Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
kookoo2
profiilit
kookoo2
kookoo2
Vapaa kuvaus
Aloituksia
184
Kommenttia
3664
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
HOHOOHOOHOOOHOOHOOHOHOOHOHOHOOHOH. Suosittelen+psykiatrista+hoitoa.+Ennen+hetikohtapian+tulevaa+harmaa,+ettet+joudu+viettämään+tuonlaisena+höplästä+vedettävänä+ikuisuutta.
30.12.2016 22:19
Aivan.+Toivottavasti+uusnatsit+ajavat+uskikset+huitsin+nevadaan,+niin+kuin+jessuli+rahanvaihtajat+temppelistä.++Huomattavasti+todellisuuspohjaisempaa+touhua+kansallissosialistien+jutut+ovat+verrattuna+uskishämääjien+touhuihin,+jotka+ovat+täynnä+satuolentoja,+satuja,+idioootimaisia+keksittyjä+sääntöjä+jne.
30.12.2016 22:15
Loppuu+hyvinkin.+Tuolla+lisää+Oikeaa+Tietoa.
http://www.akuankka.fi
30.12.2016 22:08
Minun+ainoan+Oikean+totuuden+uskonnon,+Kumiteräsaappaiden+ja+Suolikaasun+Traktaattiseuran,++varajeesuksena+toimii++Tusi+Parunen.+Siviiliammatiltaan+sianpesijä.
30.12.2016 11:38
Olen+jo+perustanut+Oikean+uskonnon.+Se+on+Kumiteräsaappaiden+ja+Suolikaasun+Traktaattiseura.+Päästäkseen+taivaaseen+ei+tarvitse+muuta+kuin+uskoa+kumiteräsaappaissiin+ja+osata+laskea+suolikaasua.+Lisäksi+pikku+finanssijuttu+-ihan+vaan+hyvän+sanan+levittämiseen+Tyrnävän+alueelle.++Eli+omaisuus+tulee+lahjoittaa+minulle,++niin+hoidan+sitten+muodollisuudet+taivaaseen+pääsemiseksi.
30.12.2016 02:35
Mtäpä+raamattu+selkeästi+sanoo+hämäysjärjestö-jt?
"++15+"Varokaa+vääriä+profeettoja.+He+tulevat+luoksenne+lampaiden+vaatteissa,+mutta+sisältä+he+ovat+raatelevia+susia.+16+Hedelmistä+te+heidät+tunnette.+Eihän+orjantappuroista+koota+rypäleitä+eikä+ohdakkeista+viikunoita.+17+Hyvä+puu+tekee+hyviä+hedelmiä,+huono+puu+kelvottomia+hedelmiä.+18+Ei+hyvä+puu+voi+tehdä+kelvottomia+eikä+huono+puu+hyviä+hedelmiä.+19+Jokainen+puu,+joka+ei+tee+hyvää+hedelmää,+kaadetaan+ja+heitetään+tuleen.+20+Hedelmistä+te+siis+tunnette+heidät."
29.12.2016 23:52
Mielenkiinotoisin+tilasto+vuosiraportissa+oli+suolikaasun+päästön+määrä.+Ja+se+etenkin,+että+kaasun+volyymi+jatkaa+lähes+eksponentiaalisesti+kasvamistaan.+Kyllä+taivaassa+ollaan+tyytyväisiä.+
Suuri+ansio+on+siinä,+että+jt-tieädemiehet+ovat+kehittäneet+konsentraatin+hernekeiton+tärkeimmistä+fraktioista.+aineen+nimi+on+Gasum+Jehovah.+Eli+sitä+voi+sekoittaa+mihin+elintarpeeseen+tahansa,+ja+aina+kehityy+suolikaasua.+Ei+tarvitse+enää+syödä+kyllästymiseen+asti+hernevelliä,+jotta+seuran+tiukat+vaatimukset+suolikaasun+suhteen+tulisi+täytetyksi.+Myös+taivaassa+suoritetuissa+kliinisissä+kokeissa+oltiin+enemmän+kuin+tyytyväisiä+suolikaasun+määrään,+tuoksuun+ja+ääneen.
29.12.2016 15:42
Ainoa+hyväksytty+raamatun+mukainen+jt-juhlapyhä+on+se,+kun+israelin+kansa+pääsi+orjuudesta+Epydgistä+nisankuussa+täyden+kuun+aikaan,+niin+jt+syövät+sanansa+sen+muistoksi.+Siitä+seuraa+kuitenkin+ruikulivatsa+kuukaudeksi.+Ja+mikä+pahinta:+ei+voi+laskea+yhtään+suolikaasua.+Ruikulin+loppumista+sitten+juhlitaan+siionin+suolikaasun+ja++happamattoman+viinan+voimalla+joka+viikonloppu+vuoden+ympäri.
28.12.2016 17:53
Käskikö+jeesus+sinun+olla+nielemättä+päätäsi,+tai+olla+hyppäämättä+avantoon?
Ei+käskenyt+niin+silloin+asia+on+loppuun+käsitelty,+piste.
28.12.2016 17:43
Minun+tuttavani+uskoo+Nakke+Nakuttajaan.+Pääseekö+hän+taivaaseen,+vai+pitääkö+lisäksi+++lahjoittaa+omaisuus+seuralle?
28.12.2016 17:25
Jäsenmaksuna+on+rahuskin+lisäksi+vinksahtanut+saastunut+mieli,+sielu.++Rahuskin+antamisella+ei++ole+ylärajaa,+moolokin+kitaan+kyllä+mahtuu.
28.12.2016 16:52
Minusta+kaikki+poikkeava+"hoito"+pitää+mennä+omasta+pussista.+Ja+itseasiassa+jt+pitäisi+noudattaa+raamattua+tässsäkin+asiassa.+Siellähän+on+kaikkitietävän+selviä+ohjeita+miten+sairauksien+kanssa+menetellään.+Kumma,+ettei+jt+tässä+noudata+raamattu-satukirjaa.++Esimerkkejä.
"+Jumalan+lääketieteellinen+tuntemus.
Kun+Raamatun+"kaikkitietävä"+Jumala+ilmoittaa+lääkereseptin+pitalitautia+vastaan,+ovat+odotuksemme
luonnollisesti+korkeat.+"Kaikkitietävän"+Jumalan+lääketieteellistä+osaamista+voi+jokainen+itse+punnita,
lukiessamme+millä+keinoin+Jumala+neuvoo+meidän+puhdistavan+rakennuksia+pitalitarttumasta;+
3.+Moos.+14:49-57+"Ja+pappi+ottakoon+talon+puhdistamiseksi+kaksi+lintua,+setripuuta,+helakanpunaista+lankaa+ja+isoppikorren.+Ja+teurastakoon+toisen+linnun+saviastian+päällä,+jossa+on+raikasta+vettä.+Ja+ottakoon+setripuun,+isoppikorren+ja+helakanpunaisen+langan+ja+elävän+linnun,+kastakoon+ne+teurastetun+linnun+vereen
ja+raikkaaseen+veteen+ja+pirskoittakoon+sitä+taloon+seitsemän+kertaa.+Näin+hän+puhdistakoon+talon+linnun+verellä+ja+raikkaalla+vedellä,+elävällä+linnulla,+setripuulla,+isoppikorrella+ja
helakanpunaisella+langalla.+Ja+sitten+hän+päästäköön+elävän+linnun+lentämään+ulkopuolelle+kaupunkia+kedolle.+Kun+hän+näin+on+toimittanut+talolle+sovituksen,+on+se+puhdas.+Tämä+on+laki
kaikkinaisesta+pitalitaudista+ja+syyhelmästä,+pitalista+vaatteissa+ja+taloissa."
Pyhä+Henki+paljastaa+lääketieteellistä+osaamistaan+edelleen+kohdassa+3.+Moos.+13:47-59,+varoittaen+myös+vaatekappaleen+voivan+sairastua+pitalitautiin,+aiheuttaen+mm.+leviävää+kankaan+tai+nahan+vihertymistä,+punertumista+ym...++"
http://www.vapaa-ajattelijat.fi/kritiikki/raamattu/raam2.html
26.12.2016 20:27
"+Oletko+ottanut+selvää+Jumalan+tahdosta+sinun+suhteesi?"
Olen.+Eilen+kysyin,+kun+oltiin+kaljalla+taivaan+Bubissa,+nimeltään+"+Vancha+Kehcno".++Ajattelin,+että+jotain+sielu-tsumbaa,+mutta+ilmeni,+että+kaikkeinsta+eniten+YHWH-setä+haluaisi+ostaa+raappahousuni+suoraan+päältä+sekä+kumiteräsaappaani.
Hän+muuten+sanoi,+että+haluaisi+taivaaseen+yhden+tähden+Jaloviinaa.+Mutta+aina+kun+hän+soittaa+Alkoon,+niin+kaikki+menee+hyvin+siihen+saakka,+kun+pitää+sanoa+nimi+ja+toimitusosoite.+Niin,+että+jos+joku+Alkon+työntekijä+sattuu+lukemaan+tämän,+niin+jos+hän+voisi+ottaa+tilauksen+vastaan.+Nyt+olisi+kuulemma+hyvä+sauma,+kun+jt-järjestö+on+juuri+lähettänyt+rahaa+taivaaseen.
26.12.2016 16:42
Saatana+nyt+ei+koske+pitkällä+tikullakaan+jt.
25.12.2016 23:48
Juu.+Knorr+oli+innoissaan+tulevasta+harmasta.+Siinähän+rakastava+YHWH-+setä+enkeleineen+tappaa+miljardeja+ihmisiä.++Olisi+riittänyt+Knorrin+lihaliemikuutioihin+ja+keittoihin+mukavasti+ilmaista+raaka-ainetta.+Ei+olis+tarvinnut+muuta,+kun+vähän+heittää+suolaa+ja+valkopippuria+sekaan.
25.12.2016 11:39
Tyhmille+se+on+vaarallinen.+Ei+niille,+joilla+nyt+on+vähänkin+hoksnokkaa+huomata+seuran+hämäys.+Näkeehän+sen+esim.+Suomesta:+vain+noin+0,3+%+on+niin+tyhmiä,+että+jt+huuhaa+menee+läpi.
(+18000+jt+/+5,5+milj.)
25.12.2016 03:27
Masturboivat+vt-lehden,+um-satukirjan+ja+jessulin+kuvan+ääressä.++
Tämän+kauniin+perinteen+aloitti+yksi+ensimmäisistä+jt.+Nimittäin+Onanias+Onanialainen++Kesarean++Stratonoksesta.+Hän+oli+Rooman+provinssin,+Juudean,+viidennen+maaherran,+Pontius+Pilatuksen,+uskollinen+pyllynpyyhkijä.
24.12.2016 17:49
Mukavaa,+että+se+Harma++taas+tulee.+Mikäs+sen+hauskempaa+kuin+lukea+jt+somia+selityksiä,+kun+ei+se+nyt+tällä+kertaa+tullutkaan.+Ai+että+jotkut+sitten+ovat+hyväuskoisia+idiootteja.
24.12.2016 10:06
Rahuskin+keräämisestä+seuralle+jessulin+varjolla.+Tästä+tärkeimmästä+jt+"opinkappaleesta"+on+kyse,+ei+mistään+muusta.+Kuka+on+niin+tyhmä,+että+siihen+hoopotukseen+menee,+niin+menköön.
24.12.2016 06:38
Me+demonit+olemma+ainakin+aika+aktiivisia.+Parhaillaankin+olen+työn+touhussa:+hyppään+kohta+erään+johtavan+uskiksen+kaapista+vähän+hm...+vaihtamaan+mielipiteitä.+Kohta+hänellä+on+vaihdettuna+minun+mielipiteeni.+Olen+tehnyt+sen+lukuisille+uskikselle.+Ja+kyllä,+olen+tavallaan+hengen+miehiä:+lasken+mielelläni+suolikaasua.
24.12.2016 01:53
136 / 184