta kai virallinen tiede tuottaa oikeitakin tuloksia, mutta myös niin paljon väärää tietoa, että on syytä olla hyvin varovainen, vaikka tiedon tuottajat olisivat kuinka luotettavan tuntuisia tahansa. He voivat olla silti maksettuja orjia.
13.04.2010 20:48
Mitä linkkiä tarkoitat?
Minun Profetioita 2 -sivujaniko vai jotain muuta?
13.04.2010 18:33
En usko mitä tahansa.
Väitteesi, että uskoisin mitä tahansa, on väärä ja minua loukkaava.
Mitä tulee Suomen muinaisiin kuninkaisiin, niin olen muiden tutkimusten varassa. En tiedä, mikä tässä asiassa on lopullinen totuus, mutta pidän hyvin todennäköisenä, että Suomessa on ollut ennen viikinkiaikaa mahtavia kuninkaita. Toivottavasti asiasta saadaan lisätietoa.
13.04.2010 18:32
Kyseessä on sinun käsityksesi siitä, mikä on vainoharhaista kuvitelmaa ja mytologioiden sotkemista todellisuuteen.
Minun näkökulmastani katsottuna sinun käsityksesi on harhainen ja todellisuuden kieltävä. Todellisuus on monesti paljon enemmän kuin materialistit ja virallisiin totuuksiin itsensä hirttäneet besserwisserit pystyvät käsittämään.
En kutsu sinua kuitenkaan sen takia mielisairaaksi.
Mutta taitaa ateisteilla olla paukut vähissä, kun elämän ja todellisuuden toisella tavalla hahmottavaa tervettä ihmistä kutsutaan mielisairaaksi.
Säälin teitä ja kapeaa elämänkäsitystänne.
13.04.2010 16:11
No, olipas kuvaus. Sanoilla masturboija?
Puhutko kokemuksestasi?
Miksi minun pitäisi toistaa "litaniani" 3 kertaa oikein nopeasti?
En ole papukaija enkä yllytyshullu.
13.04.2010 16:06
Kyseessä on kiistelty asia.
Tutkija on vastaan tutkijaa.
Virallinen historiankirjoitus ei aina ole koko totuus.
Sinä taidat uskoa virallisen ja vallassaolevan selityksen asiassa kuin asiassa.
Suuri on uskosi.
13.04.2010 16:01
Ei siru itsessään ole haitallinen. Sehän on nerokas ja hyvä keksintö.
Siru muuttuu haitalliseksi vasta diktatuurisen hallinnon käsissä, joka pystyy sen avulla valvomaan liikaakin kansalaisten elämää.
Pahin tilanne syntyy kuitenkin siitä, että Ilmestyskirjan luvun 13 mukaan lopunaikana tulee sellainen systeemi, että vain pedon merkin (=siru) oikeaan käteensä tai otsaansa ottaneet ihmiset voivat ostaa tai myydä. Eli sirun ottamisella yritetään pakottaa kaikki ihmiset vallassa olevan hallinnon alamaisiksi tai muutoin...
13.04.2010 15:22
Uudempia profetioita on osoitteessa: http://www.kolumbus.fi/jouko.piho/sivu38.htm .
Israel-asiaa osoitteessa: http://www.kolumbus.fi/jouko.piho/sivu28.htm .
Karjalan palautus -asiaa osoitteessa: http://www.kolumbus.fi/jouko.piho/sivu27.htm .
Ajankohtaisten asioiden uutisointia ja kommentointia osoitteessa:
http://www.kolumbus.fi/jouko.piho/sivu31.htm .
Ja paljon muuta.
13.04.2010 15:05
Uuden yhdistyksen nimi on Täyden Evankeliumin Ry ja nettiosoite on: http://yvkbmk.nettisivu.org/
13.04.2010 14:28
Simon pietari
Sitä sinun tulee kysyä heiltä itseltään.
13.04.2010 14:27
Mikrosirut ovat jo todellisuutta. On kyse vain poliittisesta tahdosta, milloin kaikki ihmiset pakotetaan ottamaan siru kehoonsa. Jokin tuleva fasistinen poliisivaltio, joka haluaa hallita ja kontrolloida ihmisiä, ottaa varmasti tuon tekniikan käyttöönsä. Sellaisen uskominen ei ole mielisairautta, vaan realistista tulevaisuuden ennakoimista. Samoin NWO, Uusi maailmanjärjestys, on todellisuutta. George Bush vanhempi puhui jo Uudesta maailmanjärjestyksestä v. 1991. Uuteen maailmanjärjestykseen uskominen (että se on olemassa) ei ole mielisairautta, vaan ajan tapahtumien tuntemista. En ole orjuuttanut itseäni mihinkään. En ole hellari. Tosin jos olen jonkun orja, niin sitten olen mielelläni Kristuksen vapaa orja. Mutta ihmisten orja en ole. Ateistit ovat Saatanan orjia, vaikka he eivät sitä tiedä ja tunnusta, koska he ovat hengellisissä asioissa sokeita ja tietämättömiä.
13.04.2010 14:22
Mihin mielikuvaan?
Kirjoita selkeämmin.
13.04.2010 14:06
Oletko sinä mielisairas?
Älä vain kiellä sitä, koska silloin olet määritelmäsi mukaan mielisairas.
Ja koska et voi kieltää olevasi mielisairas, niin sinä siis olet mielisairas.
13.04.2010 13:41
En ole mielisairas, mutta sinä olet väärämielinen panettelija.
Minä olen eri mieltä kuin sinä ja sinä olet eri mieltä kuin minä varmaankin monista asioista, mutta erimielisyys ei ole mielisairautta.
Eri tavalla ajattelevan ihmisen leimaaminen mielisairaaksi on henkistä väkivaltaa. Sellaista harjoitettiin paljon Neuvostoliitossa, jossa hallitusta arvostelevat toisinajattelijat suljettiin mielisairaina psykiatrisiin laitoksiin.
13.04.2010 13:09
36 / 42