Vapaa kuvaus

Aloituksia

63

Kommenttia

2419

1. enkuliboltsille kiitos yhteisymmärryksestä joka on Jumaluuden korkein aste. Me teimme sen.
    Minun ei tarvitse eikä pidä määritellä ymmärryksesi tasoa tai syvyyttä. Riittää että omassa mielessäni koen ykseyden.

Ilman tämän kirjoittelun olemassaoloa emme olisi tavoittaneet tätä
  2. IOK- laisittain olen ymmärtänyt että ylinnä on rakkauden jakamisen ilo.
    Tästä fyysisetä maailmasta käsin vajavaisilla sanoilla kuvaituna jakaminen tarkoittaisi jakajan ja vastaanottajan täydellistä sulautumista samaksi kokemukseksi jossa kumpikin saa ja kumpikin jakaa jolloin on vain Yksi

Kysymyksessä on mielen tila.

Täällä nyt näkyvässä maailmassa näemme asiat, muodot siten kuin haluamme nähdä ja annamme jokaiselle sen merkityksen jonka itse sille "olemassaololle" annamme. Mielestäni tämä sopii hyvin noihin ajatuksiin että jokin on jollekin elämän ja kuolema kysymys, toinen taas ei huomaa koko asiaa.

Peruskysymys on puhummeko käsin kosketeltavista vai ainoastaan mielen, mielikuvien asioita.

Jälleen korkeimmalla tasolla IOK. opettaa että mitään ei ole mielen ulkopuolella jolloin kaikki mitä on ja vain se voi olla sinulle/minulle olemassa.
    Minusta tuo viimeinen - kaikki tai ei mitään - on järkeenkäypää. Siis mitenkään en voi käsitellä mitään mieleni ulkopuolella.

Mielessäni luon rakkaastani rakastavan mielikuvan, mielessäni petyn kun hän ei vastaa odotuksiani-- mielikuviani. IOK luon itse näkemäni maailman.
    Kun luovun näkemästä maailma häviää. Kun jokainen näkee oman luomansa maailman se todistaa ettei se voi olla totuus koska totuus ei voi olla mikä tahansa mielivaltainen näky. Siksi Ihmeiden oppikurssi opettaa miten nähdään Yksi - mieli. Vai Yksi mieli voi olla olemassa---- korkeimmalla tasolla

Eikö niissä itäisissä opeissa ole symboli ooooommmm lienee tarkoittaa samaa, korjatkaa jos olen väärässä
  3. Juuri näin. Ikuinen laki joka aina toteuttaa itseään koska Jumala ON
    Kiitos ja Jumalan siunausta