ramipussinen

![]()
Aloituksia
1519
Kommenttia
2000
- 166
- 066
MITKÄ OVAT SEKSIN RISKIT?
Raskus aina ehkäisyvapaassa seksissä. Taudit: sama juttu. Morkkis. Tämä on useimmiten itse aiheutettu.066HYVÄ ON
Voin antaa vielä mahdollissuden. Mutta se edellyttää sovintoa. Jos löydät tämän viestin, vastaisitko tähän. Vai onko se265AMERIKKI JÄRJESTI KERRAN ARPAJAISET
Joiden pääpalkintona oli yö Speedy Gonzalesin, koko Amerikan hitaimman laiskimman miehen kanssa koskaan sängyssä. Arpaja065KOMEA DINOSAURUS OLI ETSINYT PARTNERIA JO 30000 VUOTTA
Sitten se löysi mieleisensä tyttö-dinon, mutta tällä oli juuri tuhtavuotiset.065- 164
NAAPURI PUTOS SÄNGYSTÄ
Hän oli hoidossa ja pääsi jo kotiinkin, sitten hän putosi sängystä ja joutui uudelleen sairaalaan. Se helevetin alakohol364AMMATINVAIHTO OSATUTKINTIOINA
Opiskelen siis toimitilahuoltajaksi Pohjois-Karjalan Aikuisopitossa. Ylläpitosiivouksen olen jo käynyt. Seuraavaksi käyn063- 063
- 063
- 063
MAAILMAN SANASOKEIN
Olipa kerran piha, jossa oli auto. Sen vinkkarit olivat rutussa ja vilkut erittäin mutaiset. Piha oli kuitenkin niin li063OLI KULTAHÄÄPARIN MERKKIPÄIVÄ
Tehtäskö sitä näin juhlapäivän kunniaks? No jo sä kerran tahdot. Kerkiänkö mä riisua? Kyllä rakkaani. Villasukkani myös?062- 262
ARPAJAISET RKIOSKILLA
Kerran, kun latasn liittymäsaldoa, sain arvan rkioskilea, joten olivat ärräarpaijaiset eli ärpajaiset. Siis rpajaiset.062MIKSI RENNY HARLINILLA EI SÄNKYHOMMAT SUJU?
No tietenkään siksi, että sielläkin Renny vain ohjaa ja Geena näyttelee.060MIKSI RENNY HARLIINILLA EI SÄNKYHOMMAT SUJU?
No kun sängyssäkin Renny vain ohjaa ja Geena näyttelee.059- 059
EN TIEDÄ
Haluasin antaa exälleni vielä yhden mahdollisuuden. Silloin voisin opettaa hänet myös ehkäisemään, mutta jos sen oppii v058