Kainuun

simon pietari

korpi tuli ilmeisesti raivattua, kun yhdistyksen toiminta on lopetettu.

14

739

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Uihui

      Entä ne isot rajavartija-enkelit joita he näkivät? Ei kai nekin ole menneet pois?? Onko ne nyt Norjassa?

      • Tilalle on perustettu uusi yhdistys, jonka nettisivuilla on seuraava teksti:
        Uudistumista Herra haluaa tänä päivänä omiltaan ja sama tuli myös ajankohtaiseksi yhdistyksemmekin kohdalla. Joku varmasti ihmettelee, miksi hylätä vanha, jo tutuksi tullut, joka tunnettiin. Suurin syy on muutokseen se että toiminta alue olikin yhtäkkiä koko Suomi, eikä vain Kainuu


      • simon pietari
        JoukoPiho kirjoitti:

        Tilalle on perustettu uusi yhdistys, jonka nettisivuilla on seuraava teksti:
        Uudistumista Herra haluaa tänä päivänä omiltaan ja sama tuli myös ajankohtaiseksi yhdistyksemmekin kohdalla. Joku varmasti ihmettelee, miksi hylätä vanha, jo tutuksi tullut, joka tunnettiin. Suurin syy on muutokseen se että toiminta alue olikin yhtäkkiä koko Suomi, eikä vain Kainuu

        kysymys, miksi siihen piti perustaa uusi yhdistys?


      • Ainako epäilijä
        JoukoPiho kirjoitti:

        Tilalle on perustettu uusi yhdistys, jonka nettisivuilla on seuraava teksti:
        Uudistumista Herra haluaa tänä päivänä omiltaan ja sama tuli myös ajankohtaiseksi yhdistyksemmekin kohdalla. Joku varmasti ihmettelee, miksi hylätä vanha, jo tutuksi tullut, joka tunnettiin. Suurin syy on muutokseen se että toiminta alue olikin yhtäkkiä koko Suomi, eikä vain Kainuu

        Mikä on tämän uuden yhdistyksen nimi ja millä nimellä se on netissä? Olisin kiinnostunut käymään sivuillaan.


      • simon pietari kirjoitti:

        kysymys, miksi siihen piti perustaa uusi yhdistys?

        Simon pietari

        Sitä sinun tulee kysyä heiltä itseltään.


      • Ainako epäilijä kirjoitti:

        Mikä on tämän uuden yhdistyksen nimi ja millä nimellä se on netissä? Olisin kiinnostunut käymään sivuillaan.

        Uuden yhdistyksen nimi on Täyden Evankeliumin Ry ja nettiosoite on: http://yvkbmk.nettisivu.org/


      • simon pietari
        JoukoPiho kirjoitti:

        Tilalle on perustettu uusi yhdistys, jonka nettisivuilla on seuraava teksti:
        Uudistumista Herra haluaa tänä päivänä omiltaan ja sama tuli myös ajankohtaiseksi yhdistyksemmekin kohdalla. Joku varmasti ihmettelee, miksi hylätä vanha, jo tutuksi tullut, joka tunnettiin. Suurin syy on muutokseen se että toiminta alue olikin yhtäkkiä koko Suomi, eikä vain Kainuu

        niin. Mutta Jumala tarvitseisi uuden nimen yhdistykselle, että hänen työnsä menisi Suomen laajuisesti eteenpäin,en usko. Nyt on sitten jätetty kainuun korpi johon oli niin paljon Jumalan johdatusta, ja profetiaa ja sen sellaista ja yks kaks Jumala päättikin toisin. Kyllä se on ihmisten ajattelua se.


      • tyhjyyttään
        simon pietari kirjoitti:

        niin. Mutta Jumala tarvitseisi uuden nimen yhdistykselle, että hänen työnsä menisi Suomen laajuisesti eteenpäin,en usko. Nyt on sitten jätetty kainuun korpi johon oli niin paljon Jumalan johdatusta, ja profetiaa ja sen sellaista ja yks kaks Jumala päättikin toisin. Kyllä se on ihmisten ajattelua se.

        ainakin ammottaa


      • rehellistäkö
        tyhjyyttään kirjoitti:

        ainakin ammottaa

        Katselin yhdistyksen sivuja pitkästä aikaa ja huomasin yhdistyksen aloittaneen varainkeruun hyväntekeväisyyden nimissä. Mielenkiintoista että rahavarat ohjautuu suoraan hallituksen puheenjohtajan tilille. Ei siinä mitään mutta, yhdistystä ei ole virallisesti rekisteröity eikä tuo systeemi voi olla muutenkaan kovin vakavasti otettava kun yhdistyksen sihteerinä toimii saman perheen jäsen. "yhdistys ei saa keräyslupaa koska toiminta ei ole yhteikunnallisesti merkittävä" Minäkin voisin alkaa mainostaa samalla tavalla itseäni ja alkaa kerämään rahaa tililleni. Kuka valvoo tätä poppoota.Olkaa ihmiset varovaisia rahojenne suhteen ,hyvässäkin tarkoituksessa omat ja toisten varat voivat sekoittua.


      • rehellistäkö kirjoitti:

        Katselin yhdistyksen sivuja pitkästä aikaa ja huomasin yhdistyksen aloittaneen varainkeruun hyväntekeväisyyden nimissä. Mielenkiintoista että rahavarat ohjautuu suoraan hallituksen puheenjohtajan tilille. Ei siinä mitään mutta, yhdistystä ei ole virallisesti rekisteröity eikä tuo systeemi voi olla muutenkaan kovin vakavasti otettava kun yhdistyksen sihteerinä toimii saman perheen jäsen. "yhdistys ei saa keräyslupaa koska toiminta ei ole yhteikunnallisesti merkittävä" Minäkin voisin alkaa mainostaa samalla tavalla itseäni ja alkaa kerämään rahaa tililleni. Kuka valvoo tätä poppoota.Olkaa ihmiset varovaisia rahojenne suhteen ,hyvässäkin tarkoituksessa omat ja toisten varat voivat sekoittua.

        Hyvä kun joku näkee vaivaa asioiden selvittämiseksi!


    • kärväs

      Seurakunnallinen aika ohi.Onkohan yhdistys saanut tähänkin oman profetiansa Jumalalta.Paljon on noissa profetioissa tuomioita, liian vähän jää armolle sijaa.Annetaan Jumalan hoitaa tuomiot ja keskitytään me uskovat evankeliumin julistamiselle.

    • Ihmettelensuuresti

      "Yhdistykseen pääsee vastuunkantajaksi vain Jumalan suosituksesta". Eipä näy vastuunkantajat paljoa lisääntyneet vuosien varrella. Onkohan nykyisellä johdolla vai Jumalalla liian korkeat vaatimukset.

    • kaksinainen

      Jos uskoo julistavansa raamatun totuutta,niin se pitäisi myös julistaa itselle.Pitäisi elää sen mukaan kuin opettaa muita.

      • tuhat ja yksi

        On se niin pieni harhanäkyihin erikoistunut ryhmä ,jotta ei edes vaadi kommentointia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1052
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      775
    5. 53
      720
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      663
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      618
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      557
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      492
    Aihe