En+ehkä+osaa+tarpeeksi+biokemiaa,+jotta+osaisin+vastata+tämän+tyyliseen+kysymykseen…Heraproteiini+on+kehonrakentajien+suosiossa.+Sillä+ne+kasvattavat+lihasmassaa.https://www.google.fi/?gws_rd=ssl#q=heraproteiiniJos+jonkun+ruoansulatus+ei+kunnialla+selviydy+siitä,+kyse+on+häiriötilasta+tai+allergiasta.
tottamoosess+kirjoitti:+«Yli+viisisataa+näki+Jeesuksen+nousseen+ylös,+joten+se+on+totta.»Matteuksen+mukaan+ylösnousseen+Jeesuksen+näkivät+kaksi+Maria-nimistä+naista+ja+yksitoista+Jeesuksen+oppilasta.Markuksen+mukaan+he+olivat+Magdalan+Maria,+kaksi+Jeesuksen+kanssa+ollutta,+joiden+nimiä+ei+mainita+sekä+yksitoista+oppilasta.Luukkaan+mukaan+he+olivat+ensin+Kleopas+ja+Simon+ja+sitten+yksitoista+oppilasta.+Johanneksen+mukaan+ylösnousseen+Jeesuksen+näki+ensin+Magdalan+Maria+ja+sitten+oppilaat.1.+Korinttolaiskirjeessä+Paavali+kirjoittaa:+"Ennen+muuta+annoin+teille+tiedoksi+tämän,+minkä+itse+olin+saanut+vastaanottaa:+Kristus+kuoli+meidän+syntiemme+vuoksi,+niin+kuin+oli+kirjoitettu,+hänet+haudattiin,+hänet+herätettiin+kuolleista+kolmantena+päivänä,+niin+kuin+oli+kirjoitettu,+ja+hän+ilmestyi+Keefakselle+ja+sitten+niille+kahdelletoista.+Sen+jälkeen+hän+ilmestyi+samalla+kertaa+yli+viidellesadalle+veljelle,+joista+useimmat+ovat+yhä+elossa,+vaikka+jotkut+ovatkin+jo+nukkuneet+pois.+Tämän+jälkeen+hän+ilmestyi+Jaakobille+ja+sitten+kaikille+apostoleille.+Viimeiseksi+kaikista+hän+ilmestyi+minullekin,+joka+olen+kuin+keskosena+syntynyt."Hiukan+erilaisia+kertomuksia+siis+löytyy+ja+varsinkin+Paavali+paukuttelee+kovempia+numeroita+kuin+muut.+Hänen+oma+osuutensa+viittaa+ilmestykseen+Damaskoksen+tiellä.Mutta+äkkiäkös+sitä+kirjoittaa+vaikka+kuinka+isoja+numeroita.+Joku+olisi+voinut+kirjoittaa,+että+Jeesus+näyttäytyi+sanokaamme+vaikkapa+miljoonalle+ihmiselle.+Ja+jos+tuo+teksti+olisi+satuttu+ottamaan+mukaan+Raamatun+kansien+väliin,+se+olisi+fundamentalistille+totisinta+totta.