Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
jjeeves
profiilit
jjeeves
jjeeves
Vapaa kuvaus
Aloituksia
2
Kommenttia
7144
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Bloomberg+on+rikkaampi+kuin+Trump.++Tarvinneeko+hänen+tuskaisesti+koota+tukirahastoa?
09.11.2019 14:19
Ei+tunnustuksellista+uskonnonopetusta,+vaan+kerrotaan+uskonnoista+perusasioita.++Yleissivistystä+kuitenkin+pitää+olla.++Jos+ei+tiedä+uskonnoista+mitään,+voi+haksahtaa+pahan+kerran+huonona+hetkenä,+kun+joku+alkaa+tarjota+pelastusta.
09.11.2019 14:15
Ei+presidentti+voi+määrätä+eduskuntaa+hajotettavaksi,+jollei+pääministeri+ehdota+sitä+tehtäväksi.++Siitä+sitten+prosessi+jatkuu.
09.11.2019 14:12
Miksi+juuri+tästä+palvelukassa-asiasta+on+tullut+jonkinlainen+työllisyydenedistämiskampanja?
Tässä+on+kyse+kanssakuluttajan+kyyläämisestä,+vanhanaikaisesta+moraalikyttäyksestä.++Eiköhän+eniten+lisää+työllisyyttä+se,+joka+tilaa+päivittäisostokset+myymälästä+kotiinkuljetettuina.++Lisäksi+hän+on+mallikansalainen+siinä+mielessä,+että+luultavasti+on+työ-+tai+liike-elämässä.+Tietysti+monet+kiirehtivät+haukkumaan+tuota+päivittäistavaroiden+verkko-ostamista+elitistiseksi.++Ole+tässä+nyt+ihmisille+mieliksi+ostoskäyttäytymisellään!++Aina+on+joku+valittamassa.
Onneksi+monet+osallistuvat+innolla+kansakunnan+työllisyyden+kohottamiseen+työllistämällä+poliisia+ja+veikkausmyyjiä.
09.11.2019 12:06
En+olekaan+avuton.++Siksi+käytän+itsepalvelukassaa.++En+tarvitse+kenenkään+apua,+hoidan+asiani+laadukkaasti+ja+rauhassa.+Ja+että+vien+kassahenkilöiltä+työpaikkoja?++Kyllä+varmaan+vien+lukuisia+työaikkoja+tässä+maassa.+En+asioi+kioskeilla+kuin+aivan+pakosta,+harkitsen+mihin+rahani+käytän,+en+työllistä+palokuntaa,+poliisia,+terveyskeskusta+enkä+oikeuslaitosta.++
+++Tänäänkin+käytän+itsepalvelukassaa,+mikäli+menen+ruokakauppaan.++Pyydän+kyllä+apua,+jos+sitä+tarvitsen,+kiitos+vain+huolenpidostasi.
09.11.2019 11:40
Nyt+kun+Mattia+ei+enää+ole,+niin+Maisasta+riittää+kolmekymmentä+vuotta+puheenaihetta+laatulehteen.
++Sietäisi+Maisan+heti+alkuunsa+ottaa+oma+elämä+haltuunsa.
09.11.2019 11:20
En+ole+kovinkan+avuton,+koska+osaan+käyttää+itsepalvelukassaa.++
Todellakin,+seison+tumput+suorana+jos+olen+palvelukassalla!+Ei++minulla+ole+mitään+velvollisuutta+eikä+edes+oikeutta+mennä+pakkaamaan+tavaroitani+ennen+kuin+olen+ne+maksanut.+Sinäkö+se+pökit+minua+kärryilläsi+kassalla?++Sinäkö+tuhiset+kaljapullosi+kanssa+takanani,+kun+et+pääse+nopeammin+sitä+nauttimaan?
09.11.2019 11:09
Luulin,+että+tarkoitit+Israelia,+joka+on+Jumalan+valittu+kansa.++Ei+Raamatussa+sanota+että+Räsänen+olisi+Jumalan+valittu.
09.11.2019 10:26
Onko+sinulla+tiedossa+keino,+jolla+ihminen+voi+syntyä+uudestaan+sellaiseksi,+että+"suomalaiset"+hyväksyisivät?
09.11.2019 10:20
Kristinusko+on+juutalaisuuden+lahko.
09.11.2019 10:01
Mikä+on+leijoien+seuraava+ottelu?++Joko+Karjala-turnaus+on+tulossa?
09.11.2019 10:00
Tykkään+käyttää+itsepalvelukassaa.++Saa+pakata+tavaransa+rauhassa.++Jos+ostaa+enemmän+ruokatavaraa+ja+juomaa,+niin+pystyy+latomaan+tavarat+kassiin+tai+reppuun+mielekkässä+järjestyksessä,+niin+ettei+mikään+rikkoonnu+tai+lytisty.++Yleensä+kukaan+ei+huohota+ja+tuhahtele+niskan+takana.++Eikä+töni+ostoskärryllä.++Ja+"tuplalyönneistä"+saa+syyttää+vain+itseään,+sillä+työskentelynsä+voi+tarkistaa+rauhassa+ennen+maksamista.
++Joku+tuolla+sanoi,+että+itsepalvelukassat+myymälässä+voivat+tuoda+jopa+lisää+asiakkaita.++En+ihmettelisi.++Voihan+olla,+että+itsepalvelukassa+on+pelastus+henkilöille,+joilla+on+paniikkihäiriö+tai+sellainen+luonne,+että+on+vaikeuksia+ola+kontaktissa+edes+kassahenkilön+kanssa.++
++Toistaiseksi+Lidlissä+ei+ole+näkynyt+itsepalvelukassoja.++Vielä+voi+valita,+missä+ostaa+ja+mitä+kassa+käyttää.
09.11.2019 09:58
Saulus-lähetyksen+sivustoilla+on+kiinnostavaa+tekstiä,+tosin+ei+kovin+yllättävää+tekstiä.
https://www.sauluslahetys.com/uutiset.html?120435
09.11.2019 07:18
Tätä+marraskuuta+taas.++Ensin+jauhetaan+perusteellisesti+verotietoja+joka+tiedotusvälineessä.+Sitten+tulee+pakkopulla-Nenäpäivä.++
Tosin+näihin+vuoden+"kohokohtiin"+minulta+menee+vielä+vähemmän+rahaa+kuin+jouluun.
06.11.2019 09:53
Voi+käyttää+mielikuvitusta.++Onko+noissa+ketään+jolla+olisi+kykyjä.++Rupesin+tässä+itse+miettimään.
05.11.2019 19:48
"Tilannetta+voi+muuttaa+seuraavissa+pressan+vaaleissa+että+vaihtaa+pressaksi+miehen+joka+osaa+myös+sulkea+rajat.+"
+++Jos+tulisi+tilanne,+että+seuraavissa+pressanvaaleissa+olisi+naisehdokkaita,+niin+ketä+veikkaisit+voivasi+äänestää?
05.11.2019 19:33
Ainakaan+äärihindulaisuus+ei+ole+hyvä+asia.
05.11.2019 19:07
Kauppiaatkin+harjoittavat+naudanlihan+"sensuuria".++Minun+piti+tänään+hakea+luullista+nautaa,+lihakeittolihaa,+loppuviikosta+syödään+lihasoppaa.++Ei+ollut,+ei+pakatuissa+lihoissa+eikä+palvelutiskillä.++Ei+kuulemma+edes+"tiskin+alla"+eikä+kylmävarastossa.++Oli+sentään+iso+market.++Naudanlihaa+oli+erityisen+vähän+verrattuna+muihin+lihoihin.++
+++En+pystynyt+sitä+asiaa+hoitamaan.++Kaikkea+muuta+siinä+marketissa+taisi+ollakin,+muttei+tavallista+suomalaista+peruslihaa.++Nimittäin+luullisesta+lihasta+tulee+hyvä+keitto.++Näin+meidät+totutetaan+ruokahurskasteluun.
+++Itse+taidan+olla+syntinen+siinä+asiassa.
05.11.2019 19:00
En+tiedä+mihin+hiippakuntaan+Räsänen+kuuluu,+mutta+mielestäni+vain+hänen+oman+hiippakuntansa+piispan+olisi+"paimennettava"+lammastaan,+jos++sen+katsoo+tarpeelliseksi.++Se+kannattaa+tehdä+myös+muualla+kuin+julkisuudessa.
05.11.2019 18:19
Entäs+se+naisen+vaikeneminen+seurakunnassa?++Ja+toisenkin+posken+kääntäminen?
05.11.2019 16:14
48 / 358