Vapaa kuvaus

Aloituksia

1

Kommenttia

16

  1. moro/iltaa+kaikki+noki+vasaralla+ajajat+sekä+niiden+korjaajat.+Mielen+kiintoista+tuo+Diesel+Lisä-aine+keskustelu+joten+lisään+oman+tiedon+ja+kokemuksen+tänne,+autona+Hilux+vuosimalli+08++2.5+tdi+itse+olen+käyttyt+Red+line+RL-2+tuotetta+ja+olen+huomannut+että+hilux+kuluttaa+perus+kulutus,9-10l+100km+aineen+ansiosta+8-8.5l+100+km+vie+vähemmän,sekä+käy+nätimmin.+Näiden+uusien+cammon+-rail++hiluxien+ongelmat+ovat+suuttimet++jotka+leikkaavat+kiinni+liian+vähäisen+voitelun+vuoksi+sama+ongelma+on+Havaittavissa+uusissa+Metsä+-koneissa++joissa+on+Cammon-rail+kone+tuttavan+metsäkone+urakoitssijan+motan+käynnistys+alkoi+huonontua,+ja+kulutus+lisääntyä+(normaali+kulutus+15l+tunti+suuttimien+heikentyessä+kulutus+nousi+25-30litraan+tunti)+hän+kokeili+redline+tuotteita+ja+kulutus+laski+n+20+litraan+tunti+ok+mutta+se++auttoi+vain+siihen+asti,+että,+suuttimet+vaihdettiin+jolloin+kulutus+palautui+15l+raan+tunti.+Pajalla+kertoivat+että+suuttimet+olivat+kärsineet+ali+voitelusta,+joten+moton+omistaja+käyttää+nyt+joka+toisessa++moton+tankissa+lisä+voitelu+ainetta+että+suuttimet+saavat+riittävän+voitelun+että+kestävät.+Saman+tyylinen+tapaus+oli+myös+eräässä+hilux:sissa+tämä+hiluxi+oli+mennyt+korjaamolle+kun+sen+omistaja+oli+huomannut+että+kulutus+ei+muuta+kuin+lisääntyy+vain+päivä+päivältä+no+korjaamon+pitäjä+ounasteli+että++vika+voisi+olla+suuttimissa+km+lukema+oli+150000+ja+kaikki+suuttimet+meni+vaihtoon++sama+vika+liian+vähäinen+voitelu.