Vapaa kuvaus

Aloituksia

16

Kommenttia

1285

1. JC, kokoilepa negaatiota. Mahdottomuus-argumentti pätee niinkin päin.
  2. "Etkä varmasti ole lukenut Raamattua vaan valehtelet kuten aveljesi Repe."
    Niinkö? Siiten sinä ja minä voidaan pitää omaa raamattupiiriä.

"Raamatun Jumala ei näet uhkaile yhtään mitään vaan tarjoaa ystävällisesti kaikille hyväntahtoisille ihmisille ilmaiseksi ikuisen elämän hinnoittelematonta rajattoman arvokasta lahjaa."
    Raamatun jumala nimenomaan uhkailee jos jonkinlaisella rangaistuksella. Tämän jumalan metodeja ovatkin kiristys, korruptio ja kaupankäynti.
    Tämä lahja on minulle täsyin arvoton, koska en ikuinen elämä on minulle täysin arvoton

"Ainoana ehtona on mukautuminen lähimmäisenrakkauden ja toisten kanssaihmisten oikeuksien kunnioittaminen sekä sen tunnustaminen että ihmisen tekijällä on oikeus hallita ihmiskuntaa tavalla joka on paras mahdollinen."
    Heti perään kumoat omat teesisi. Tämä jumala asettaa tuossa ehdon. Muutenkin tuon hallintavalta osoittaa säälittävää orjamoraalia. No orjalla voi olla vain orjan hyveet.

"Ja toki aineen ja elämän olemassaolo ovat havainnetodisteita älyllisestä luomisesta."
    Kerropa minulle minkä mekanismin mukaan tämä jumala loi sen ihan ensimmäisen kvarkin ja kuinka tämä ensimmäisen kvarkin luominen voidaan täsmällisesti todentaa.

" Mistä sinä siihen putkahdit? Tiedätkö sen?"
    DNA-testillä voidaan osoittaa vanhempieni "luoneen" minut. Kelpaako tämä tiedoksi?

"Vai etkö muka ole havainnut olevasi olemassa?"
    Tätäkin voi ja tulee epäillä. Ehkä olenkin hologrammi?

"Etpä tietenkään joten pullikoit taas jotakin sellaista vastaan mistä et mitään ymmärrä."
    Voisitko täsmentää?