Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
samppa92
profiilit
samppa92
samppa92
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
16
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ps+D46+ja+samppa92+olen+sama+käyttäjä.
25.09.2020 21:40
Iltaa+Seuraava+resepti+antaa+minun+Mosin+M91+kiväärissä+seuraavat+tulokset+Norma+54r+hylsy+vihtavuori+ruuti+140+lataus+46grain+eli+2.98+grammaa.+Cci+200+nalli+Sierra+pro+hunter+luoti+311+halkaisija+11.7g+lataus+pituus+75.6mm+100m+matka+27mm++Sako+53r+Hylsy+lataus+140+ruutia+2.98g+cci+200+nalli+lataus+pituus+75.6mm+17mm+kiikari+a+Leopold+2-7x33+kiikarin+jalka+korkea+samaa+mallia+kuin+2+maailman+sota+ja+tukki+alkuperäinen.
25.09.2020 21:38
moro/iltaa+kaikki+noki+vasaralla+ajajat+sekä+niiden+korjaajat.+Mielen+kiintoista+tuo+Diesel+Lisä-aine+keskustelu+joten+lisään+oman+tiedon+ja+kokemuksen+tänne,+autona+Hilux+vuosimalli+08++2.5+tdi+itse+olen+käyttyt+Red+line+RL-2+tuotetta+ja+olen+huomannut+että+hilux+kuluttaa+perus+kulutus,9-10l+100km+aineen+ansiosta+8-8.5l+100+km+vie+vähemmän,sekä+käy+nätimmin.+Näiden+uusien+cammon+-rail++hiluxien+ongelmat+ovat+suuttimet++jotka+leikkaavat+kiinni+liian+vähäisen+voitelun+vuoksi+sama+ongelma+on+Havaittavissa+uusissa+Metsä+-koneissa++joissa+on+Cammon-rail+kone+tuttavan+metsäkone+urakoitssijan+motan+käynnistys+alkoi+huonontua,+ja+kulutus+lisääntyä+(normaali+kulutus+15l+tunti+suuttimien+heikentyessä+kulutus+nousi+25-30litraan+tunti)+hän+kokeili+redline+tuotteita+ja+kulutus+laski+n+20+litraan+tunti+ok+mutta+se++auttoi+vain+siihen+asti,+että,+suuttimet+vaihdettiin+jolloin+kulutus+palautui+15l+raan+tunti.+Pajalla+kertoivat+että+suuttimet+olivat+kärsineet+ali+voitelusta,+joten+moton+omistaja+käyttää+nyt+joka+toisessa++moton+tankissa+lisä+voitelu+ainetta+että+suuttimet+saavat+riittävän+voitelun+että+kestävät.+Saman+tyylinen+tapaus+oli+myös+eräässä+hilux:sissa+tämä+hiluxi+oli+mennyt+korjaamolle+kun+sen+omistaja+oli+huomannut+että+kulutus+ei+muuta+kuin+lisääntyy+vain+päivä+päivältä+no+korjaamon+pitäjä+ounasteli+että++vika+voisi+olla+suuttimissa+km+lukema+oli+150000+ja+kaikki+suuttimet+meni+vaihtoon++sama+vika+liian+vähäinen+voitelu.
22.06.2017 22:03
Kyllä+paras+paras.+Vodka+on+Russian+Standard+hakkaa+suomalaiset+mennen+tulllen!!+todella+hyvän+makuinen.+Ennen+join+viskiä,+nyt+olen+siirtynyt+vodkaan+kun+se+on+työläisen+juoma+ja+sopivan+hintainen.+Haill+Mother+Russian.!
24.02.2017 14:01
Et+Ole+tosissasi!+hyvin+se+on+toiminut+ainakin+tässä+perheessä!+pappa+oli+kommari+isä+on+vasuri+ja+itse+olen+kommari+että+daa!
10.02.2017 23:59
Ok+kystäänpä?+Miksi+te+vihaatte+Kommunismia?+itse+En+ole+vielä+tuominnut+Kapitalismia+suoralta+Kädeltä!+niin+miksi+te+Kapitalistit+näette+Kommunistin+Selleaisena+Mörkönä+että+teidän+täytyy+asettua+jokaisessa+mutkassa+sitä+vastaan?
10.02.2017 22:58
Hei+sinäJokaAjattelit!+niin+Lopeta++sillä+se+on+turhaa!+Kyllä+Me+autetaan+teitäkin+Pistä+5+sormea+vaakaan+naamasi+eteen+ja+laske+omat+vuosi+lukusi+Esim+45v+niin+saat+selville+kuinka+korkealle+kullisi+nousee!+Esim+60v++mies++aloittaa+Peukalo+=20+v+Etusormi+=30++Nimetön+keskari+40+nimetön+50+ja+pikku-rilli60v+Vielä+On+toivoa+Jos+ymmärsiitte+Kapitalistiset+Koirat!
10.02.2017 22:50
ensi+alkuun+voisit+Haistaa+omaa+persettä!+sillä+nuo+sinun+ajatukset+tuntuvat+tulevan+suoraan+sieltä!++olet+unohtanut+että+Mailmassa+on+vielä+Äiti-Venäjä+ja+Veli-Kiinalainen++sekä+Pikkuu+veli+Korea!+Tiedätkö+miksi+Ihmiselle+on+luotu+5+sormea?+siksi+että+2/4+esimmäistä+käytetään+heilutteluun+ja+2+viimeistä+persen+kaivelun!
10.02.2017 22:24
Anteeksi+Toveri!+mutta+en+ilmianna+asuin+sijojani.+oman+turvallisuuden+puitteissa!+mutta+olen+syntynyt+vuonna++1992.+kerroppa+lisää+itsestäsi+Ps+olen+erittäin+epä+luuloinen+ihminen+eli+luottamustani+ei+ole+helppo+ansaita!+kun+en+luota+ihmisiin+kovin+helposti+sori+vastausten+kestossa+vois+kestää:
10.02.2017 22:04
pirun+lahtarit!+voitte+pitää+sen+Hevosen+kokoisen+turpanne+kiinni+ennen+kuin+puhutte+kuin+Natzit,+että+meidät+kommunistit+pitäisi+hävittää+maan+päältä!+Ainoastaan+kapitalistin+ja+yrittäjyyden++kannattaja+puhuu+noin+se+on+kuulkaa+niin+että+ilman+meitä+kommareita,+(niin+työläisiä)+Te+yrittäjät+Ette+ole+mitään!+Suomi+ei+ole+mitään+ilman+työläisten+luokkaa+joka+pitää+tämän+maan+raiteillaan+meillä+työläisillä+(Niin+me+Kommunistit)+on+täysi+oikeus+osoittaa+mieltämme+kun+meidän+ja+kaikkien+muiden+työläisten+oikeuksia+huononnetaan+koko+ajan+ja+te+kapitalistit+Vain+Valitatte.+Että+olemme+kalliita+työn+tekijöitä++jos++me+kommarit+ärsytetään+NIIN+paljon+olisi+kai+viisainta+muttaa+amerikkaan.+muiden+kapitalistien+seuraan+ja+nauttimaan+kapitalismin+eduista.+Eli+ei+mistään!+Jos+Mahtava+NeuVostoliitto+olisi+saanut+toimia+edes+15+vuotta+pidempään+niin+suomen+talous+ei+olisi+niin+kuralla.+Neuvoni+nyky+tilanteeseen+on+että+ulos+eurosta+ei+muuta+kuin+tekemään+kauppaa+mahtavan+ÄitiVenäjän+kanssa.+Soyuz+nerushimy+respublik+svobodnykh
Splotila+naveki+velikaya+Rus'!
Da+zdravstvuyet+sozdanny+volley+narodov
Yediny,+moguchy+Sovetsky+Soyuz!Slav'sya,+Otechestvo+nashe+svobodnoye,
Druzhby+narodov+nadyozhny+oplot!
Partiya+Lenina+—+sila+narodnaya
Nas+k+torzhestvu+kommunizma+vedyot!
YRITTÄJYYS+ON+ENSIMMÄINEN+ASKEL+KOHTI+EPÄ+ONNISTUMUSTA!
06.01.2017 22:46
Lastuttaminen on varmaan se paraskonsti mutta jos autosi vie 5-8 litran väliin 100km dieseliä niin se ei ole paljon, omistan itse 08 vuosi mallin Hiluxin 2.5 litranen D4D kone 120 heppaa ja 340 nyyttonia vääntöä, takaveto päällä 80 vauhdissa vie 8.5 litraa omalla ajolla muuten kun ajelee 100 niin kulutus on 9-11 litraa sataselle Neliveto päällä pyörii 9-13 litran välillä jos jaksaa ajaa 80-90 niin pyörii taka ja neliveto päällä 8.5-10 tietämillä. En olisi sinuna huolissani siitä kulutuksesta, toki jos omistat jonkun henkilö auton joka viee saman verran kuin Hiluxi niin sitten olisin jo huolissani.
26.03.2016 23:29
moro en voinut olla ottamatta kantaa tähän Baikal keskusteluun . olen 24 vuotias metsästäjä tähän asti kaikki pien eläimet on kaatunut Baikal haulikolla. Haulikko on suoraan oikea Neuvosto Venäläinen Baikal 12/70 rinnakkais piippuinen, niin ne jotka haukkuvat Baikal Haulikkoja Niin Eivät ole ampuneet oikealla haulikolla Baikalin sen aidon USSR Neuvosto venäläisen voi jättää vaikka viikoksi suon silmään niin kestää ampua kun piipun vain puhdistaa vedestä! Remigtonit ja Beretat ovat osuma tarkkuudeltaan tarkempia supistuksiltaan mutta aivan susia. toiminnnaltaan Samassa taloudessa Beretta ja Remington haulikot, niin Kyllä Äitivenäläinen on paras toiminta varmuudeltaan ja edellä mainittuihin hauli koko voi ratkaista saaliin saanin mutta tässä konkreettista kokemusta kun löysin vanhan kunnon Super Record 4 Haulikon patruunan kannassa on merkintä Baikal 12 Made in USSR ja kyyhky tipahti kuin kivi haulien koko oli aika suuri kun linnun rinta täkän haava koko oli pikku rilliin meno luokkaa. KYllä Venäläinen osaa valmistaa toimivat Kiväärin ja haulikon patruunat.
25.03.2016 23:25
23.08.2015 16:28
kiitos kommenteista mutta tämä ei ole suomalainen Sotilas kivääri vaan Mosin-Nagant Aito sillä aseen kyljessä on Venäiläiset merkinnät ja vuosi luku 1939 ja kyriilistä kirjoitusta ostin aseen 200 eurolla Oulun ase Ja erä liikkeestä olen ensimmäinen omistaja aseelle, Suomessa. palvellut Venäjällä 2 mailman sodassa ja päätynyt Saksaan ja nyt Minulle.ps Isäni Kivääriin ei käy kuin tuo Sakolainen.
04.08.2015 23:41
kiitos kommenteista mutta tämä ei ole suomalainen Sotilas kivääri vaan Mosin-Nagant Aito sillä aseen kyljessä on Venäiläiset merkinnät ja vuosi luku 1939 ja kyriilistä kirjoitusta ostin aseen 200 eurolla Oulun ase Ja erä liikkeestä olen ensimmäinen omistaja aseelle, Suomessa. palvellut Venäjällä 2 mailman sodassa ja päätynyt Saksaan ja nyt Minulle.ps Isäni Kivääriin ei käy kuin tuo Sakolainen.
04.08.2015 23:36
tosi on! Olen 23v metsästäjä Ja tässä perheessä on monta kivääriä kuten huomaat tektistä:
04.08.2015 22:57
1 / 1