ramipussinen

![]()
Aloituksia
1519
Kommenttia
2000
KIUSAAMISEN PERIMMÄINEN TARKOITUS
On saada toinen pelkäämään. Ja minun kiusaajani onnistuivat siinä. Ovatko he nyt tyytyväisiä? Kysyn vaan. Ainahan peloi070- 069
MIKÄ ON KRAPULAN HUIPPU?
Kun mies menee aamukuselle ja käsi tärisee niin ,että hän saa orgasmin.069- 069
MUUTOS SUUNNITELMIIN
Tavoittelemani ammatinvaihto ei onnistukaan suunnitellulla tavalla. Nyt pitää hakea Luoviin aikuispuolelle. Palvuleavust067- 067
LAUNTAI 23 MAALISKUUTA
Nyt olen sitten pari viikkoa ollut koulussa. Opinnot sujuvat hyvin. Kunhan tämän saan hoidettua, muutan pois. Minä kun067JOS JONKUN MÄKIHYPPÄÄJÄN NIMI
Oisi Höytiäinen niin mitä tapahtuisi, kun se käännettäisiin englanniksi? Siitä tulisi HOEYTIAEINEN. Sitä ei nimittäin en066- 066
- 066
- 066
RIITTA JA TOPI
Diu diu diu, Riitta ja Topi diu diu diu, Etkö koskaan opi että Riitta jo Topi on love, etkö koskaan opi että Riitta ja T066MIKÄ ON LAIHIALASITEN MIESTEN MIELESTÄ
Kaikken paras ehkäisykeino? Esinahka vedetään somuun!066IITSENI MITTAINEN
Olen siis vähän ihastunut samanmittaiseen naiseen. Hän on todella seksikäs ihan muutenkin.064KUINKA MONEN VIIKONPÄIVÄN PERÄSSÄ ON TAI SANA? (TOSIJUTTU)
Kuuden: Maanatai, Tiistai, Torstai, Perjantai, Lauantai ja Sunnuntai.064KOMEA DINOSAURUS OLI ETSINYT PARTNERIA JO 30000 VUOTTA
Sitten se löysi mieleisensä tyttö-dinon, mutta tällä oli juuri tuhtavuotiset.063- 062
- 062
MITKÄ OVAT SEKSIN RISKIT?
Raskus aina ehkäisyvapaassa seksissä. Taudit: sama juttu. Morkkis. Tämä on useimmiten itse aiheutettu.062NAAPURI PUTOS SÄNGYSTÄ
Hän oli hoidossa ja pääsi jo kotiinkin, sitten hän putosi sängystä ja joutui uudelleen sairaalaan. Se helevetin alakohol361