Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
donluis
profiilit
donluis
donluis
Vapaa kuvaus
Aloituksia
28
Kommenttia
1045
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Rannalla on pituutta optimistisesti mitattuna 14 kilometriä,josta se on osin vai noin 20 metriä leveä.Hotelli paraiso Alcudian kohdalla se on leveimmillään eli antaa väärän kokonaiskuvan.Varsinkin Can Picafortin suuntaan mennessä on hyvinkin kapeita kohtia.Alcudiassa olen käynyt vain 8 kertaa vaikkakin Mallorcalla noin 25 reissua.Kolmesti olin Alcudiassa kolmen viikon lomalla.Ranta näkynee Google Mapissa(en ole katsonut).Viimeksi kun olin Alcudiassa ,niin rannan leveältä osaltakaan ei kunnollisia pyyhkeenpaikkoja löytynyt klo 10.00 jälkeen.
31.01.2014 09:28
Mistä lienee ongittu näin iäkäs aloitus.Mallorcaa sietää tutkia paljonkin,itse en tuolla Moro:ssa ole käynyt,Stadilainen kun olen,mutta siitä ei ole kovinkaan paljoa matkaa,mielestäni upeimmalle rannalle mikä siltä saarelta löytyy.Ranta on El Trenc,joka on pitkä ja valkohekkainen.Sillä suunnalla on myös upea paikka nimeltään Cala Figuera,katselun arvoinen sekin.Alcudia on matkaajan kannalta mennyt huonompaan suuntaan,kallistunut,monessa mielessä,hotellien määrä tuplaantunut joten paikoin hyvinkin kapea ranta ei pysty vastaanottamaan sinne pyrkijöitä.Useasti Mallorcalla käyneenä voin kyllä suositella sitä,kunhan kohteen valitsee huolella.
30.01.2014 16:31
Marraskuussa ,kun poistuimme saarelta,niin näin bussin ikkunasta,ennen lentokenttää olevalla teollisuualueella, varastorakennuksen PepeChiringon nimellä,sitä en muista ennen nähneeni,joten markkinarakoon lienee osuttu.
30.01.2014 14:56
Lienen ymmärtänyt joko väärin tai huonosti kyseesäolevan ruokapaikan kehityksen,se kun mielestäni alkoi kuten totesin pienestä luukusta,nyt nähtävin seurauksin.Chiringosta lienee diminutiivimuoto tämä "rantakuppila",joita kyllä axarquian alueella lomaillessa on hyväksi käytetty.Heidän liikeideansakin(sekä henkilökunta)on tullut hyvinkin tutuksi.Paikka on siis hyvä pikkunälkään,ja miksei isompaankin.
30.01.2014 13:18
Kerro Inglesiä paremmista ominaisuuksista,millaiset rannat,kuinka monenlaista asumismuotoa on tarjolla,onko ostareita lähellä y.m.Mitä siellä tehdään sateella??
30.01.2014 09:03
Muista hyvin kun kuljimme -80 luvulla siitä ohi Citaan,niin paikka oli pieni luukku kadun varrella,jossa aina jonotteli asiakkaita.Sittemmin se on laajentunut,taitaapa olla jopa ketjuuntunut.Chiringoksi muuten kutsutaan n.s. rantabaareja.
30.01.2014 08:56
Itse suosittelisin viereistä La Carreta ravintolaa,jossa sa annoksia valinnan mukaan joko pienempinä tai suurempina ja tapas valikoima on hyvä.Hyviä ravintoloita on kyllä muitakin.
29.01.2014 08:28
Budjetti on hyvin pitkälti omista haluista kiinni.Aamiaistarpeet voi ostaa kaupasta huoneeseen,5-10 euroa ,sisällöstä riippuen .päiväruokailu,juomineen n.10-15 euroa.Iltaruokailu 15-30 euroa,juomineen.Kun mainitsit ,että et juo alkohoolia joka ilta,niin juodahan voi vain hieman esim. ruoan yhteydessä,eikä sitten enempää,tai istua iltaa/poiketa baareihin ,joissa kyllä rahaa kuluu ja saa muutenkin olla tarkkana,ettei tule huijatuksi tavalla tai toisella.
28.01.2014 11:14
Huoneen sijainti kyllä ratkaisee katumelun osalta.On mahdollista saada huone kahdenkin vilkkaan kadun(Alfereces Prvincionales tai Avenida Tirajana)puolelta joihin äänet kantautuvat enemmän kuin Calle Timplen puoleisiin huoneisiin.Tuttavapriskuntia asui siellä kaksikin,joista toiset kyllästyivät ruokaan melko pian ja taas toisille ruoka maistui hyvinkin,makuasia.Heillä molemmilla oli huoneet altaalle päin joten häiriötä ei ollut.Istuimme iltaa siellä muutaman kerran ja palvelu toimi hienosti.
23.01.2014 19:38
Parina kesänä inglesissä lomailleena sanoisin,että porukkaa on jopa enemmän(ainakin rannalla)kuin talvella.Ei siis ollenkaan hiljaista,vaikka pohjoismaalaisten osuus väheneekin.
23.01.2014 15:12
Jänskä lukea,että menette jonnekin,josta on lyhyt matka muihin kohteisiin.Menisitte suoraan mielenkiintonne luokse.Jos käytte nuo kaikki paikat,ettepä juurikaan ehdi Tauritossa oleilla.Se onkin kyllä muutamassa päivässä nähty.Hyvää matkaa siitä huolimatta.
22.01.2014 11:26
Kummallista,yli 30 reissua inglesiin ja aina hyvät ilmat!!!
19.01.2014 09:37
Kerro mitä hyvää siinä on,verrattuna "matkatoimistomatkoihin" nähden.
19.01.2014 09:03
En tarkkaan tunne turvamääräyksiä,mutta on jäänyt sellainen käsitys,että matkustaja ja matkalaukku kulkevat samalla koneella.Meille on käynyt kertaalleen niin,että toinen laukuistamma tuli n.tunnin meidän jälkeemme vantaalle saapuneessa koneessa. Ihmettelimme tätä asiaa,joka ei kiinnostanut ketään.
19.01.2014 09:01
Niiin,onpahan itsellänikin varattuna reissu Ranskan suuntaan,sekä jokakesäinen aurinkorantamatka,mutta syyspuoli kaipaa täydennystä,vaikkapa taas Inglesiin...
16.01.2014 15:47
Muutaman kerran kyläilleenä siellä,pidin huonompana vain av.Espanjan puoleisia asuntoja joihin kuuluu jonkinverran katumelua.Numeroista en osaa sanoa sen enempää.
15.01.2014 09:33
Kirjautumista voisi kokeilla.Vaikka en ole sen varaukseton kannattaja.
14.01.2014 17:02
Kerronpa tarinan turkiksista.Tästä on jo aikaa ,kun lomailimme tunnetun kultalevylaulajan kanssa samassa hotellissa(ei kanarialla).Hän kertoi kanarian matkallaan ostaneensa vaimolleen komean turkisasun.Näin teki jokunen muukin.Seutulassa eräs näistä muista jäi kiinni siitä,että kallis turkisvaate olisi pitänyt tullata,vaate meni takavarikkoon,jolloin kyseinen henkilö sanoi,ettää,laulaja X :kin osti mukana olleelle vaimolleen kalliit turkikset.Sen seurauksena viranomaiset hakivat laulajan vaimon turkit tullaukseen,josta he sitten kalliilla hinnalla lunastivat asut itselleen. Kyseinen kultalevylaulaja(ei Jamppa)on jo manan majoilla.
14.01.2014 14:11
Olen samaa mieltä.
14.01.2014 12:43
Eiväthän suomalaispaikoissa käy suomalaisista ,kuin murto-osa.Itse en sitä keskinkertaista palvelua,ylihintaan viitsi mennä maksamaan.Esim .Kuparipannussa olen käynyt vai kolmesti yli kolmenkymmenen reissuniaikoina,joka kerta tuntui,että nyt olen väärässä paikassa.Mummolassa kävin kerran,vain WC:ssä.Pimeä iskemäbaarikin oli huomattava pettymys,niin hintojen kuin ilmapiirin osalta.Apilaniittyyn en ole vielä milloinkaan poikennut,enkä ihmeemmin tykkää suomalaiskortteleista siinä ohessa.
Onneksi Inglesin monipuolisuus antaa mahdollisuuden käydä paikoissa joita itse pitää.
14.01.2014 08:39
51 / 53