Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
oili.harjula
profiilit
oili.harjula
oili.harjula
Vapaa kuvaus
Aloituksia
16
Kommenttia
163
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kuuleppa+'nimetön',+jos+sullal+ei+ole+faktaa+noille+postauksillesi+niin+olet+pulassa.
10.03.2018 10:22
Jos+minua+tarkoitat+niin++kerroppa++vasiten+taustat+tähän+postaukseesi,+ennenkuin+vien+tekstin+viranomaisille.+Ilmiannoin++jo+kyllä
09.03.2018 18:12
Olet+oikeassa,+yksinäisyys+on+ja+tuo+lisää++ongelmia,+mutta+olen+sitä+mieltä+että+hiljaisuudessa+on+voima.+Mutta+en+minä+juuri+ole+sitä+hiljaisuutta+tuonne+työstänyt,+vaan+sen+jokainen+toki+varmaan++löytää++jos+haluaa.+Itse+meditoin+säännöllisesti+ja+se+on+minulle+hyvä+asia.
Viina,+bilettäminen+ja+siitä+seuraavat+toimet+vievät+varmaan+elämän+raiteiltaan,+olen+samaa+mieltä.
09.03.2018 09:16
Muutamat+yo:t+tekstit+ovat+melko+ns.+vanhaa+juttua,++mitään+markkinataloitta+en+ole+Suomulle+suunnitellut.++SUOMU-IHANA+ON+hyvin++'ajan+tasalla'.+Idea+ei+kuitenkaan+ole+mitenkään+pieni,+sillä++toimija+++toimii+kauttaaltaan+ideassa.
Olen+ajatellut+erääksi+slouganiksi,+toisaan:+Luonnollinen+valinta+SUOMU
08.03.2018 18:43
No+niin+nyt+on+taas+tekstiä.+Seuratkaapa+ihmiset+mitä+tapahtuu.
28.02.2018 16:00
Vielä.++Olen+kuitenkin+huolestunut+yp;jön++toimista+sillä+monia+hyviä++tekstejä+on+poistetu+ja++niissä+ei+ole+ollut+mitään+laitonta.+++Ei+minunkaan+teksteissä+ole+ollut.
24.02.2018 18:06
Jo,+se+on+taas+poistettu+mutta+olkoon,+teksti+on+saavutanut+jo+melkoisen+määrän+lukijoita,+ja++REIKISTÄHÄN++voi+puhua++ja+kirjoitella+vaikka+kaikilla++areenoilla+täälläkin.
Niin,+me+Tonkopurolaiset+ollaan+erittäin++rohkeita+ihmisiä.+ja+erittäin+yritteliäitä.+Ja+
+keksitään+vaikka+minkälaista++hommaa+vaikka+kaikille!++Aina+oltu+tällaisia,+menestytty+hyvin++elämässä,++niin++siinä+kai+se+tulee+sitten+vastaan+se+että++'tuo++pitää++saaha+alas'.
Ja+kirjoitan+hyvin+ja+asiallisia+tekstejä.
Tiedän+yp:jän,+ja+tässä+tulee+se+että+oikeastaan+tämäkin+episodi+on+++hyvä+siinä,++että+kun+Suomun+keskus+tulee+niin+tiedän+keitä+vältellä.+:)
24.02.2018 18:01
Näkyy+sittenkin+mutta+omituisesti+käyttätyy+foorumi,++ja+hän?
23.02.2018 15:52
Laitoin+taas+tekstin+esille.+MUTTA+on+kokonaan+esätnyt,+ei+näy.
Kuka+tekisi+ilmoituksen+ylläpitäjästä,+on+häll+ä+varman++joku+joka++häntä+valvoo?
23.02.2018 15:49
Laitoin+taas+tekstin+esille.+MUTTA+on+kokonaan+esätnyt,+ei+näy.
Kuka+tekisi+ilmoituksen+ylläpitäjästä,+on+häll+ä+varman++joku+joka++häntä+valvoo?
23.02.2018 15:49
Vastaan+tähän.+(toivon+että+Suomu-asiat+Suomu-ketjuissa)
Kyllä+vain+on+aikomus+vaihtoehtohoito-asioita++Suomulla+toteuttaa.+Jos+sinne++joskus+voi+aloittaa.+(on+niin++epäselvää+vielä+Suomun+taho).+Tarkoitus+on+asia+toimii+imagona.+(onko+parempi+sana+joku+muu)
Varmaan+luontoelämykset+ovat+yksi+toiminta,+ja+sen+tekee+sitten+toinen+yrittäjä+jolla+siihen+on+mahdollisuudet.+(kalastus,+vain+metsässä+kävely+samoilu,+tulistelut,+ym)
Mutta+tarkoitus+on+että+jos+keskus+nousee++niin++se++muotoutuu+niiden++elementtien++mukaan+mikä+on+mahdollista++ja++ennenmuuta+paikallisille++ihmisille.
Luontoharrastajat++tekevät+omat+juttunsa;+kaikki+on+toimijoista++itsestään+toteutuvaa.+He++itse+päättävät++ja+tekevät.
Tämä+on+se+idea+Suomulle.
21.02.2018 22:29
Jos+se+on+harvennushakkuu+niin+kai+se+on+hyväsyttävä,++mutta+ei+siihen+voi+lähelle+(kään)++luontokeskusta+rakentaa+ennen+kuin+risut+saa+pois+ellei+sitten+jokin+hoito+ole+risusavotta,+voi+se+niinkin+olla.++Hoitokeskushan+ei+ole+kovin++ennalta+sovittu+minkälainen+se+olisi,+se+on+toimijoista+kiinni.+Pitkässä+kuusessa+näyttää+vaan+olevankn+pitää+varautua+metsånhakkuisiin.
Tulimpa+junalla+taas+etelästä+ja+heti+Kemijärven+asemalla+on+iso+taulu+jossa+kerrotaan+että++"Kemijärvi+on+luonnostaan+onnellinen"++eli+pitääkö+se+paikansa?+Vähän+epäilyttää.
Kun+sanotaan++ja+annetana+ymmärtää+että++"satsaamme+luonnosta+onnellisuuten"+niin+kai+se++sitten++pitäisi+olla+niin+että+satsataan?
14.02.2018 13:14
Kerron+terveiset+näyttelijöille
29.01.2018 14:53
Vielä+aikaista+sanoa.+Tuo+Lyyli-esitys+oli+niin+rankka+että+porukka+huilaile+vielä+siitä.
29.01.2018 11:18
No+vihdoinkin+joku+mainitsee+täälä+Kemppateatterin.+Kerron+uutisia.
Ollaan+taas+suunniteltu+esityksiä.+Todettiin+että+juurikin+Kemijärven+historiasta+voisi+tehdä+tulevalle++kesällekin++esityksen,++mutta+mitään+selvää+tekstiä/käsikirjoitusta++ei+nyt+ole,++Ja++ei+ehdi+sitä+kukaan++nyt++kirjoitaa,++ja+vielä+että+liian+lyhyt+aika+sen+harjoittelemiseen.+Mutta+seuraaville+kesille+kyllä+ehtii++jos+vaan+joku+historiasta+kirjoittaa+selkeän+tekstin,++tai+katkelmia++sieltä+täältä+tapahtumista.
Mutta+esityksen+tulee+olla+ketään+loukkamatta,+mutta+reaalina.
Mutta+jo+keväälle+on+tulossa+kyllä+esitystä,+ja+varmaan+kesäteatterikin+taas+on.+Ilmoitellaan!+:)
28.01.2018 19:37
Mikä+saa+kuvittelemaan+että+minä+olen+joku+hyvä'?++Ei+sentään,+tosiasiasahan++mitä+aloitankin,+se+toteutuu+ja++kukoistaa.+Ja++olen+myös+hyvä+ihminen,+autan+aina+toisia+jos+apua+pyydetään,+ja+siihen+tarvitaan.
Mutta+tuohn+oikeaan+työhön+vielä+kerran,+++että+tätä+sellutyötä+ei+kukaan+halua+tehdä+Kemijärvellä,+joten+se+siitä,+se+ei+ole+siis+se+oikea+työ.++Sä+vaan+jankkaat+että+meidän+pitää+saada+jokin+hiveä+työ+vaikka+kukaan++ei+sitä+halua.
Joko+ymmärrät?
14.01.2018 13:31
Käsittääkseni+hankkeen+suunnitteluun++on+kätetty+VAIN+verorahoja,++miten+se+muuten+on+päässyt++mitenkään+esille?+Verorahoilla+voidaan+tehdä+myös+jotakin+hyvää,+eikä+näin+pahaa+kuin++tämä+saastuttava+hanke+olisi.
Mikä+se+oikein+on+se+oikea+työ?++Oikea+työ+on+sitä+mistä+ihmiset+nauttii+sitä+tehdessään,+kukaan+ei+halua+tehdasta,++se+pitäisi++jo+uskoa.
13.01.2018 10:16
Voikun+sie+et++käsitä/ymmärrä++'uutta+aikaa'+niin+miksi+vaivaudut+kommentoimaan?++'Jos+ja+kun+ei+tarvita+enää+sellua+niin+sitä+ei+tarvitse+tehdä'!!+Et+voi+pakottaa+ihmsiä+tekemään+sellua,+ihmiset+haluavat+vapautta+tehdä+sitä+mitä+haluavat+tehdä,+ymmärrätkö+tätä?
Perheet+koostuvat+siitä+mikä+on,+eivät+nekään+ole+aina+samanlaisia+eikä+niiden+ole+tarkoituskaan+olla+samalaisia+kuin+ennen.++Ymmärrätkö+tätä?
12.01.2018 23:17
Kun+sinä+et+käsitä/ymmärräettä+tuollaisten+hankkeiden+aika+on+ohi,+ohi+,+ohi;++niitä+ei+tarvita+eikä+niitä+voi+enää+tehdä,+KOSKA+ne+pilaavat+kaiken+sen,+MITÄ+PITÄÄ+tehdä;+etkö+ymärrä+ollenkaan?
Kun+joku+alkaa+innostumaan+siitä,+että+'suurella+työllä+saamme+tänne+tämmöisen',+niin+se+ei+todellakaan+enää+toimi.++Et+sinä+voi+kenenkään+toiminnasta+yksin+päättää+että+se+on+hänelle+hyvä,+etkö+edelleenkään+ymmärrä?
Meillä+on+paljon+hyviä+aloitteita,+ja+nimenomaan+oma+aloitteeni+joka+on+se+hanke+jonka+jokainen+voi+tselleen++itse+päätellä+mitä+se+hänelle+on.+Paljon+on.+Elämme+uutta+aikaa+hyvä+ihminen.+Lopeta+jo+tehtaasta+vouhkaaminen,+se+ei+tule+toteutumaan.
12.01.2018 19:59
Jossakinhan+oli++josku+semmoinen++'isä+aurinkoinen'++oka+päätti+kaikesta,++onko+Kemijärvellä+joku++ottanut+mallia?
Kun+se+ei+näy+menevän+perille+että+'hankkeen+paikalle+saamista'++ei+kukaan+halua,+niin+miksi+veuhaatte+siitä?
12.01.2018 18:14
1 / 9