Haukio aivan pihalla

Anonyymi

tavallisen tallaajan elämästä. Tilannetta voi muuttaa seuraavissa pressan vaaleissa että vaihtaa pressaksi miehen joka osaa myös sulkea rajat. Vain tälläinen presidentti ansaitsee kansan suosion,ei se joka tuhoaa maahanmuutolla suomea ja lisää
rikollisuutta. Voi olla eri mieltä mutta todisteet puhuvat puolestaan.

12

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei ole tehnyt päivääkään mitään hyödyllistä.

• Anonyymi

Runotyttö suree ja kapinoi, koska tuotantoeläimet haluaisivat elää. Voi miten södeä.

• Anonyymi

Luonnon järjestykseen vain sattuu kuulumaan, että monet eläimet ovat toisten eläinten ruokaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luonnon järjestykseen vain sattuu kuulumaan, että monet eläimet ovat toisten eläinten ruokaa.

Esimerkiksi hauki on peto, joka syö pienempiään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri näin. Luonto on suuri ruokalista eikä siinä runotytön taivastelut auta pätkääkään. Luonnossa eläimet eivät tuota mitään, mutta ihmisten käsissä kylläkin. Varmaan elelevät myös pitempään kuin luonnossa eläisivät. Koiravalintakin meni täysin väärin tältä mäntyniemen pariskunnalta ja silti hyökätään alan ammattilaisia vastaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri näin. Luonto on suuri ruokalista eikä siinä runotytön taivastelut auta pätkääkään. Luonnossa eläimet eivät tuota mitään, mutta ihmisten käsissä kylläkin. Varmaan elelevät myös pitempään kuin luonnossa eläisivät. Koiravalintakin meni täysin väärin tältä mäntyniemen pariskunnalta ja silti hyökätään alan ammattilaisia vastaan.

Ulla Appelsinilta oli asiasta tänään hyvä artikkeli.

• "Tilannetta voi muuttaa seuraavissa pressan vaaleissa että vaihtaa pressaksi miehen joka osaa myös sulkea rajat. "

Jos tulisi tilanne, että seuraavissa pressanvaaleissa olisi naisehdokkaita, niin ketä veikkaisit voivasi äänestää?

• Anonyymi

En halua naista vaan miespuolisen pressaksi. Muuten tarvitsee tietää ne naisehdokkaiden nimet mistä voisi valita.

• Anonyymi kirjoitti:

En halua naista vaan miespuolisen pressaksi. Muuten tarvitsee tietää ne naisehdokkaiden nimet mistä voisi valita.

Voi käyttää mielikuvitusta. Onko noissa ketään jolla olisi kykyjä. Rupesin tässä itse miettimään.

• Anonyymi

Syökös se Jennin rakki sitten vain salaattia?

• Anonyymi

Hauveli syö omaa kakkaansa suuressa palatsissa!

• Anonyymi

Kunnon hommiin vaan raksalle. Siellä kun viikon kantelee lankkua ja sementtiä 10 asteen pakkasessa niin alkaa liha maistua ja turhat huurutkin kivasti kaikkoaa.
      Just oon saikulla tässä käsien ylirasituksen takia. Kyynärvarret ihan paskana ja voltarenia kuluu. Vidhu mille tuo mönjä haisee

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      34
      2373
    2. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      47
      2106
    3. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      44
      2068
    4. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      323
      1863
    5. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      119
      1514
    6. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1435
    7. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      7
      1308
    8. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      10
      1167
    9. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      41
      1065
    10. Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!

Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii
      Kotimaiset julkkisjuorut
      66
      1036
    Aihe