Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
osmium1
profiilit
osmium1
osmium1
Vapaa kuvaus
Aloituksia
49
Kommenttia
2302
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Sävel Pikku-Matin autosta on kumi puhjennut
"Pankkopojan naamasta on pas´kaa tippunut
Pankkopoijan naamastta on pas`kaa tippunut
Pankkopoijan naamasta on pas´kaa tippunut
hiertimellä hän paikkaa sen
hiertimellä hän paikkaa sen
Keskustalaiset pelaavat älypeliä, se takaa Pankkopojan tapaisille neroille korkean sivistyksen. Mitä olisi Tolliskomaa ilman Älypeliä?
Olisiko Eino Uusitalon aivoissa syntynyt niin ylivoimaisia neronleimauksia ilman Älypeliä?
Anneli Jäätteenmäki aiheutti tosin mittaamattomat vahingot valehtelemalla ja juoruilemalla, mutta kuinka suuret vahingot Suomelle ja suomalaisille hän olisi aiheuttanut ellei hän pitäisi kuntoaan yllä Älypelillä?
Annelin suuria totuuksia "Puhun niin totta kun voin" ja "Vedän niin paksuun kun pysyy".
Miten Tolliskomaan Kadettikoulu ja muu korkeakoulutus Törnävän Yliopistossa olisi mahdollista, jos sen tärkein oppiaihe, Älypeli, poistettaisi Hullujen huoneen ohjelmasta. Miten ylil evp. kapt evp. resmaj, Helsingin Dosentti, KepuKemisti jne olisivat saavuttaneet niin huikeat oppitulokset ilman Älypeliä ja Hullujen Huonetta?
Miten olisi sen kaavan uudelleen "keksimeinen", sehän oli aivan tyhjästä otettu, siis Pankkopoijan päästä.
03.09.2014 17:59
Se "kaava" ei ole mikään matemaattinen kaava. En olisi uskonut, että kepuänkyrä, Kepukemisti, omatekoinen upseeri "monen arvoisena" kuten rauta Fe, typpi N tai rikki S, olisi noin käsittämättömän tyhmä ja tietämätön.
Laita se sinun "kaavasi" niin nauramme kaikki, siis asioista tietävät, PANKKOPOJAN tyhmyydelle.
Mites olis yksi pikkulasku fysiikasta, laitoin jo yhden ja sinä et osaa sitäkään. Fysiikkaa lisää, miten olis lämpöoppi.
Onko siellä Tolliskomaan Kadettikoulussa ja Yliopistossa opetettu mitään muuta kuin Älypeliä, kepuänkyrä- ja TOLLISKOJEN valheita, sekä Ilkka - lehden, tämän Tolliskojen Totuuden Torven Totuuksia.
03.09.2014 16:48
Täällä oikea Osmium 76.
En minä ole keksinyt sinulle niin nasevaa nimeä mikä "Pankkopoika" on.
Se kuvaa mainiosti sinua:
- Et ole käynyt mitään koulua, ehkä peruskoulua lukuun ottamatta.
- Et ole ollut missään vastuullisessa tehtävässä armeijassa, työelämässä eikä niin sanottu kolmas sektori ole sinua huolinut "Johtajaksi isolla J:llä" tuskin edes Tolliskoksi Isolla Toolla.
- Et tunne maamme historiaa nimeksikään, kansainvälisistä asioita puhumattakaan.
- Uskot kaikki kepuänkyrä- ja Tolliskovaleet, mutta et oikeaa totuutta lainkaan.
-Sinulla ei ole aavistustakaan miten meidän yhteiskunta toimii, miten lait säädetään, asetukset annetaan ja mitä merkitsevät Valtioneuvoston päätökset.
Tutustu, hyvä mies, maamme historiaan, poliittiseen historiaan itsenäisyytemme aikana ja enne sitä.
- Ota selvää miten Suomen Armeija taisteli sotiemme aikana ja missä päin Suomea olivat tappiot suurimpia ja missä maakunnassa ja kuinka mustan pörssin kauppa ja siihen liittyvä rikollisuus kukoisti. Tähän on vain yksi vastaus Tolliskomaassa, siis lakeus, ja tämän rikollisen toiminnan suojelijoina olivat Tolliskomaan viranomaiset!
- Siis ole Pankkopoika joka solultasi.
Enne kuin hyökkäät sellaisia vastaan jotka tietävät, kuten minä, ota selvää miten kaikki ravinteet , mutta varsinkin typpi ja fosfori esiintyvät vesistössä ja miten ne liukenevat veteen ja miten eivät.
Tämä on tietysti sinulle täysin mahdotonta koska sinulta puuttuu kaikki perustieto.
03.09.2014 15:44
Olen ollut tietoinen Mauri Pekkarisen tässäKIN asiassa rikollisesta toiminnasta.
Olen kirjoittanut tuulivoiman aivan järjettömästä syöttötariffista. Se selvisi minulle noin vuosi sitten erän tuulimyllyjutun yhteydessä.
Mauri Pekkarinen on kylvänyt veronmaksajien rahaa konkurssikypsiin yrityksiin, muiden muassa SuomiSoffaan ja meni yksi miljoona euroa myös kepuleiden rahantekokoneeseen, Rovaniemen kelkkatehtaaseen. Yhteistä näille Mauri Pekkarisen hämärille hommille oli se, että nämä yritykset rahoittivat Suomen Keskustaa tai sen yksittäisiä jäseniä.
Toivo Sukari ja Kyösti Kakkonen rahoittivat myös kepua mm. KMS:n kautta ja saivat edullisia kaavoja.
"Puolutta johtaa puolirikollinen poppoo, joka veljeilee rikollisten kanssa ja suhmuroi kuntakaavoja" näin sanoi Suomen Keskustan nykyinen puoluesihteeri Laaninen kepun entisestä johdosta.
Missä kepu siellä rikos.
01.09.2014 16:20
Tämä aloitus kuvaa niin hyvin Suomen Keskustan parhaiden voimien henkisiä voimia, että on pakko nostaa.
Onnea kaikille keskustalaisille, kyllä te olette viimesen päälle fiksua väkeä.
31.08.2014 20:57
Täällä oikea Osmium 76.
Mitä yrität esittää, tai sanoa? Ei tuo oikein täsyjärkisen kirjoitukselta vaikuta.
Toisaalta, en tunne keskustalaisia kovin hyvin, mutta olet varmasti kepulaisten älykkäämmästä, koulututemmasta, ja hyvä käytöksisemmästä päästä. Täällä joku Johtaja kertoo kuinka fiksuja keskustalaiset ovat. Sinä todistat sen loistavasti. Nyt kun tiedämme sinut erääksi Suomen Keskustan viisaammaksi ja sivistyneemmäksi henkilöksi tulee mieleen, että MINKÄHÄNLAISIA NE MUUT KESKUSTAN KANNATTAJAT JA JÄSENET OVAT?
31.08.2014 20:12
Älä käytä sanaa tollisko väärin. Etkö alhainen nimimerkkivaras opi mitään?
Tollisko on eteläpohjalinen kepuänkyrä, siis TOLLISKO. Hän on mistään mitään tietämätön, vailla mitään koulusivistystä oleva valehtelija. Ei riitä se, ettei hän tiedä mistään mitään hän lisäksi valehtelee mitä törkeimmin työuransa, ammattinsa, koulutuksensa jne.
Näin toimii TOLLISKO, hän on syöttiläsmaan, Tolliskomaan, kepulainen kasvatti ja kykenemätön mihinkään vähäkään vaativaan tehtävään.
Kaiken sen mitä kepupamput ja-pamputtaret valehtelevat ja mitä valeita ja törkeitä valheita Tolliskojen Totuudentorvi Ilkka - lehti kertoo, sen Tolliskot ottavat täytenä totena.
29.08.2014 15:05
Kas vain, meillä on yhteinen ystävä, tuo nimimerkkivaras, minä olen oikea Osmium 76.
Tuo alhainen nimimerkkivaras on niitä Tolliskomaan kasettikoulun kasvatteja, tyhmä kun saapa, pieni tarkennus, tyhmä kuin vasemman jalan saapas.
Miten hän voi kuvitella, että hänet voi joku täysjärkinen sekoittaa sinuun tai minuun?
29.08.2014 14:10
No pikku pala oikeaa tietoa. Typpi muodostaa hapen kansa yhdisteitä, typenoksideja. Niitä syntyy korkeassa lämpötilassa kuten polttotapahtumassa kun ilman typpi reagoi hapen kanssa.
Koska typpiatomilla on useita hapetuslukuja tulee myös erilaisia hapetustuloksia kuten NO, NO2. Näitä ei jokapäiväisessä elämässä erotella vaan puhumme NOx, siis nokseista. Siis nämä typen oksidit syntyvät ilman hapen ja typen reagoidessa keskenään korkeassa lämmössä.
Se typpi mitä on polttoaineessa, esimerkiksi turpeessa muodostaan N2O dityppioksidin, typpioksidulin, ilokaasun.
Noin oN.
28.08.2014 19:54
Et näytä tietävän Erkki Tuomiojasta mitään, et ole lukenut yhtään hänen kirjoittamaansa kirjaa tai puhekokelmaa, ethän?
Tällä saitilla kepuänkyrät ja Tolliskot väittävät Erkki Tuomiojaa Rauhanpuolustajat ry:n jäseneksi ja Moskovan käskyläiseksi, mutta totuus on toisenlainen.
rauhanpuolustajat olivat taistolaiskommunistien ja kepulaisten järjestö. Puheenjohtajana Rupla - Urho Kekkosen luottomies Matti Ruokola keskustan entinen kansanedustaja ja palkkiovirassa Rupla - Urhon nimittämänä.
Erkki Tuomioja toimi Sadankomiteassa joka päin vastoin kun kepulais -stalinistinen Rauhanpuolustajat, joka ei milloinkaan nähnyt Neuvostoliitossa, eikä kommunisti komennossa kuin hyviä ja vielä parempia puolia. Sadankomitea ja Ydin lehti arvosteli joskus ankarastikin Neuvostoliittoa, sen alusmaita ja kommunistikomentoa yleensäkin.
Erkki Tuomioja kirjoitti, että järjestyneellä yhteiskunnalla pitää olla halu ja voima puolustaa laillisuutta ja demokraattista järjestelmää.
Onko ihanaa olla noin tyhmä ja tietämätön ja toistella toisten kepuänkyröiden iänikuisia valheita?
28.08.2014 00:12
Kun kepu jäi oppositioon se aloitti aivan peruskepulaisen vihan, kaunan ja kateuden kylvön.
Toisaalta jotkut kuten Mari Kiviniemi sanoi kuntarakenteen muutosten olevan välttämättömän ja toisaalta vihan, kaunan ja kateuden karavaani kiersi maata ja lietsoi ankaraa vastustusta hallituksen esityksiin.
Pekkarinen, Väyrynen ja Tiilikainen kävivät apinan raivolla kaikkien esitysten kimppuun, vaikka ne olisivat olleet kuinka hyviä tai ainakin välttämättömiä toteuttaa.
Varsinkin eteläpohjanmaalla, tietysti, oli ja on viha suurta ja tyhmyys myös. Miten kepu toimii ensi hallituksessa jos on siellä? Lisääkö se kuntien määrää, lisää parin tuhannen ihmisen kuntia, muuten demokratia ei toimi. Vai kuinka?
27.08.2014 23:51
Ole vahva uskossasi. Miksi sitten minua on pyydetty ja olen lähtenyt selvittämään vesien pilaantumista turvesoiden alapuolisissa vesistöissä.
Monet uskoivat Vapon kepuänkyröiden vakuuttelut ja monet eivät ole uskoneet Vapon vakuutteluja sen jälkeen, kun vedet ovat pilaantuneet, kalat kuolleet jne.
En ole kepulainen, en kepuänkyrä enkä Tollisko. En siis valehtele.
On se hienoa, kun on noita ihmeisiin ja kepuänkyröiden sanaan uskovia
Kuvitteletko, että veden pH asettuu kuuden pintaan kun se pumpataan suolla toiseen paikkaan? Raskasmetallit eivät ainakaan lähde mihinkään, ne ovat vesiliukoisessa muodossa kuten kivennäiset lähdevedessä.
27.08.2014 23:39
Tuo edellä mainittu järvi sijaitsee Mikkelin lähistöllä. Se on kaksiosainen, salmi yhdistää järven osat. Se osa järvestä, johon turvealueen vedet tulevat on pahoin saastunut mm. humuksesta, kirkasvetinen järvi on pilalla.
Verkkokalastus on aivan toivotonta.
Toisessa tapauksessa, jossa olen hiukan mukana, Vapo kielsi kaikki haitat perusteettomiksi. Sitten alapuolisessa vesistössä kalat kuolivat kasvatusaltaassa. Vapo kiisti tietysti kaikki, Vapohan on kepuänkyröiden temmellyskenttä, mutta lopuksi oli Vapon paskiaiskepulien pakko tunnustaa, että saasteet ovat peräisin heidän turvesuolta.
VALEHTELET, HUUTAVAT KEPUÄNKYRÄT KUN TOTUUTTA KUULEVAT.
Sinne tyhmyyden tynnyrin pohjalle, vaikka vesi olisi kirkasta, se voi olla hyvin saastunutta ja tai myrkyllistä.
27.08.2014 23:27
Metaania syntyy orgaanisen aiheen hajoamistuloksena. Se lähtee heti omille teilleen, sanan mukaisesti taivaan tuuliin, kuten kaikki muutkin kaasut jos ne pääsevät ilmakehään.
Ellet usko, niin avaa nestekaasupullon venttiili ulkona ja katso minne kaasu menee, vai meneekö minnekään.
27.08.2014 23:10
Voitko sanoa, missä kohdin olen väärässä.
Taitaa syöttilästolliskolla mennä sormi vaikka mihin kun kuulee oikeaa totuutta.
Jos tietäisit miten NOx:it ja/tai dityppioksidi syntyy, et noita älyttömyyksisiäsi kirjoittaisit.
Pyri Tolliskomaan Yliopistoon sinne Törnävän hullujenhuoneeseen, kuten niin suurin osa kepulaisia tekee, tai oikeammin määrätty hoitoon tai viety pakkohoitoon.
27.08.2014 16:19
Se metaani ei tule kattilaan, vaan haihtuu ilmaan maaperästä, siis suosta ja suolla.
Voi tuota suurta typeryyttä.
Voisi sitä tietenkin kantaa säkeillä kuten muutkin hölmöläiset valoa. Onnea yritykselle ja tietysti tukiaisia tälle suurelle keksinnölle!
27.08.2014 16:03
Mistä mahtaa olla uraani U235 ja 238 peräisin ja miksi se hajoaa muiksi alkuaineiksi, kuten radon 222 ja on siinä sellainenkin välivaihe kuin lyijy Pb 210 joka on kaasu ja kun se kevenee Pb 206 se putoaa kuin kivi maahan.
Uraani hajoaa niin pitkälle, että tulee pysyviä isotooppeja kuten Pb 206.
Eikö olekin ihmeellistä hömppää? Toista on se, kun kepupamput ja -pamputtaret oikein raakemman jälkeen valehtelevat teille onnettomille typeryksille.
En olisi ikinä uskonut, että te kepulaiset olette niin älystyyttävän tyhmiä. Mitään te ette tiedä, ettekä usko muuta kun kepuänkyrä- ja tolliskovaleet.
27.08.2014 15:57
Moi, moi, miten arvasit että olen Osmium 76. Sitä nimimerkkiä käytin vuosikausia, mutta jotkut alhaiset kepuänkyrät ja varsinkin yksi Tollisko alkoi käyttää sitä kirjoittaessaan törkeyksiä jopa saitin ehdottomalle ykköskirjoittajalle Kapi Korhoselle.
Annappa pieni vihje kuka olet, taisit olla meidän porukan kantavia voimia.
Tämä keskustelu näistä asioista on siinä mielessä typerää, että minä tiedän, mutta he, siis kepulaiset, eivät tiedä mitään tästäkään asiasta. Olin kuten tiedät -90 luvun alussa opiskelemassa Otaniemessä ympäristönsuojelua ja tein tutkielman energian käytöstä ja silloin huomasin kuinka hölmöä on turpeenpoltto.
Piti tulla kurssitapaamiseen, mutta sattui pieni urheiluvamma.....
Olen tehnyt laulunsanoja, niitä on sävellettykin ja sitten sanoja valmiisiin lauluihin, siis muutellut niitä.
Tämän olen tehnyt Myrskyluodon Maijan säveleeseen:
"Vety liittyvi hiileen, typpi läsnä on
...
no syaanivetyhän siitä syntyy, eli sinihappo.
Kirjoita jotakin, nyt olen lähes petipotilaana... se kihti.. se kihti.
Hyvää syksyä kuomaseni, miten Tuija vaimosi voi, vai veikkasinko väärin.
.
27.08.2014 11:04
Pilatkaa vesistönne turvesuon happamilla ja erittäin humuspitoisilla vesillä ja ojeteutuilta soilta vesinen mukana tulevilla raskasmetalleilla ja uraanin hajoamistuotteilla, mutta maksakaa se itse. Älkää aina loisiko muiden rahoissa.
Puhdistakaa turvevoimaloiden savukaasut samojen määräysten mukaan kun esimerkiksi hiilivoimaloiden on lain mukaan tehtävä. Hävittäkää savukaasujen todella pahat kasvihuonekaasut, siis hiilidioksidia satoja kertoja pahemmat, hävittäkää turvesoiden metaanipäästöt, entä radioaktiivisesti säteilevä tuhka ja elohopea? No tukiaisissa rypevät pässinpäät, mitä teette? Kaivatteko jälleen Rupla - Urhon haudastaan kertomaan paskiaisänkyröiden totuuksia ja tilaamaan Nootteja?
26.08.2014 23:52
Sinä' olet "sillä asenteella" että turvesuon alapuoliset vesistöt saa pilata ja korvauksia ei varmasti(kaan) vahingon kärsineet saa.
Paskiaisänkyrät, nämä syöttiläät ovat Mauri Pekkarisen johdolla saaneet läpi täysin Ympärisitönsuojelulain, siis myös Vesilain, se kuuluu nykyään puitelain eli Ympäristönsuojelulain sisälle, vastaisen käytännön sekä haittojen korvauksessa että niiden toteamisessa ja täysin vastoin lakia turvesuon päästöt lasketaan täysin totuuden vastaisen keskiarvon mukaan.
Näytteenotto ei ole MILTÄÄN OSIN edustava. Kysykää edustajiltanne!
NÄIN TOIMII MAALAISLIITTO, ja Keskustapuolue pani paremmaksi ja Suomen Keskusta se se on vasta rosvojen ja muiden rikollisten pesäpaikka.
26.08.2014 23:38
106 / 116