nalyk52
Vapaa kuvaus
Aloituksia
14
Kommenttia
111
KELLON PESU
Yhden vanhan seinäkellon sisältä löyty ohje puhdistus aineen valmistukseen KELLON pesua varten. Yks aine-osa oli saksans3216Eläkkeen määräytyminen
Minulla tulee 63 ja olen jäämässä eläkkeelle. Nyt minulle on useampi selittäny sitä kolmen kuukauden ylitystä, jolloin e072Eläkkeen määräytyminen
Olen jäämässä 63 vuoden ikäisenä eläkkeelle, mutta mistä tulee se 3kuukauden ylitys joka kuulemma nostaa eläkettä oleell2146Alivuokralainen
Olen yksin asuva mies ja asun jäken keskustassa. Asun tarpeettoman tilavasti ja voisin laittaa yhden huoneen vuokralle.078SAAB 95 vm-06
Se ilmoittaa et on huoltoaika, mutta en ole viemässä nyt. Millähän nappi yhdistelmällä sen ilmoituksen sais kuitattua po039SAAB 95 vm-06
Ajotietokone ilmoittaa olevan huollon aika. Nyt en ole viemässä ja haluisinkin tietää millä nappi-yhdistelmällä saisin s046Thai hieronta
Mitä hierontapaikkaa suosittelette jäkessä? Niitähän on täälä aika monta. Mitä niissä maksaa?0795ILMASTOINTILAITE
Minulla on hyvä ja toimiva ilmastointilaite makuuhuoneessa, mutta nyt on alkanu askarruttaan sen vielä paremmaksi muutta052SCHAUB LORENZ
Kuka tietäisi uudenmaan alueelta kyseisen merkin huoltoliikettä? Laite lähes käyttämätön mutta seisonu varastossa noin v2105vierailija
Olen nyt ollu kaks päivää täälä rovaniemellä nii alkais kiinnostaa mistä täälä löytää naisseuraa ku alkaa pallit painaan251thai hierontaa
Onko Sodankylään saatu thai hieronta paikka? Mitä sielä käynti maksaa ja millasia hierojia?184250kissan epilepsia
Onko mahdollista, että vanhalla kissalla arv.18v puhkeais epilepsia tässä vaiheessa? Sai ihan samanlaisen kohtauksen toi252kissan käytös
Kissa on vanha leikattu kolli, yli 10 vuotta. Joka yö se aloittaa erttäin surkean ääntelyn ja kävelee edestakaisin, mutt156- 7121