Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
arvo.e
profiilit
arvo.e
arvo.e
Vapaa kuvaus
Aloituksia
220
Kommenttia
2226
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kirkkonummi on rehtien asuttamaa. Sanoo itärajalta sääskiparvista ja luminietoksista Helsinkiin muuttanut Arvo.
03.07.2013 13:36
Lihavat on lepposia, kun eivt tee kepposia. Olin runsas 10 vuotta sitten 108 kg. Laihdutin talven aikana 40 kg. Östin vain sopivan määrän ruokaa jääkaappiin. Kiersin ruokaloiden seisovapöytä tarjoukset. Tein töitä enemmän. Kävin ulkona paljon. Hankin vaakan ja noudatin pudotussuunnitelmaani. Nykyisin pidän painon kohdallaan. Tahtomista ja tiukkaa itsekuria! Onnistut
29.06.2013 20:14
Kävin vaihteeksi yksin Ignilissä ja valitsin Finmatkat. Sain suomenkieliset palvelut matkalla ja kohteessa. Ihanan rauhoittavaa! Rantakävelyllä tapasin suomalaisia ja ajauduin keskusteluihin . Tuttavustuin ja solmimme tuttavuuksia, jotka kestävät suomessa. Jouduin maksamaan lisämaksun yhden hengen huoneesta. Apatramento oli vain 9 huneistoa käsittävä (rauhallinen). Matka onnistui erinomaisesti. Reilusti vaan matkaan.
29.06.2013 19:38
Kannattaa hankkia uusi raittiinpuoleinen suhde. Eivät surut punaviiniin ja kiukutteluun huku. Kunnon kävelyretket raittiissa ulkoilmassa tekevät hyvää. Päivitykset jutussasi ovat vuoden vanhoja?
29.06.2013 19:19
Viikkareilla on hyvä meininki. Me matkustajat osaltamme sen teemme. Itse olen ottanut parit drinkit, tanssinut ja käynyt maissa jaloittelemassa, tai katsonut ohjelmassa olleen esityksen. Alunperin matkalle pitää lähteä iloisin mielin hymysuin ja pienet kommelluksetkin menevät hassuttelun piikkiin.Liika juominen, riidanhaluisuus ja murjotus jätetään pois matkasta pimeimpään kelarikomeroon.
16.06.2013 20:22
Tuulisilla aukeilla järvenselillä ei hyttysiä ole. Varo kosteapohjaisia rämeitä.
09.06.2013 23:11
112 / 112