Vapaa kuvaus

Aina käy niinkuin käy

Aloituksia

63

Kommenttia

2432

1. Ehkäpä juuri vastasit itsellesi. Siis haluatko luopua kaivamisesta?

Taivaan olosuhteet kokemusmaailmassasi ovat sanojen tavoittamattomissa. Sanoin ilmaistuna on kokemus yksinomaan rakkaudesta. Jokainen havaintoni ilmentää rakkauden vastaanottamista ja jokainen ajatukseni on rakkauden jakamista.

Eikä nuo valitsemani sanat kuitenkaan ole edes kalpea aavistus Taivaan todellisuudesta kun sanat ei kertakaikkiaan riitä.

Kun itsen ja sinun välillä ei ole mitään erillisyyttä. Kaikki on itseä. Kaikki on siinä paperinpalasessa.

Ainut ero on että sinä (minä) et luonut Itseäsi josta on seurauksena että et pysty kokemaan yksinäisyyttä - erillisyyttä koska tunnistat sen joka sinut loi rakkautena jokaisessa.
  2. Minä olen lähtenyt vieraantumaan jo muinoin ev.lut käsityksestä eniten siksi että ei voi olla totta että jumala joka on ainoastaan rakkaus voi tappaa oman poikansa jotta minä pelastuisin.
    Siitä sen ajatuksen tuomasta mielettömästä syyllisyyden ja pelon ilmapiiristä jouduin päättelemään että jumala eli Luoja kaikkeuden Lähde on tietoinen myös minun tuskastani joten pitäköön huolen luodustaan niin kuin parhaaksi näkee. Ei ole mitään väliä onko hän olemassa vai olemattomassa, ainut merkitys on sillä kuinka minä opin rakastamaan, koska jokainen ajattelija pakostakin ymmärtää että niin metsä vastaa kuin huudetaan joten vain rakastamalla saan rakkautta eli hyvinvointia.... ITSELLENI

Onhan myös UT.n todistus rakasta itseäsi, vaikka kuinka piilotellaan että vain lähimmäistä ja jumalaa????

Ensin kuvittelin rakkaudeksi kiintymystä toiseen ihmiseen, nykyisin ymmärrän että yhtä tärkeätä on rakastaa itseä jo siksikin kun itseni kanssa elän ja "kuolen" koko elämäni. Ystävät tulee ja menee...
    Sitten oli se Voitto Viro Lauttasaaren kirkkoherra joka jo 1957 vuonna meni ruotsalaisen meedion puheille nauhurin kanssa kuulemaan mitä, muuntuneessa tietoisuuden tilassa oleva mieli eli meedio puhelee. Olen rakastanut itseäni niin paljon että olen myös kuunnellut muitakin Lähteitä kuin ev.lut tai jehovantodistajia.

lopetan ettei lukija pitkästy. Kirjoja Vihkimys Elisabeth Haich, Sinuhe Mika Valtari sitten useita näitä uudempia kuten J.R Stone Sielu psykologia, Eileen Caddy Ovi sisimpään. jne. vain muutamia mainitakseni
    Nykyisin olen tutkimassa Ihmeiden oppikurssia.
  3. "Näin ollen minussa täytyy olla paljon tiedostamattomuutta ja turhaa kärsimystä, jos tulkitsen ihmisten tarjoamaa peilikuvaani oikein."

Ei ole oikein eikä väärin. Olet vain erehtynyt. Tuo tarkoittaa minulle että en ole syyllinen enkä syyllistä. Voisitko ajatella että monet myös arvostavat, ihailevat jopa rakastavat sinua. Voi myös kysyä kuka sinun mielessäsi on se joka näkee turhaa kärsimystä. Eikö silloin lähtökohtaisesti oleta tietävänsä miten jokaisen pitäisi toimia, siitä taas seuraa että pitäisi tietää mikä on oikea lopputulos. Viimeistään tässä paljastuu tuskan syy. Tietenkin kokee tuskaa jokainen joka olettaa tietävänsä lopullisen totuuden ja kantaa siitä vastuun tunnetta.
    Miten voi kukaan tietää miksi asioita tapahtuu?

Voisi selittää paljonkin mutta Rakasta itseäsi kuten läheistäsi on myös IOK.n perusperiaate ihmissuhteisiin.

Olenko nyt ristiriitainen itsekseni kun ensin selitän kuinka näyttää syntyvän virheitä ja sitten totean ettei mitään virhettä ole. En suinkaan vaan näen oman luomani maailman kuvan. Kuten jokainen.
  4. Tiivistäen

Fyysisin silmin näkee fyysisiä ilmiöitä. Näillä silmillä ei näe mielen tasolla olevia asioita. Teen kuitenkin päätöksiä omin silmin nähtyjen havaintojen perusteella, joten erehdyn jatkuvasti. (Ihminen on ennenkaikkea muuta kuin se miltä hänen ulkokuorensa näyttää, tai mitä hän sanoillaan pystyy kuvailemaan)
    Koska näin on pyydän anteeksi, olen pahoillani ja annan anteeksi ITSELLENI oman virheellisen ajatteluni. Olen siis erehtynyt. Kiitän lopputuloksesta koska luotan pyhänhengen apuun anteeksi antamisessa.

Kaverin toiminta on joko rakkauden osoitus tai rakkauden pyyntö.

viimeinen tuomio kirjoittaa: On tämä liian vaikeaa, aivan uskomattoman vaikeaa. Jopa mahdotonta.

Se on helppo käsittää rakkauden pyyntönä.
    Aivan hyvin sen voi ymmärtää myös rakkauden osoituksena meitä lukijoita kohtaan. Siitä kuvastuu luottamusta meihin jotka vastaamme eli tavalla tai toisella otamme osaa hänen pohdiskeluunsa. Jälleen kiitos rakkauden osoituksesta.

Vielä siitä vapaasta valinnasta. Jokainen tekee valinnan. Jokainen tuntee mielessään onko nämä ajatukset itsekkyyttä vai rakkautta itseä ja muita kohtaan. Jopa niin että tuota valintaa on mahdoton välttää. Kurssi minulle opettaa olemaan valpas oman ajatteluni suhteen. Otanko luottamuksen ja rakkauden vai epäilyksen, syyllisyyden, pelon. Jokainen valitse koko ajan ja joka asian.
    Ja koska erehdyn annan itselleni anteeksi ja hyväksyn lopputuloksen rauhassa. lopputulos on jo, kysymys on milloin hyväksyn sen?