Vapaa kuvaus

Aloituksia

63

Kommenttia

2419

1. Kun+ensin+luo+mielikuvan+ja+sitten+alkaa+pieksemään+sitä+riittää+elämäntehtävää."Rakkautesi"+on+pelkää+teeskenneltyä+sokerilla+sekoitettua+feikkaamista.+Kuvittelet+ehkä+olevasi+oikeinkin+onnistuinut+rakastaja+ja+maailmanhalaaja+mutta+et+sinä+ole.+Sinä+olet+vain+tavallinen+ihminen+niinkuin+me+kaikki+muutkin.+Voit+pudottaa+sokeriset+kuvitelmasi+keijukaiselämästä+ja+rakkauden+vaahtokylvyssä+piehtaroimisesta+sekä+maailman+pahuuden+"ymmärtämisestä".Tällainen+on+ihminen,+kyllä+ihmettelemistä+riittää.+Siunausta+matkallesi.+Ilman+sinua+maailma+olisi+vajaa,+puutteellinen,+mikään+ei+ole+sattumaa.Ilman+minun+esiintymistä+olisi+yllä+oleva+arvio+jäänyt+julkaisematta;+en+ole+aivan+turha+mitenkään.
  2. armoajaetaan1.5.2018+20:48++kyselet+anteeksianon+ideastaOlen+täysin+erimieltä+siitä+mitä+luterilaisilla+kinkereillä+50-+luvulla+ja+rippikoulussa+60-+luvulla+anteeksiannosta+opetettiin.+Samalla+tässä+on+vastausta+myös+rukouksen+merkityksestä+minun+kohdallani.Jos+ajatellaan+ylimmältä+tasolta,+Luoja+antoi+jokaiselle+täydellisesti+kaikkea+yhtä+paljon,+silloin+mitään+todellista+puutetta+eikä+näinollen+lisättävää+ja++pyydettävää+voi+olla.+Silloin+kellään+ei+ole+mitään+annettava+kun+jokaisella+se+jo+on.Kuitenkin+teen+virheitä+osun+ohi+maalin,+luulen+olevani+erossa,+erillinen,++ertyinen+(Agricolan+sanoin+teen+syntiä)+En+ole+ertyinen+koska+Jumala+loi+vai+yhdenlaisen+Ihmisen+Aatamin+joka+sitten+monisti+itsensä+(lisääntyi)En+ole+erillinen,+erityinen+mutta+olen+erehtynyt.Tämän+ehehdyksen+kanssa+hiljennyn+Jumalani+kädessä+ja+tiedostaessani+erehdykseni+(syntini+Agricola)+luovun+kuvitelmastani+olla+erillinen+erityinen,+erossa+Luojastani.+Jätän+ratkaisun+Hänelle.+Jokainen+joka+on+todella+antanut+anteeksi+tietää+sen+vaputtavan+ilon+ja+rauhan++mikä+siitä+irti+päästämisestä+seuraa.En+muistele+pahalla+erehdyksiäni+koska+tiedän+että+en+ole+erilinen+erityinen+eikä+mitään+todellista+voi+minulta+puuttua+joten+rukoukseni+on+aina+kiitollisuus+Luojaani+kohtaan.+Kun+tapahtuu+vaikeita+asioita+tiedän+että+mikään+ei+tapahdu+sattumalta+eikä+salaa,+tiedän+että+olen+tehnyt+parhaani+kuten+jokainen+ja+se+riittää.+Erityisyden+(synnin+Agricola)+eli+itsekkyyden+vakavin+sairaus+on+että+Jumala+vaatisi+jotain+käsittämätöntä,+erityis+tutkintoja+erityis+opintoja+loppututkintoja.....+Ihmeellistä+ainoaa+oikeaa+tapaa+rukoilla+ja+pyytää+kun+mitää+todellista+ei+puutu
  3. Todentotta.Raamattuun+perustuvat+ovat+mielestäni+mielenkintoisia+juuri+siksi+että+ensi+lehdillä+osoitetaan+minhin+tietämisen+pakko,+himo,+vaatimus+johtaa.+Tiedon+puusta+syönti+...+eikö+tämä+ole+jokaiselle+tuttu+tai+mene+ja+tutustu+tiedonjanossasi+jokainen.+Nyt+ihmetellään+ja+kinataan+kuka+TIETÄÄ+oikein.+Siis+Kristillinen+ihmiskunnan+osa+edelleen+vääntää+saman+kysymyksen+äärellä+(+minun++kuten+Aatamin+on+syötävä+tiedon+puusta+jospa+jumalalla+onkin+jotain+salaista+TIETOA+takataskussa...)Sitten+syyllistetään+ensin+itseäni+ja+sen+jälkeen+kaikkea+mikä+liikkuu+koska+tietämien+kuvitellaan+ratkaisuksi,+Ei+niin,+vaan+lopetan+Tietämisen+ja+elän+paratiisissa+NYT.+Tiedän+kaiken+sen+mitä+minun+nyt+pitää+tietää+ja+se+riittää.Kuten+Bary+Long+luennoi+Minä+tiedän+Totuuden.+Rakkaus+on+totuus