Vapaa kuvaus

Aloituksia

22

Kommenttia

6997

1. *Sinä et edelleenkään tajua mitä trollilla tarkoitetaan.*

Et ole tuttuun tapaasi kertonut missä olen trollaamisen osalta väärässä TAi mitä trollaaminen mielestäsi on. Heittelet vain lisää spämmiä tulemaan.

Onneksi mielipiteilläsi ei ole sonnankaan arvoa, tässäkään asiassa. Katsotaan sen sijaan mitä täältä löytyy...

http://fi.m.wikipedia.org/wiki/Trolli_(internet)

"Trolli on internet-slangisana, jolla tarkoitetaan viestiä tai henkilöä, jonka ensisijainen tarkoitus on ärsyttää ihmisiä, aiheuttaa ristiriitoja, turhien viestien kirjoittamista ja saada vastaukseksi fleimejä tai ennalta-arvattavia viestejä taikka peittää kirjoittajan puutteet käsiteltävänä olevan asian tuntemuksessa."

-Ärsytät ihmisiä.
    -Aiheutat ristiriitoja ja turhien viestien kirjoittamista.
    -Pyrit provosoimaan (haluat aiheuttaa fleimejä).
    -Sinulla on puutteita käsiteltävä olevan asian tuntemuksessa, ja yrität peittää tätä jättämällä vastaamatta lähes kaikkiin sinulle esitettyihin kysymyksiin.

Ja vielä lisää:

"Trollaukseen voi liittyä myös viestien massalähetystä, jolloin trolli lisää foorumeille tahallaan useita samoja puheenvuoroja toisten keskustelijoiden ärsyttämiseksi."

Olet toistanut mielipiteitäsi kuin aivoton kopiokone. Ja ei, en tarkoita että olet aivoton ja kopiokone oikeasti, kyse on vertauskuvasta.

Saisit olla tyytyväinen että olen malttanut ruokkia sinua näinkin pitkään. Kaikki tietävät sinut trolliksi, mutta harvat jaksavat leikkiä kanssasi. Olen sitonut sinua tähän ketjuun ihan tahallani, jottet ehtisi saastuttamaan älyvapailla spämmeilläsi muita ketjuja, ainakaan niin pahasti. Kas kun sinulla on sellainen mielenhäiriö että sinun on ihan pakko vastata tähänkin viestiin ;)
  2. *Evoluutio on valhe*

Lienee turhaa kysellä sen perään, miltä osin evoluutio mielestäsi valehtelee.

*ateismi on harhaoppi*

Ei sen enempää kuin se ettet usko Peter Panin olevan oikeasti olemassa. Minä voi täysin kiihkottomasti suhtautua siihen että ihminen ei usko Peter Panin olevan todellinen henkilö, niin todennäköisesti sinäkin. Miksi siis vedät hernettä nokkaan siitä, etten usko toisen mielikuvitusolennolta haiskahtavan hahmon olemassaoloon? En minäkään pillastu siitä että joku uskoo jumaliin. Aika monet uskovat, ja se on heidän oma valintansa. Kunnioittaisit sitä etteivät kaikki halua uskoa (ethän sinäkään usko islaminuskon esittelemään jumalaan, vaikka monien mielestä on kyse samasta jumalasta).

*Raamatusta voit sitten lukea perustelut.*

Raamattu ei kerro evoluutiosta mitään, koska se ei tiedä siitä mitään. Raamattu ei kerro myöskään kenguruista, soluista tai galakseista mitään. Minusta se ei kuitenkaan riitä perusteluksi sille että kengurut, solut ja galaksit olisivat "valhetta". Ne kun ovat reaalimaailman asioista, joista raamatun kirjoittamisen aikaan ei vain tiedetty hölkäsen pöläystä. Sinulla tuntuu olevan kova hinku jäädä tiedon määrässä pronssiajan tasolle .

*Minun nikissäni ei ole edelleenkään mitään sääntöjen vastaista.*

Turha sinun on tuota jankata, koska kukaan ei sellaista väitäkään.

*Se että on eri mieltä asioista ei tee kenestäkään trollia.*

Ei teekään. Copy-pastettaminen, kysymyksiin vastaamattomuus, mielipiteiden perustelematta jättäminen ja keskustelun häiritseminen tekee. Kaikkea tuota olet tehnyt.

*Itse jatkat epätoivoista asioiden jankkaamista koska et tajua tosiasioita.*

:)

Epätoivoksi en tätä tunnetta kutsuisi, pikemminkin jatkuva huvittuneisuus kirjoituksistasi.

Esimerkiksi: Keskustelu tosiasioiden tajuamisesta voisi olla helpompaa jos kertoisit mistä tosiasioista on kyse, ja mihin tuo päätelmäsi asioiden todellisuudesta perustuu. Raamattu ei todista reaalimaailmasta mitään sen paremmin kuin muutkaan eepokset (kuten vaikkapa Kalevala). Sinun on siis pystyttävä parempaan.

Jos evoluutio on mielestäsi huuhaata, ole hyvä ja kerro miltä osin se valehtelee. Mitä et ymmärrä tai mikä evoluutiossa ei mielestäsi ole totta. Täytyyhän sinun tietää edes alkeet asiasta, jota et voi hyväksyä.
  3. *Siinä sinulle tosiasioita*

Kuu ei muutu juustoksi, vaikka spämmäisit miljoona kertaa multinikin takaa että se on. "Ilman näyttöjä siitä että väitteesi ovat tosia, ainakin jonkin sortin kontaktissa reaalimaailnan kanssa..