Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
kawe
profiilit
kawe
kawe
Vapaa kuvaus
Aloituksia
50
Kommenttia
865
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kumpaan te nyt käännytte, eukon etsintään ja / vai Ikean laatuun?
Anyway minulla on Ikeaa ja hyvin pelaa, siis hintaansa nähden.....
Aloittajalle sana eukko on halventava - oikeasti..........
07.06.2015 16:21
Satumaasta lainasin pätkän muistosanoiksi haudalle laskettuihin kukkiin, veljelleni.
Puheen osana sitten oli Mun sydämeni tänne jää, säveltäjä oli koulukaveri hänelle.
04.06.2015 16:30
Minne viestit menee"#)((&%¤#"
Paula Risikkoa ei nimitetty ministeriksi, hän kuuluu puheenjohtajistoon . Oli Kataisen hallituksen sos-, ja terveysministeri - koulutus terveystieteen tohtori. Mikä hänestä tekee *tyhmän arvelluttavat? (ketjussa kommentti)
31.05.2015 15:27
Hallitus aloittaa huomenna työnsä ja aloittaja vetää maton alta- tyyliin *mitä minä sanoin. Lähes kaikilla ministereillä korkeakoulututkinto (maistereita) A: Stubb, J. Niinistö ainakin väitelleitä.
Paula Risikko oli Kataisen hallituksen sosiaali ja terveysministeri ja on Terveystieteen tohtori. On nyt puhemiehistössä.
Tämä siksi, että Risikko haukuttiin *tyhmäksi tässä ketjussa, uskomatonta halveksuntaa
31.05.2015 15:16
Marokossa lähdin mukaan, kun hotellilta lähti porukka ratsastamaan ns. haciendalle. Minäkin sitten kiipesin ratsaille ja hölmö kun olin käännyin vastaamaan takana tulevalle, jolloin ohjakset löystyivät. Heppa oli fiksu ja pysähtyi laskemaan minut alas, onneksi ehdin hypätä. Talleilla odottelin muita, pari n. 12v. poikaa tuli myymään hasis-savukkeita, kun selvisi, että olen suomalainen hymähtivät kunnioittavan halveksivasti.
Yksi englantilainen tyyppi antoi rannalla kameli-miehelle pikkulaukkunsa ja lähti ratsastamaan sillä kamelilla ja unohti sen laukun sille miehelle. Ei nähnyt tullessaan miestä eikä laukkua, ilmeisesti passin lisäksi siellä oli rahaa ehkä muutakin kivaa.
Aina joskus muistelee jänniä tapahtumia - niin täältä kuin kauempaakin
25.05.2015 17:03
Luulisi, että miljoonasta kaveri löytyy jokaiselle, mutta miten kohtaaminen järjestyy ..........
Pitäisikö heidän ilmoitaa kuin Karvinen: Miksi kaikki eivät tule tänne, missä minun lämmin punkkani on.
24.05.2015 14:51
Aika hauskoja variantteja "jos ei heilaa Helluntaina, niin ei koko kesänä"
Taidamme olla AIDSin saajiksi liian vanhoja, tarkoitan valistuneita.
Kun ei heiloja puissa kasva, eli ei tunge ovista ja ikkunoista. Voisihan täällä heittäytyä "helluntaiheilaksi , olisi pieni mahdollisuus kesällä sitten vielä.
Tässä ilmoitus; eletty on ja töitä tehty, maalta lähdin ja cityihmiseksi päädyin, sivistys on työn alla edelleen, jatketaan myöhemmin................
24.05.2015 14:16
Yksin minäkin (eron jälkeen) Vaarana on erakoituminen jos liikaa viihtyy itsekseen.
Onnekseni olen sosiaalinen, ainakin vielä............
19.05.2015 15:13
Töölönlahti on hienoa aluetta, mutta siellä kulttuurirakennuksia vastapäätä on yksi talo melko hulppealla paikalla, kuin myös Aurora Karamzinin kaupunkitalo Kansallismuseoa vastapäätä (kahvila nyk.) Niissä voisi asua tai sitten Espan varrella, esim Ekbergin kahvila olisi hissimatkan päässä. Kuusisaari no onhan niitä, Helsinki on niin kaunis ym.......
17.05.2015 16:19
Onni on abstrakti käsite, mutta sitä tulkitaan subjektiivisesti.
Kokoaikaonnellisuus olisi varmaankin turruttavaa, kuin Saharan ikikesä.
Meidän onni on vaihtelevaa, kuin metsän kirjo vuodenaikojen vaihtelussa, tai elämä se alkaa on yltäkylläistä ja päättyy kun aika on, eikö
Siellä se onni kulkee mukana............
15.05.2015 11:50
Onko tässä vasrtakkainasettelu bönde - stadi. Jos joku haluaa muistella lavatansseja jotenkin huonomaineisina, halventaa melkoisen joukon suomalaisista.
En muista, että isompia elukoita kuljettaneita olisin nähnyt, ei kovin käytännöllistäkään. Lavatansseista löytyi puolisokin, .........
14.05.2015 17:02
*mikä Vitun yrittäjä* -
vastaus:
Kyllä Nalle on yrittäjän lapsi, äiti oli yrittäjä, isä teki ihan muuta.............
12.05.2015 16:22
Luuranko on se hairahdus kommunistiksi opiskeluaikana, mutta muutaman vuoden jälkeen palasi ruotuun. Se aika oli hyvin otollinen vasemmiston nousulle ja opiskelijat lähtee helposti ideologian vietäväksi, toinen saman ajan ilmiö oli vapautunut seksi ja hippiliike ym. Ajoilla on ilmiönsä monasti hiipuvat, kun kannattajat siirtyvät elämässään eteenpäin.
Ai niin, kartanoissa on kummituksensa, erilaisista syistä............
12.05.2015 16:11
kaksiossa
Tuo oli minullakin mielessä, en kadehdi ketään. Oletan, että Wahlroos maksaa / maksoi omaisuusveroa, ym. veroja joka kerta kun rahaa kilahti tilille. Jos joku vertaa häntä oligarkkimaisesti toimimiseen, oletan että se ei ihan keppanasti Suomessa onnistu, täällä on toimiva lainsäädäntö ja sen mukaan toimintaa myös valvotaan.
12.05.2015 15:27
Hänellä on asunto myös Ranskassa. Jossain vaiheessa on ajankohtaista pohtia tulevaa, kun itse vanhenee. Fiksusti toimii lastensa suhteen. Wahlroos on yrittäjäperheen jäsen itsekin ja tohtoriksi väitellyt, tekee työtä edelleen jne. On yhteiskunnallemme hyödyllinen........
Se, että maatalous saa tukea johtuu pohjoisesta sijainnista (yksi sato/v.) ja kustannuksista joita koneellistaminen, säilytys, kastelu, työvoima ym. aiheuttaa.
Mutta kartano työllistää monta ihmistä, se maksaa yhteisöveroa, tuottaa puhdasta viljaa ym. - kotimaiseen kulutukseen.
Kyseessä on yritys ja tuki on yksi osa, sen toiminnan taloudellisessa merkityksessä.
12.05.2015 11:25
Olin muutama vuosi sitten, (olen kaiketi kirjoittanut) Osmo Soininvaaran luennolla. Sen tilaisuuden aihe oli onnellisuus, muitakin luennoimassa.
Soininvaaran viesti oli, onnellisuus vaatii rahaa, hän perusteli sen hyvin koska rahalla voi saada niitä tekijöitä jotka vaikuttavat onnellisuuteen.
Kääntäen jos ei ole yhtään rahaa, miten selvitä on koko ajan mielessä, kyllähän siinä onnellisuus jää taka-alalle.
Toki yksilön onni on subjektiivinen ym. ....
07.05.2015 16:48
Tarkoitin tekstejä, muuten ei todellakaan naurata yhtään niin monien suomalaisten tilanteen näkökulmasta.
Me suomalaiset olemme selviytyneet jopa veljessodasta, tosin vei yli 80vuotta, kyllä tästä noustaan, kunhan saamme elää ilman vieläkin vakavampia ongelmia.
05.05.2015 17:43
Eriarvoisuus, kuten aloitus toteaa, on tämänpäivän hyvin laaja ongelma maailmassa. Se ei ole Sipilän tai edellisen pääministerin syytä, eikä Kekkosen ajan tyyli hallita auttaisi, tähän tilanteeseen meidän suomalaisten kohdalla. Aloittaja tietää, kuten me muutkin, että v. 2008 tilanne eskaloitui ja vaiheiden jälkeen olemme tässä. Sipilän ainoa tie on ottaa johtajan asema ja saada yhtenäinen suunta eduskunnalle, eli niin vahva hallituspohja, että päätöksiä saadaan aikaan, ettei oopositio taas torppaa kaikkea, nyt ei ole varaa siihen ja kipeätä tulee tekemään meille kaikille. Nythän pientä osviittaa elpymisestä on nähtävissä, se tietysti helpottaisi -
05.05.2015 17:30
En ole näin humoristista ketjua ihan äsken lukenut, ihan kyyneleet virtaa, kun naurattaa ...
Tuo vankila juttu ja miljardööri joka ei työllistäkkää vaikka omistaa, on kyllä niin korkean tason huumoria etten minä ainakaan yllä - asiat kuntoon kuitenkin....
05.05.2015 16:56
Kyllä *aloittaja saa Timo Soinin hallitukseen, valtiovarainministeriksi.
Jotenkin tulee tuohtuneesta tekstistä mieleen, että TAAS meni vaalit väärin.
On hyvä muistaa, että DI Sipilä osaa käyttää älykkäitä aivojaan ja rationalistina omaa kykyä hahmottaa isojakin kokonaisuuksia.
On myös hyvä muistaa, että olemme riippuvaisia muista maista, siis taloudellisesti, meillä tehtyjen tavaroiden hinta on kalliimpaa kuinkilpailijoilla. Eihän aloittajakaan mene ostamaan 5-n maksavaa leipää, jos saa sen 1.llä viereisestä kaupasta.
Niin laajat asiat vaikuttavat tällä hetkellä meidän taloustilanteeseemme.
ANNETAAN nyt Sipilän edes yrittää muutama vuosi ja toivotaan että onnistuu niin kovin vaativassa tehtävässään, ihan oikeasti...........
03.05.2015 15:02
42 / 44