Vapaa kuvaus

Aloituksia

13

Kommenttia

2736

1. Eli lyhyesti sanottuna, myös naisen on oltava kiinnostunut miehestä, sehän on selvää. Tarkoitin vain sitä, että itse en ole kiinnostunut miehistä, jotka eivät uskoakseni ole kiinnostuneita minusta.
  2. Jälleen kerran pitää kysyä, että miksei sitä kuvaa voi ihan rehellisesti laittaa sinne profiiliin?

Mulla ei ainakaan mitenkään toimi tuollainen säkki päässä deittailu. Aina kun mies on laittanut kuvansa vasta useamman viestin jälkeen, niin se on ollut pettymys, koska itsellä ollut ennakkokäsitys miehen ulkonäöstä on niin totaalisesti romuttunut. Eli jotenkin tulee semmoinen petetty olo, vaikkei mitään tietoista petosta olekaan tapahtunut. Semmoinen vaan tappaa mielenkiinnon.

Sen sijaan kuvallisen, mutta selkeästi ruman miehen kanssa on joskus tullut käytyä oikein pitkää ja antoisaa viestittelyä, jopa siihen pisteeseen, että olisin itse todella ollut kiinnostunut aloittamaan suhteen. Olen varma, että jos tuo mies olisi laittanut kuvansa vasta myöhemmin, niin olisi käynyt kuten aina ennenkin, eli olisin pettynyt.

Ainakin omalla kohdallani kyse voi siis olla ihan tuollaisesta pienestä psykologisesta jutusta, eikä välttämättä siitä etteikö miehen ulkonäkö minulle kelpaisi.