Rehtorin kirjeessä Sauluslähetys on mennyt luennoimaan omia ideoitaan jotka ovat valtakunnallista opetussuunnitelmaa vastaan. Vanhemmat älähtivät.
Aito uskovat uudestisyntyneet sanovat että lapsille pitää opettaa niinkuin Raamattu kirjaimellisesti kertoo. He vastustavat naisten tasa arvon ja ilmastonmuutoksen ja sukupuoliopetuksen ja homoideologian ja muun vihervasemmmiston opetuksia.
Pitääkö kehittää kouluja uudestisyntyneidenkin lapsille missä oikeat opit kun kristityt koulut opettavat väärin
Sauluslähetys ja Jyväskylän kristillinen koulu
6
69
Vastaukset
- Anonyymi
"Pitääkö kehittää kouluja uudestisyntyneidenkin lapsille missä oikeat opit kun kristityt koulut opettavat väärin"
Joo, jos halutaan tuhota uudestisyntyneiden lasten työllisyysmahdollisuudet. Jos ei sivistysvaltio kelpaa, muuttakaa vaikka Afrikkaan. "Rehtorin kirjeessä Sauluslähetys on mennyt luennoimaan omia ideoitaan... "
Missä tällainen kirje tai ylipäätään uutinen on julkaistu?Saulus-lähetyksen sivustoilla on kiinnostavaa tekstiä, tosin ei kovin yllättävää tekstiä.
https://www.sauluslahetys.com/uutiset.html?120435jjeeves kirjoitti:
Saulus-lähetyksen sivustoilla on kiinnostavaa tekstiä, tosin ei kovin yllättävää tekstiä.
https://www.sauluslahetys.com/uutiset.html?120435Eihän tuossa ollut mitään sellaista mitä aloitus väittää eli ” Rehtorin kirjeessä Sauluslähetys on mennyt luennoimaan omia ideoitaan jotka ovat valtakunnallista opetussuunnitelmaa vastaan. Vanhemmat älähtivät.”
Missä on se rehtorin kirje? Missä on ne vanhempien ”älähdykset”?- Anonyymi
Rehtorin valitteli Saululähetyksen petoksesta on Jyväskylän kristillisen koulun sivulla. Googlaa.
Anonyymi kirjoitti:
Rehtorin valitteli Saululähetyksen petoksesta on Jyväskylän kristillisen koulun sivulla. Googlaa.
Se oli se tapaus, missä Sauluslähetyksen Toni Torppa oli mainitussa koulussa "luennoinut" "tieteellisesti" Nooan arkista ynnä muusta hölynpölystä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 342373
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle472106- 442068
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3231863- 1191514
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161435Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan71308Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101167- 411065
Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii661036