Molemmilla on liitto takana, ja molemmilla siitä lapsi. Minun vuoden päästä täysi ikäinen, hänen yli 20 vuotias. Meillä on hyvä suhde, yli 5 vuotta yhdessä. On yhteisiä harrastuksia, samoja arvoja ja paljon samoja toiveita tulevaisuudesta.
Mutta minä haluaisin virallista meidän suhdetta ja kantaa sormusta. Hän ei haluaa, sanoo ettei se mitään muuta onko naimisissa tai kihloissa.
Tästä asiasta ollaan keskusteltu ja väitetty meidän ystävien kanssa, ja löytyy myös miehiä jotka ymmärtää minun pointin.
Mutta minun täytyy antaa periksi, kun en haluaa pilata muuten niin hyvä suhde.
Silti se kaivertaa mieltä.
Onko vaikea ymmärtää että nainen haluaa kantaa sormusta?
9
129
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Muuttaa
- AnonyymiUUSI
Mies ei halua vakiintua tai sitten on joku muu nainen tuijottelemassa hänen käsiään
- AnonyymiUUSI
Metalliliitto on takana
- AnonyymiUUSI
Sormusta saa pitää sormessaan kuka tahansa. Avioliitto sisältää miehelle pahoja laillisia seuraamuksia eron tapauksessa.
- AnonyymiUUSI
No voi että.
- AnonyymiUUSI
Se on aina ikävää, jos noin perustavanlaatuisissa toiveissa on ristiriitaa. Tuossakaan asuassa ei varsinaisesti ole olemassa kompromissua, eikä keskitietä. Sitä joko mennään naimisiin, tai sitten ei. Välimuotoa ei oikein ole.
Itse kyllä ymmärrän hyvin, että tuota on vsikea ymmärtää. Olen nainen, enkä todellakaan halua naimisiin ja vielä vähemmän jotain renkulaa käteeni. Ymnärrän kuitenkin, että osalle tuollaisillakin on väliä. Itse en siis alunperinkään huolisi sellaista, joka haluaa naimisiin, mutta se ei sinällään ole toimiva neuvo. Tuo teidän tilanteenne ei ratkea, ellei jompi kumpi jousta. Miksi miehesi ei halua naimisiin? Mikä se hänen oikea ja aito syynsä on? Pelkästään se, ettei "se mitään muuta" ei ole kummoinen syy ja jokin oikeakin syy luulisi olevan olemassa. - AnonyymiUUSI
Nykyään alkaa olla teidän ulkomaalaisten naisten vaikeampi jallittaa suomimiehiä avioon. Toista se oli vielä parikymmentä vuotta sitten.
- AnonyymiUUSI
Asumme yhdessä, ja joskus oli puhetta kihloista ja avioliitosta, myös avioehto olisi molempien mielestä tarpeellista kun molemmilla on omaisuutta. Hänelle sormukset ei ole mikään ihmeellinen juttu, mutta itse haluaisin kantaa edes kihlasormusta. Hän ei perustelee asia sen kummemmin. Ja erota voi yhtälailla oli sormus tai ei. Minulle se vain merkitsisi paljon kantaa sormusta merkkinä rakkaudesta.
Myös miehet voisi ottaa kantaa.
Kiitos kannanotoista! - AnonyymiUUSI
Voi olla piilohomoutta ettei haluta leimautua heteroksi jos joku naapurin komea kundi näkee sormuksen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu5022499Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu852459Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all211551Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä771512Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101460- 691364
Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔381303- 271268
Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan
Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut2861175Haluatko tietää totuuden?
Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun891124