Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
stellaria81
profiilit
stellaria81
stellaria81
Vapaa kuvaus
Aloituksia
13
Kommenttia
2736
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Eli lyhyesti sanottuna, myös naisen on oltava kiinnostunut miehestä, sehän on selvää. Tarkoitin vain sitä, että itse en ole kiinnostunut miehistä, jotka eivät uskoakseni ole kiinnostuneita minusta.
05.07.2013 23:30
Ai niin, huomenna 6.7. on muuten kansainvälinen suutelupäivä: http://keskustelu.suomi24.fi/node/10761711
Silloin on jonkun kyllä ihan pakko suostua antamaan mulle pusu.
05.07.2013 23:24
Kyllä määkin pusun ansaitsisin, mutta eipä niitä vain näytä tulevan, prkl!
05.07.2013 23:19
Mullon aina potta päässä, kun ajan pyörällä.
05.07.2013 23:14
Mies tarvitsee itsevarmuutta siihen, että uskaltaa tehdä aloitteen, tai edes jollain tavoin kykenee osoittamaan naiselle, että on kiinnostunut. Jos mies ei näytä kiinnostustaan, niin ei nainen voi mitenkään sitä olettaa olevankaan, ja tällaiseen mieheen taas on aivan turha tuhlata aikaansa.
05.07.2013 23:12
En mää noista Tsadin menomestoista oikein tiiä kun en ole siellä Afrikassa päin ikinään matkustellut. :D
05.07.2013 23:05
No en nyt tietty ole varma minkälainen tilanne oli kyseessä. Kun tuossa aloituksessa luki vain, että olit nähnyt miehen, niin sain sen käsityksen, että tilanne oli aika hetkellinen. Mistäs silloin voi tietää, että olivatko ne ihmiset, joille mies oli ilkeä pelkkiä viattomia ulkopuolisia.
Paha tässä on etänä mennä ketään neuvomaan, mutta luulisin, että jos itselle joskus tulisi vastaava tilanne, niin ainakin vähän enemmän yrittäisin tyyppiin tutustua ennen tuomiota.
05.07.2013 13:53
Siis mitä hittoa! Tarkoitatko, että hylkäät muuten kaikin puolin sopivan miehen vain sen takia, että hänellä oli hetkellisesti äkäinen ilme namalla?
Tulitko ajatelleeksi, että hänellä voisi oikeasti olla jokin syy olla vittuuntunut juuri sillä hetkellä, esim. vuosisadan epäonnenpäivä menossa tai jotain.
Jos kieltäydyt edes tutustumasta ihmiseen, joka ei ihan aina hymyile kuin naantalin aurinko, niin voi olla että sinun onkin parempi pysytellä sinkkuna. Saattaa käydä se parisuhteen arki muuten liian vaikeaksi.
05.07.2013 13:19
Jos Matti ei tiedä, miten neitoja lähestytään, niin miten hän on sitten mahtanut osoittaa noille naispuolisille kavereilleen, että mahdollisesti olisi kiinnostunut muustakin kuin kaveruudesta?
Ja entäs tämä kohta:
"Matti keskittyy lähinnä ryyppäämiseen ja pilven poltteluun, eikä tajua ujosti hymyilevän aasialaisen vaihtaritytön kaipaavan lähempää tuttavuutta."
Voi olla, että eivät naisten ajatustenlukutaidot riitä selvittämään, mitä sen Matin päässä oikein liikkuu...
02.07.2013 14:34
Vaihtoehtoinen Maijan tarina:
Maijaa ei opiskeluaikana jaksa biletys kauheasti kiinnostaa, vaan hän panostaa sen sijaan kunnolla opiskeluun. Miehet pitävät häntä omituisena tiukkapipona, eivätkä edes yritä tutustua lähemmin, joten Maija päättelee, ettei ole kovin viehättävä (vaikka hoikka ja urheilullunen onkin). Eikä Maijaa kyllä muutenkaan siinä 20+ -iässä se vanhaksi piiaksi jääminen vielä hirmusti huolestuta.
Maija valmistuu maisteriksi erinomaisin arvosanoin, ja sen jälkeen keskittyy työntekoon samalla innolla. Kuin huomaamatta kaikki miespuoliset opiskelu- ja työkaverit menevät tahoillaan naimisiin. Maijan elämään eivät miehet edelleenkään kuulu, sillä baareissa hän ei viihdy.
30v tulee ja menee, ja Maijaa alkaa vähitellen huolestuttamaan. Jos tätä menoa jatkuu, niin jäävät lapset pian tekemättä. Maija ei tunne lähipiiristään enää ainoatakaan sopivan ikäistä vapaata miestä. Tai no, onhan se Matti, joka ei liene vielä naimisissa, mutta eipä tuo kyllä ole minkäänlaista kiinnostusta ikinä osoittanut. Ja näyttää Matille se alkoholikin maistuvan nykyään vähän turhan hyvin.
02.07.2013 14:25
No en mää nyt kehtaa sitä kaikelle kansalle kertoa, kun eihän muutkaan kerro. :D
Eikä niistä miittingeistä varmaan mitään tulis, kun ihmiset on niin hajallaan ympäri suomenniemeä, eikä ole kauheasti aikaa/intoa matkustella tuollaisen jutun takia...
19.06.2013 20:48
No himputti, kun oon reissussa. Muuten kyllä päivystäisin :D
19.06.2013 18:59
No eihän sitä ikinä voi tietää, miten livenä kolahtaisi. :)
Mutta itse olen kyllä aika liikunnallinen ihminen, ja mieluusti vietän vapaa-aikaani ulkona. tiedä vaikka alkaisi jossain vaiheessa ärsyttämään miehen jatkuva koneella roikkuminen. Saattaisin vaikka alkaa nalkuttamaan.
Tämän takia olisikin toiveena että mies olisi edes hiukka samanhenkinen itseni kanssa (kun taas nettitreffikokemusteni perusteella miehet eivät välitä tuosta samanhenkisyydestä pätkääkään...)
19.06.2013 18:53
"Loppuaikoina yhdessä asuminen oli aikamoista tuskaa, joka oli lähinnä sitä, että mies meni nukkumaan ennen minua ja minä jäin itkemään kodinhoitohuoneeseen, etten herättäisi toista..."
Niinpä, tähänhän se voi aina mennä. Senpä takia tässä ei viitsikään ihan ketä tahansa siihen kotileikkiin kelpuuttaa, vaan mieluummin sitten etsiskelee vähän pitemmän aikaa . Eli miesten mielestä on niin hemmetin nirppanokka, ettei kukaan kelpaa...
19.06.2013 18:38
No juuri tuota tarkoitin, että amismiehet tuntuvat vieroksuvan korkeasti koulutettuja naisia. Sinkkupalstallahan tästä juuri vähän aikaa sitten väännettiin, kun duunarimiehet olivat satavarmoja siitä että koulutettu nainen lähtee paremman miehen matkaan heti kun vain sellainen löytyy. :D
Itselläni ei ole ihannekumppanin koulutuksen suhteen mitään vaatimuksia. Tosin pitää myöntää, etten nyt aivan tyhjäpäistä hirmusti innostu, mutta kokemukseni mukaan tämä ominaisus ei mitenkään riipu ihmisen koulutustaustasta.
Mutta joo, ei tuo koulutukseni nyt ehkä useimmille se isoin turn-offi liene, kyllä musta pahempiakin vikoja löytyy. Esim. työttömyys on varmasti monelle hylkäysperuste, vaikka ei mulla kyllä ole aikomusta mitenkään kovin kauaa työttömänä olla .
18.06.2013 12:00
Jaa, sinä itsekö sitten olet mielestäsi tämän palstan välkyin kirjoittaja ja me kaikki muut ollaan paskoja luusereita, eikä todellakaan missään mielessä tutustumisen arvoisia ihmisiä?
En mää nyt ainakaan mitenkään maailmasta eristäytynyt ole, vaikka ei parisuhdetta/työtä tällä hetkellä olekaan. Roikunpahan täällä ihan vaan viihteen vuoksi aina silloin kun ehdin, eikä oo mitään parempaakaan tekemistä.
Musta ainakin ois hauska tavata ihan ketä vaan täällä vakituisesti kirjoittelevia tyyppejä, tai edes nähdä kuvia, että minkätyyppisistä henkilöistä on kyse.
18.06.2013 11:38
No eihän siitä voi varma ikinään olla, että mikä mättää. Joskus vaikuttaa sille, että joillekin miehille se turn-off on liian korkea koulutukseni.
17.06.2013 21:27
Jaa että paluu vanhoihin kunnon sokkotreffeihin? Voisi kai siinäkin olla puolensa. Mutta sitten vaan kuluisi kauheasti aikaa siihen treffeillä käyntiin, ja niitä pettymyksiä tulisi jatkuvalla syötöllä. Tuskinpa sitäkään kovin kauaa jaksaisi.
17.06.2013 21:21
No nuo nyt olivat vain esimerkkejä omakohtaisista kokemuksistani, tosin en voi väittää otostani mitenkään laajaksi.
Kun sentään itse tiedostan taipumukseni "pettyä" jälkeenpäin lähetettyyn kuvaan, niin voisin edes yrittää itsekin muuttaa suhtautumistani ja tietoisesti välttää tekemästä mitään oletuksia miehen ulkonäöstä.
Mutta kyllä siinä määrin alkaa jo vtuttamaan tuo joka ikiselle kirjoitustaidottomalle ääliölle vastaileminen, että taitaa olla parasta lopettaa koko nettideittailu. En vain kertakaikkisesti tunnu kiinnostavan ketään täysjärkistä miestä. :D
17.06.2013 21:18
Jälleen kerran pitää kysyä, että miksei sitä kuvaa voi ihan rehellisesti laittaa sinne profiiliin?
Mulla ei ainakaan mitenkään toimi tuollainen säkki päässä deittailu. Aina kun mies on laittanut kuvansa vasta useamman viestin jälkeen, niin se on ollut pettymys, koska itsellä ollut ennakkokäsitys miehen ulkonäöstä on niin totaalisesti romuttunut. Eli jotenkin tulee semmoinen petetty olo, vaikkei mitään tietoista petosta olekaan tapahtunut. Semmoinen vaan tappaa mielenkiinnon.
Sen sijaan kuvallisen, mutta selkeästi ruman miehen kanssa on joskus tullut käytyä oikein pitkää ja antoisaa viestittelyä, jopa siihen pisteeseen, että olisin itse todella ollut kiinnostunut aloittamaan suhteen. Olen varma, että jos tuo mies olisi laittanut kuvansa vasta myöhemmin, niin olisi käynyt kuten aina ennenkin, eli olisin pettynyt.
Ainakin omalla kohdallani kyse voi siis olla ihan tuollaisesta pienestä psykologisesta jutusta, eikä välttämättä siitä etteikö miehen ulkonäkö minulle kelpaisi.
17.06.2013 20:02
133 / 137