Vapaa kuvaus

Aloituksia

245

Kommenttia

4572

1. "Naiset+eivät+tule+arvostamaan+valinnanvapauttaan+ikuisuuksia,+jos+sen+kääntöpuolena+on+ehto+puolitotuuksien/valheiden+hyväksymisestä.+"Mitä+ovat+nämä+puolitotuudet+ja+valheet+abortista?+++Jokainhenhan+voi+tänä+nettiaikakautena+ihan+luotettavasti+tarkistaa+asiat+terveyden+ja+sairauden+hoitoa+tarjoavien+tahojen+sivustoilta,+sairaanhoitopiiristä+ja+Duodecimin+ylläpitämiltä+Käypä+Hoito+-sivuilta+kaikki+tiedot+mitä+tarvitsee.++Minä+olen+itse+sitä+mieltä,+että+jokainen+ihminen,+olipa+mies+tai+nainen,+haluaa+olla+vapaa+ja+kannattaa+valinnanvapautta+kun+kyse+on+omista+henkilökohtaisista+ja+yksityisistä+asioista.++On+toki+ihmisiä,+jotka+haluaa+itse+olla+vapaita,+mutta+eivät+halua+antaa+muille+sitä+samaa+vapautta.++On+abortinvastustajapastoreita+ja+-konservatiivipoliitikkoja,+jotka+tulikivenkatkuisesti+vastustavat+aborttia,+mutta+kun+oma+salarakas+tuleekin+raskaaksi,+ja+uhkaa+kertoa+vaimolle++niin+se+moraali+alkaa+kummasti+joustaa+ja+kun+toisessa+vaakakupissa+on+sen+poliittisen+ja+hengellisen+uskottavuuden+vaarantuminen.+:)++On+niin+monenlaisia+tapauksia,+mitä+on+tullut+vastaan.
  2. "Jokainen+saa+tietenkin+uskoo+mitä+hörh.öjä+haluaa."Sanoo+ihminen,+joka+uskoo+ihtiriekkoihin+ja+kummituksiin++ennemmin+kuin+lääketieteen+julkaisuihin.++:))+Saathan+toki+uskoa,+mutta+kun+asioista+on+kerran+oikeaa+tietoakin,+niin+valtaosa+taitaa+uskoa+enemmän+niiden+laittomien+aborttien+jälkiseurauksia+hoitaneiden+lääkärien+arvioihin+kuin+sinun+ihtiriekkokuvitelmiis.+:)+Kuitenkaan+en+kiistä,+ettetkö+sinä+ihtiriekkoja+voisi+nähdäkin,+sehän+on+ihan+subjektiivinen+kokemus,+tuollainen.++Sitä+ei+tiedä,+mitä+näkyjä+kukin+näkee.++Pääsääntöisesti+kuitenkin+tosi+monen+pitää+nähdä+sama,+ennen+kuin+voidaan+varmistaa,+että+se+näky+on+totta.+Näkee+ihmiset+monenlaista,+mutta+niillä+on+usein+joku+neurokemiallinen+syykin.++Itselläni+on+tuttava,+joka+alkoi+nähdä+piruja+ja+jeesuksia,+kun+sairastui+epilepsiaan.++Ja+on+sairauksia,+kuten+skitsofrenia,+joka+mahdollistaa+täysin+todellisen+tuntuisia+hallusinaatioita.++Mutta+laittomat+abortit+ei+ole+subjektiivinen+kokemus,+että+se+riippuisi+uskosta+tai+uskottomuudesta+tai+sairaudesta.+Numerot+on+samoja+kaikille,+ja+ne+perustuu+useiden+ihmisten+tietoon+ja+työssä+saatuun+kokemukseen+ja+vertaisarviointiin.