ramipussinen

![]()
Aloituksia
1519
Kommenttia
2000
KOMEA DINOSAURUS OLI ETSINYT PARTNERIA JO 30000 VUOTTA
Sitten se löysi mieleisensä tyttö-dinon, mutta tällä oli juuri tuhtavuotiset.057- 157
AMMATINVAIHTO OSATUTKINTIOINA
Opiskelen siis toimitilahuoltajaksi Pohjois-Karjalan Aikuisopitossa. Ylläpitosiivouksen olen jo käynyt. Seuraavaksi käyn056- 156
HYVÄ ON
Voin antaa vielä mahdollissuden. Mutta se edellyttää sovintoa. Jos löydät tämän viestin, vastaisitko tähän. Vai onko se256NAAPURI PUTOS SÄNGYSTÄ
Hän oli hoidossa ja pääsi jo kotiinkin, sitten hän putosi sängystä ja joutui uudelleen sairaalaan. Se helevetin alakohol356AMERIKKI JÄRJESTI KERRAN ARPAJAISET
Joiden pääpalkintona oli yö Speedy Gonzalesin, koko Amerikan hitaimman laiskimman miehen kanssa koskaan sängyssä. Arpaja056- 056
- 056
MIKÄ ON LAIHIALASITEN MIESTEN MIELESTÄ
Kaikken paras ehkäisykeino? Esinahka vedetään somuun!055- 054
- 254
MIKSI RENNY HARLIINILLA EI SÄNKYHOMMAT SUJU?
No kun sängyssäkin Renny vain ohjaa ja Geena näyttelee.054OLI KULTAHÄÄPARIN MERKKIPÄIVÄ
Tehtäskö sitä näin juhlapäivän kunniaks? No jo sä kerran tahdot. Kerkiänkö mä riisua? Kyllä rakkaani. Villasukkani myös?054MAAILMAN SANASOKEIN
Olipa kerran piha, jossa oli auto. Sen vinkkarit olivat rutussa ja vilkut erittäin mutaiset. Piha oli kuitenkin niin li053MILLOIN SEURUSTELU MUUTTUU PARISUHTEEKSI?
Minä olen sitä mieltä, että sitten, kun rakastuu. Mikä on teidän mielepiteenne?1653MIKSI PAAVO VÄYRYNEN SAI POTKUT EDUSKUNNASTA?
Hän oli aina ihan väyryllään.053EN TIEDÄ
Haluasin antaa exälleni vielä yhden mahdollisuuden. Silloin voisin opettaa hänet myös ehkäisemään, mutta jos sen oppii v052ARPAJAISET RKIOSKILLA
Kerran, kun latasn liittymäsaldoa, sain arvan rkioskilea, joten olivat ärräarpaijaiset eli ärpajaiset. Siis rpajaiset.052- 052