Vapaa kuvaus

Aloituksia

245

Kommenttia

4572

1. "Miksi+nykyisellä+sosialiturvalla+ja+yhteiskuntarakenteella+enää+tarvitsee+tehdä+enää+yhtään+aborttia+sosialisista+syistä?"Kyse+ei+ole+pelkästään+sosiaaliturvasta,+taloudellisesta+rasitteesta,+mitä+lapsi+aiheuttaa+vaan+siihen+vaikuttaa+myös+henkinen+jaksaminen,+parisuhdetilanne,+velat,+opiskelut,+työttömyyden+uhka,+yleinen+epävarmuus.++Yleensä+sellaiset,+jotka+ihmettelee+abortin+syitä+ja+pitää+niitä+perusteettomina+on+lapsettomia+ja+varsinkin+miehiä.++Jyrkkä+abortinvastustajaäiti++ja+-isäkin+saattaa+lieventää+kielteistä+suhtautumistaan+jossain+rasittavassa+elämävaiheessa+kun+siitä+lapsiperhearjesta+on+saanut+riittävästi+kokemusta+varsinkin+sairaan+tai+vammaisen+lapsen+kohdalla.+Ei+ymmärretä,+mitä+lapsen+hoiva+24/7,+huoltaminen,+kasvattaminen+ja+elättäminen+vaatii+äidiltä+seuraavat+väh.+18+vuotta+ja++sen+jälkeenkään+vanhemmuus+ei+häviä.+++Mieshän+voi+aina+häipyä+kun+ei+ole+enää+kivaa,+jos+on+maisemissa+yleensäkään.++Paitsi+taloudellisia+voimavaroja,+se+vaatii+siis+todella+paljon+henkisiä+resursseja.+Moni+nainen+tekee+abortin+siksi,+että+ei+tunne+jaksavansa+lapsen+kanssa+vuosia+uhraten+omat+suunnitelmansa,+jos+omatkin+asiat+on+rempallaan+tai+on+omat+urasuunnitelmat+kesken+jne.+Kuka+mies+uhrautuisi+noin+vain+vaikka+yhden+illan+suhteen+seurauksen+takia+ja+lopettaisi+opinnot,+keskeyttäisi+työt+ja++vaarantaisi+terveytensä?++Raskaus+on+aina+myös+terveysriski,+ja+se+tuppaa+unohtumaan+monelta.+Abortteja+tehdään+myös+terveyden+ja+hengen+vaarassa.Yksinhuoltajuuskaan+ei+varmasti+kaikkia+houkuttele,+varsinkin+kun+suhtautuminen+yhäriäiteihin+on+halveksivaa+ja+alentuvaa.+++Mies+yksinhuoltajana+taas+on+kaikkien+palvoma+sankari.++Tekipä+nainen+mitä+hyvänsä+näissä+asioissa,+hän+saa+jotenkin+aina+sen+halveksunnan+samasta+asiasta,+mistä+miestä+nostetaan.++Niinpä+jokaisen+täytyy+vain+kuunnella+sitä+omaa+sisintä,+että+mihin+on+valmis+ja+mihin+ei.++Se+on+ainakin+varmaa,+ettei+kukaan+kiihkomielinen+abortinvastustaja+koskaan+tee+mitään+niiden+naisten+eteen,+joita+arvostelee+kovin+sanoin.++Rannalta+on+helppo+huudella+ohjeita+merihädässä+olevalle,+eikö+vaan?
  2. "Montako+kertaa+ne+ylikiperät+linkit+pitäs+vielä+laittaa+jotta+saa+olla+ja+jäädä+botinpaskan+raivopäiseltä+rynkytykseltä?+Siis+kun+ne+vingutaan+pikavauhtia+jatkuvasti+poistoon+niin+"niitä+ei+ole"?"Voit+toki+näyttää+tietolähteesi+abortin+vaarallisuudesta+muutoinkin,+kuin+linkkiä+laittamalla.++Itse+en+sellaista+tietoa+mistään+löydä,+vaikka+olen+etsinyt+kauan+sitten.++Duodecimin+tiedot+perustuu+amerikkalaisiin+lähteisiin,+kun+suomalaisia+ei+mistään+löydy,+koska+aborttikuolemia+ei+taida+olla.++Jos+meillä+tai+muualla+laillisiin+abortteihin+kuolisi+naisia,+niin+se+olisi+ollut+pitkään+varmasti+ihan+pääargumentti+abortinvastustajien+taholta.+Edes+vesimyrkytyksellä+ei+ketään+voi+vakavissaan+pelotella.+:)Kun+tiedämme,+kuinka+huono+(julkinen)+äitiysterveyshuolto+Jenkeissä+muutenkin+on+ja+abortteja+tehdään+abortinvastustajien++takia+myöhäisemmillä+r-viikoilla,+niin+niitä+komplikaatioitakin+tulee+silloin+enemmän.+Tässä+näkyy+ero+äitiyskuolleisuudessa+Jenkeissä+vs.+muutamassa+Euroopan+maassa+2014+.++Eli+äitiejä+kuolee+synnytyksiin+ja+raskauden+komplikaatioihin+esim.+vuonna+2014:++30+/+100+000.++Kun+muualla+äitiyskuolleisuus+vähenee,+USA:ssa+se+lisääntyy.++Aborttikuolleisuus+vuonna+2013+oli+Jenkeissä++4+/+100+000+(laillisia+abortteja)+.++Tämä+tuorein+nopeasti+löytämäni+lähde.++Alla+olevat++voi+kiinnostaa,+itse+lueskelen+tarkemmin+sitten+kun+ehdin+paneutua.www.theatlas.com/charts/S1Cvq66GWwww.cdc.gov/mmwr/volumes/66/ss/ss6624a1.htm
  3. "mikseisitten26.5.2018+19:34niitä+valtavia+"naisten+oikeus"+-hössö.ttäjien+enemmistöjoukkoja+uskalleta+kaivaa+esille+ja+antaan+äänensä+kuuluville?+Eikö+oiskin+hyvä+todeta+että+laki+on+nyt+kansan+tahdon+mukanen,+jos+se+kerta+niin+varmaa+on?"Yhdyn+auskultanttiin.++Mitä+ideaa?++Meillä+meidän+äidit+sai+äänensä+kuuluville+meidän+puolestamme,+ettei+meidän+tarvitse+tässä+vaiheessa+kun+kerran+homma+toimii+ihan+hyvin.++Ääni+on+kuultu.++Vain+silloin+kun+halutaan+muutosta+asioihin,+pitää+aktivoitua.Itse+luulen,+että+tuo+syiden+etsiminen+alkaa+olla+meilläkin+historiaa,+mutta+ehkä+asiantuntijat+ja+lääkärit+itse+ovat+aloitteellisia+ja+haluavat+poistavat+tuon+pykälän,+se+on+aivan+kuollut+kirjain.++Nyt+Irlanti+näytti,+että+vanhoillisina+maana+se+on+jo+edistyksellisempi+kuin+Suomi,+joten+vaikuttaakohan+tämä+nyt+vaatimuksiin+poistaa+syiden+etsiminen.+++www.eienaastigmaa.fi/manifesti/Itse+ainakin+olen+mukana,+jos+joku+kansalainen+pistää+pystyyn+aloitteen.++Sama+asia+tässä+syyn+hakemisessa+minun+mielestä,+että+tv-lupatarkastaja+kävisi+ovella+muodon+vuoksi,+vaikka+kaikki+maksavat+Yle-veron.
  4. "Barack+Hussein+Obama+oli+sitä+mieltä+että+lapsen+joka+selviää+elossa+abortista+saa+tappaa+koska+se+oli+joka+tapauksessa+aiottukin+tappaa.+"Saisiko+tästä+ihan+jonkun+todisteen,+vaikka+valkoisen+talon+kannanoton+Obaman+pressakaudelta?++Ai+ei+ole?++Oho.++Jäljet+johtaa+taas+konservatiivien+paskhapuheaparaattiin,+missä+Obama+on+vuoroin+muslimi+ja+vuoroin+avaruusolio,+ja+vuoroin+"tekee"+ja++"sanoo"+sitä+sun+tätä,+mitä+joku+vaan+keksii,+ilman+että+kukaan+on+kuullut+Obaman+sanoneen+tai+kirjoittaneen+sellaista.+Suureen+osaan+maissisiirapilla+aivonsa+pilanneisiin+jenkkeihinhän+tämä+huhu+ja+"kuulin+kaverini+lukeeneen+jostain+että"+-todistus+jopa+uppoaa.++Eipä+ihme,+että+joskus+muinoin+on+voitu+tuomita+kuolemaan+noituudestakin+ihan+vain+jonkun+"todistajanlausunnolla".++Muistaakseni+sinä+tai+joku+kanssatoverisi+tätä+jauhoitte+tuolla+aborttipalstallakin,+ja++taidettiin+tuoda+esille,+että++kyseessä+tässä+kohtaa+oli+juurikin+poliittinen+satiiri,+mutta+sellaisen+tai+sarkasmin+ymmärtäminen+ei+taida+olla+ihan+fundamentalistien+ominta+osaamisaluetta.+Samalta+prolife-konservatiivioikeisto-osastolta+on+tuontitavarana+hoonolla+googlekäännöksellä+tehtailtu+oikeuselämään+-sivusto,+jossa+väitetään,+että+jälkiehkäisy+on+sama+asia+kuin+abortti,+++"Katumuspilleri+vaikuttaa+ensimmäisen+9+raskausviikkojen+aikana,+tappen+sikiön+ja+tuoden+muita+haitallisia+sivuvaikutuksia,+(enintään+44+päivää)++”tappajalle”+eli+äidille."Jo+poistettu+"aborttiwiki"+väitti+että+abortti+aiheuttaa+maksakirrosin,+verenpainetaudin+ja+rintasyövän,+pedofiliaa,+vesimyrkytyksen+ja+keuhkosairauksia.++//oikeuselamaan.wordpress.com/page/1/Ihminen+uskoo+mitä+hän+haluaa+uskoa.