Montako latoa on perinteisessä Koskenkorva-pullon etiketissä? Entä mitä juomaa on myyty sekä Linda Lampeniuksen että Matti Nykäsen nimellä?
Tule pelaamaan hauskaa Juomavisaa. Montako saat oikein?
Tästä pääset tietovisaan:
https://www.suomi24.fi/viihde/montako-latoa-on-perinteisessa-koskenkorva-pullon-etiketissa-testaa-tietosi-juomavisassa?s24
Montako latoa on perinteisessä Koskenkorva-pullon etiketissä? Testaa tietosi Juomavisassa!

10
1245
Vastaukset
- Anonyymi
9/15. Jos olisin vetänyt 100 % intuitiolla niin olisi voinut mennä pari muutakin oikein. Veikkasin kyllä osan noista yhdeksästä. Mä ryyppään just nyt 😁.
- Anonyymi
Ajassa 20:53:46 olit siis aloittanut dokaamisen.
Perinteiseen Suomalaiseen tapaan olet tällä hetkellä jo sammunut,
sillä nämä viikonlopun jodihommat ei sovellu ihan kenelle tahansa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajassa 20:53:46 olit siis aloittanut dokaamisen.
Perinteiseen Suomalaiseen tapaan olet tällä hetkellä jo sammunut,
sillä nämä viikonlopun jodihommat ei sovellu ihan kenelle tahansa.*
- Yksitoista Latoa Tietenkin - !
* - Anonyymi
Vanha tietokilpailukysymys: montako latoa on Koskenkorvapullon kyljessä? Niitä on 11. Paina tämä mieleesi jos aiot vaikka Haluatko miljonääriksi ohjelmaan.
- Anonyymi
En tiedä, en ole koskaan käyttänyt alkoholia.
Ne ovat pirun juomia.
Vain syntiset juovat alkoholia.
Siksi, syntiset joutuu helvettiin 👹👺😈👿🔥☄️- Anonyymi
Minäkään en käytä alkoholia. Juon vain kossua, olutta ja joskus myös pontikkaa ja pirtua; nuo aineet on jo valmiiksi käyneet 😁 😆 😅 😂 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minäkään en käytä alkoholia. Juon vain kossua, olutta ja joskus myös pontikkaa ja pirtua; nuo aineet on jo valmiiksi käyneet 😁 😆 😅 😂 🤣
Meil on aina paremmat bileet!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulle on tie, tasoitettu helvettiin.
Ja siel vuottaa ikuinen hammasten kiristys, mikäli niitä enää on.
Ikuinen jano, ikuisuudesta ikuisuuteen.
👹👺😈👿🔥☄️
- Anonyymi
22 jaettuna lahdella.
- Anonyymi
Mul stondaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937838
- 403752
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021886- 241210
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321053Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281003Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31792Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10750Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749