Vapaa kuvaus

Aloituksia

14

Kommenttia

111

  1. KELLON PESU

    Yhden vanhan seinäkellon sisältä löyty ohje puhdistus aineen valmistukseen KELLON pesua varten. Yks aine-osa oli saksans
    Tiede ja teknologia
    3
    146
  2. Eläkkeen määräytyminen

    Minulla tulee 63 ja olen jäämässä eläkkeelle. Nyt minulle on useampi selittäny sitä kolmen kuukauden ylitystä, jolloin e
    Talous
    0
    47
  3. Eläkkeen määräytyminen

    Olen jäämässä 63 vuoden ikäisenä eläkkeelle, mutta mistä tulee se 3kuukauden ylitys joka kuulemma nostaa eläkettä oleell
    Eläkesäästäminen
    2
    110
  4. Alivuokralainen

    Olen yksin asuva mies ja asun jäken keskustassa. Asun tarpeettoman tilavasti ja voisin laittaa yhden huoneen vuokralle.
    Asunnot ja asuminen
    0
    51
  5. SAAB 95 vm-06

    Se ilmoittaa et on huoltoaika, mutta en ole viemässä nyt. Millähän nappi yhdistelmällä sen ilmoituksen sais kuitattua po
    Autot
    0
    20
  6. SAAB 95 vm-06

    Ajotietokone ilmoittaa olevan huollon aika. Nyt en ole viemässä ja haluisinkin tietää millä nappi-yhdistelmällä saisin s
    Autot
    0
    28
  7. Thai hieronta

    Mitä hierontapaikkaa suosittelette jäkessä? Niitähän on täälä aika monta. Mitä niissä maksaa?
    Järvenpää
    0
    755
  8. ILMASTOINTILAITE

    Minulla on hyvä ja toimiva ilmastointilaite makuuhuoneessa, mutta nyt on alkanu askarruttaan sen vielä paremmaksi muutta
    0
    29
  9. SCHAUB LORENZ

    Kuka tietäisi uudenmaan alueelta kyseisen merkin huoltoliikettä? Laite lähes käyttämätön mutta seisonu varastossa noin v
    2
    67
  10. vierailija

    Olen nyt ollu kaks päivää täälä rovaniemellä nii alkais kiinnostaa mistä täälä löytää naisseuraa ku alkaa pallit painaan
    Lappi
    2
    26
  11. thai hierontaa

    Onko Sodankylään saatu thai hieronta paikka? Mitä sielä käynti maksaa ja millasia hierojia?
    Sodankylä
    18
    3828
  12. kissan epilepsia

    Onko mahdollista, että vanhalla kissalla arv.18v puhkeais epilepsia tässä vaiheessa? Sai ihan samanlaisen kohtauksen toi
    Kissat
    2
    28
  13. kissan käytös

    Kissa on vanha leikattu kolli, yli 10 vuotta. Joka yö se aloittaa erttäin surkean ääntelyn ja kävelee edestakaisin, mutt
    Lemmikit
    1
    36
  14. hälytinlaite pir-8912

    Laitteessa on kolme dippikytkintä a b ja c mitä niillä ohjataan
    Elektroniikka
    7
    81