Seliseliseliseli.+Ja+vastausta+ei+tule+koskaan,+vaikka+kysymys+on+jo+aika+hyvin+tarkennettu.Nyt+siis+et+vastaa,+kun+minulla+on+sinun+mielestäsi+ikävät+motiivit+kysymiselle.+Kerron+vielä+kerran+tämän:+Sinä+et+tiedä+minun+motiivejani+yhtään+sen+enempää+kuin+mitä+minä+sinulle+kerron.+Sinulla+ei+ole+paranormaaleja+kykyjä.Tai+sitten+et+vastaa,+koska+vastauksesta+tulisi+pitkä.+Minun+arvaukseni+on,+että+pituutta+vastaukseen+tarvitaan+vain+siksi,+että+voidaan+hämätä+ja+väsyttää+kysyjää.Käskikö+Jumala+tappaa+kanaanilaiset+kansat?+Vai+oliko+se+valtaa+pitävän+ihmisen+käsky,+joka+vain+esitettiin+kansalle+Jumalan+käskynä?Mikä+tässä+on+niin+vaikeaa?+Jos+et+tiedä,+vastaa,+ettet+tiedä.+Jos+se+oli+mielestäsi+alkujaan+Jumalan+käsky,+mutta+ihmisen+vääristelemä,+sano+sitten+niin.+Tai+mitä+mieltä+ikinä+oletkin.Jokin+"suhteuttaminen+kokonaisuuteen"+on+sellaista+ammattipoliitikon+tyylistä+kiertelevää+liirumlaarumia,+että+sillä+vain+pelataan+aikaa,+jotta+kysyjä+unohtaisi,+mitä+oli+kysynyt.Kysyt,+miksi+täällä+käydään+sanasotaa+uskovia+vastaan.+Jokaisella+on+omat+kirjoituksensa+ja+mitään+organisoitua+sotaa+ketään+vastaan+ei+ole+olemassakaan.+Yksittäiset+ihmiset+kirjoittavat+omilla+tyyleillään+omista+näkökulmistaan+ja+omien+vaikuttimiensa+mukaisesti.+Ja+niitä+on+hyvin+monenlaisia.Erityisen+älytön+on+tuo+piiloväitteesi+osa,+että+jokin+hyökkäys+kohdistuisi+uskoviin+ihmisiin.+Kysymys+on+kuitenkin+uskomuksista+ja+niiden+mukaisista+käytännöistä,+joita+asetetaan+kyseenalaisiksi+ja+kritisoidaan.+Ihmisten+kimppuun+täällä+käy+oikeastaan+vain+koko+palstan+lellikki+pyhpyh+ja+niin+edelleen,+en+muista+kuinka+pitkälle+hän+tätä+nykyä+on+pyhittynyt.