Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
kookoo2
profiilit
kookoo2
kookoo2
Vapaa kuvaus
Aloituksia
184
Kommenttia
3664
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kuin+myös.+Ehkä+työnnät+myös+muutaman+rikkaruohon+ja+myrkkysienen.
01.12.2018 07:44
Ei+minulla+ole+tarkoitusta+täyttää+Maata.+Ainakaan+omilla+toimenpiteillä.++Kuka+niitä+rääkyviä+ja+kakkailevia+lapsia+nyt+haluaa.+Ja+kun+siinä+tulee+vielä+se+rupsahtava,+kiukkuinen+ja+nalkuttava+akka+vielä+kaupan+päällle.+
Mutta+tuohon+edellä+mainittuun+toiveeseen+palatakseni,+mistä+kohtaa+raamattua+ohjeet+löytyvät?
01.12.2018 05:45
Ihan+tarkentava+kymysys+"voidelluista".+Onko+nykyinen+terveyskäsitys+tyydyttyneistä+(huono)+ja+tyydyttämättömistä+(hyvä)+voitelurasvoista+vaikuttnut+voideltujen+taivaaseen+pääsyyn+tai+hierarkiaan?++Onko+esimerkiksi+joku+vaihtanut+voitelunsa+huonosta+voitelurasvasta+hyvään?+Onko+kenties+joku+(epäterveelllinen)+rasva+kokonaan+kielletty?+Esimerkiksi+huhujen+mukaan+kissoista+keitetty+margariini+olisi+tälläinen,+joka+estää+ikuisen+elämän.
01.12.2018 02:35
"herramme+jeesus+on+kuollut+teidänkin
syntiesi+tähden+ja+syntisi+tunnustamalla+ja+uskomalla+herraan+jeesukseen+saat+syntien+anteeksiantamuksen+sekä+iankaikkisen+elämän.+"
Huti+tuli+jessulille+ainakin+minun+suhteeni:+minä+kun+en+tee+syntiä.+Iankaikkisesta+elämästäkään+en+niin+välitä,+mutta+automaattinen+erektio++ja+hyvännäköinen,+isotissinen+ja+pitkäsäärinen+parikymmppinen+bööna+kerran+pari+viikossa+olisi+kyllä+mukava+juttu.+Mitkä+ovat+raamatulliset+ohjeet+kyseiseen+hommaan?+Sieltähän+pitäisi+uskisten+mukaan+löytyä+ohjeet+probleemaan+kuin+probleemaan.
01.12.2018 02:23
Niin+no,+minulle+raamatun+huuhaa+ei+ole+ongelma+sen+enempää+kuin+mahdolliset+ristiriitaisuudet+muissakaan+saduissa.+Ongelmaksi+se+muodostuu+silloin+kun+jotkut+tyhmät+alkavat+tuputtaa+sitä+totena+ja+satuolennon+erehtymättömänä+tekstinä.
01.12.2018 02:14
Olen+myös+erehtymätön.+Kerran+olin+lähellä+erehtyä,+mutta+huomasin+sen+ajoissa,+enkä+erehtynyt.+Silloin+tein+päätöksen+ryhtyä+erehtymättömäksi.
30.11.2018 22:20
Korviini+kehittyy+vaikkua.+Onko+se+myös+sitä+Saatanan+vaikuttamista?
30.11.2018 22:12
Varmana+joutuu+näyttämään+rikoksen+tekovälineet+oikeuskomitealle.+Voi+saada+lievennystä+tuomioon,++jos+pesaisee+värkin+ennen+syyniä.+Näin+ainakin+kolpötööri+Alma+kekäläiselle+kävi,+kun+oli+pessyt+repun+kurkkusuolalla+ja+lysolilla.+Sekä+vaihtanut+paremmat+raappahousut+päällensä+jalkaansa.
30.11.2018 19:47
uuden+maailman+käännöksen+lisäksi+jt+käyttävät+visaisimmissa+kysymyksissä+tulkinta-apuna+Aku+Ankan+ja+Jalllun+vuosikertoja+1914+ja+1975+sekä+sanasta+sanaan+väärinpäin+käännettyä+tyrnäväläistä+sian+astutusopasta.
30.11.2018 19:39
bibel+forscher=+raamatun+tutkija,+opiskelija+=+jt+.
30.11.2018 18:55
Ei+olekkaan+vuonna+2050,+mutta+sen+jälkeen+niitä+syntyy+lisää.+Kuten+sanoin:+koskaan+eivät+ennusuneni+ole+olleet+väärässä.
+Siinä+olet+oikeassa+että+saasta+-niin+kuin+jt-+on+maailmasta+putsattu.
30.11.2018 18:51
"++esimerkkeinä+mm.+Šeol,+Haades+ja+Gehenna"+"
Minä+voin+kertoa+viralliset+ja+henkistetyyttetyt+käännökset.+++'
Šeol=+valtakunnansali.++
+Haades=+Suomen+pääkonttori.+
Gehenna=Jehovah’s+Witnesses++900+Red+Mills+Road+++WALLKILL+NY+12589-3223++UNITED+STATES
30.11.2018 09:33
"...+kuoliko+Jeesus+syntiesi+tähden,+"
Taisi+tulla+YHWH:lle+huti+minun+suhteeni.++Katsos+kun+minä+en+tee+syntiä.+Päätin+näin+jo+pienenä+mummolassa+kun+näin+sian+astutuksen.
30.11.2018 09:26
Kas+mikä+sattuma,+näin+myös+unta+Puuttinista.++Unessa+hän+kuoali+jäätyään+Vasili+Lötjösen+potkukelkan+alle+vieraillessaan+Petroskoin+kaalikombinaatissa+6.6.2099++Minukaan+uneni+eivät+ole+koskaan+jääneet+toteutumatta.
30.11.2018 09:18
Kyllä+se+pill*u+pitää+raamatun+mukaan+näyttää+ja+tissit+kanssa.+Aivan+kuten+maria+olli+pilateksen+edessä+peetlehemissä+pääsiäisenä,+kun+koko+kansa+oli+verolle+pantava.+Ja+jälkeen+päin+pillates+sitten+pesi+kuuluisasti+kätensä+sanoen:++ekke+homo.
29.11.2018 19:01
Ai+millä+tavoin+varmimmin?+No+ihmisen+täytyy+tyhmistää+itseään,++jos+ei+jo+ole+sellainen.+Monet+uskiksethan+mielestäni+ovat+jo+alkujaan+sellaisia.+Voi+esimerkiksi+lukea+satukirja+raamattua+ja+muuta+uskonnolllista+soopaa,+ja+ja+suggeroida+itsensä++uskomaan,+että+kyseiset+humpuukistoorit+ovatkin+totta.+Sama+homma+näiden+satuolentojen+kanssa.+Ja+tämä+tietysti+toimii:+pesäpallomailaa+kupoliin.
29.11.2018 02:31
Ko.+satukirjahan+on+tieteellisesti+tutkittu,+ja+havaittu+sen+olevan+paimentolaisten+nuotio+tarinan+iskentää,+joidenkin+henkilöiden+keksimiä+satuja+ja+värittämiä+tarinoita+väitetyistä+tapahtumista.+Siihen++on++aikalaillla+arpomalla++koottu+ihmisten+sepustamia+tarinoita.
28.11.2018 07:46
Mustanaamio+taas+kertoo+lehtensä+välityksellä+hyvin+tärkeitä+asioita+ihmiskunnalle.+Esimerkiksi+että+roistot+saavat+nyrkin+kärsään+ja+pääkalllomerkin+leukaan.+Ja+ajattomia+viisauksia.+Kuten+esimerkiksi+että+Mustanaamio+juoksee+nopeammin+kuin+kävelee.
28.11.2018 00:47
"+Epärehellisten+ihmisten+seurassa+oleminen+tekee+helposti+meidät+epärehelliseksi.+"
Sellaisiahan+nämä+uskislahkot,+kuten+jt,+tuppaavat+olemaan.+Valehdellaan+kaikenmaailman+satuolennoista+ja+keksityistä+opeista+ihmisille+jopa+heidän+kotonaan.+Se+jos+mikä+on+paatunutta+epärehellisyyttä.+Kyllä+jessuli+pyörisi+haudassaan.+Ööh...siis+jos+tota...+taisi+tulla+vähän+ontuva+vertaus.
28.11.2018 00:21
Joo.+Mutta+koko+aika+on+aika+laskea+aika+äänekkäästi+suolikaasua.
28.11.2018 00:06
65 / 184