Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Daavidintähti
profiilit
Daavidintähti
Daavidintähti
Vapaa kuvaus
Aloituksia
7
Kommenttia
1193
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mäkiset ja Askolat ovat ottaneet oikeuden puhua kirkon virallista kantaa vastaan. Missä muualla saisi pitää työpaikkansa jos puhuu ja toimii työnantajaansa vastaan?
17.01.2016 14:42
Olen seurannut lähes päivittäin. Sääli, ettei meidän uutisissa puhuta ollenkaan noin perusteellisesti lähi-idän tapahtuimista. Paljon filmiä mitä todellakin tapahtuu. Nyt säälittää maailma kun menee halpaan Iranin ydinase-casessa.
17.01.2016 14:38
Islam on myös ideologia ja poliittinen liike jotka tukevat islamin maailan valloitusta. Koraanissa ei ole kertaakaan mm. mainittu Jerusalemia tai Temppelivuorta ja nyt yhtäkkiä se on muslimien pyhä paikka kun se on Israelin valtio ja Juutalaisten pääkäupunki kuten on aina ollut. Jerusalem ei koskaa ole ollut muiden kuin juutalaisen kansan pääkaupunki ja nyt muslimti vaativat sitä itselleen vain tuhotakseen juutalaiset ja yrittääkseen estää Jeesuksen paluun. Muslimit tuntevat yllättävän hyvin Raamatun kuten tuntee saatanakin.
17.01.2016 14:26
On eri asia pitää jotakin jonain kuin se mitä se oikeasti on.
17.01.2016 13:46
Yleensä ovat naisia jotka ovat huonojen naimakauppojensa takia alistuneet islamille. Ja kristittynähän ei kenenkään ole pakko olla vaan jokaisella on vapaus myös luopua siitä toisin kuin islamista.
Tässä muuten ihan oikea elävä suomalainen mies joka ryhtyi muslimiksi mutta kääntyi sitten kristityksi Jeesuksen seuraajaksi.
http://uusitie.com/kuinka-suomalaisesta-muslimista-tuli-kristitty-2/
17.01.2016 13:44
Kyllä mutta väärä tieto ei ole sivistystä vaan tyhmyyttä.
17.01.2016 13:41
Kovin on lapselliset ja heikot sinun argumenttisi ja taitosi perustella asioita joita muka pidät totena. Joten tämä tästä, harjoittele lisää :D
17.01.2016 13:37
Miksi minua kiinnostaisi mitä muslimit ajattelevat tietämättä asiasta mitään? Ethän sinäkään tiedä vaikka et edes ole muslimi.
17.01.2016 13:33
Kristinusko on monoteistinen uskonto. Joten lopeta tuo trollaamisesi sinä et käy muslimista edes unissasi : )
17.01.2016 13:25
Islam on miekkalähetys uskonto mutta muslimeissa on paljon ihmisä jotka ovat pettyneet islamiin koska sen takiahan ovat joutuneet lähtemään maastaan ja näkevät mitä islam saa aikaan. Jos muslimi tämän uskaltaa tunnustaa he ovat vastaanottavaisia evenkeliumille. Minä tiedän useassa seurakunnassa uskoon tulleita ja kastettuja muslimeita.
17.01.2016 13:23
Sano sinä sitten jotakin faktaa äläkä jatka teidän jargonia.
17.01.2016 13:20
Mistä muuten kopioit tuon aloituksesi?
17.01.2016 13:19
Mikä siinä?
17.01.2016 13:18
Hienoa reagointia ja työtä taas kerran Patmokselta. Kukaan ei pelastu ilman Jeesusta joten suurinta rakkautta on evankeliumin julistaminen muslimeillekin.
17.01.2016 13:11
One Way on Raamatullinen yhteiskristillinen lähetysjärjestö joka julistaa klassista kristinuskoa. Siihen kuuluu ihmisä eri kirkkokunnista.
tästä voi tutustus
http://www.onewaymission.fi/
Olen ollut heidän Raamattukoulusaan ja todellakin tervettä opetusta!
17.01.2016 13:06
En minä hyökkää tai saivartele vaan totean, että sinun hyökkäyksesi Reinikaista vastaan ei perustu muuhun kuin ateistien fraaseihin ja tarkoitukseen tehdä epäuskottavaksi ihminen jonka esittämiä asioita vastaan et voi esittää mitään konkreettista.
Kolme kohtaa Reinikaisen "valheista" riittää ja vasta-argumentit niihin.
17.01.2016 12:40
Tervejärkinen ymmärtää, että ei Raamattua voi lukea muutama jae karrallaan kuten ei mitään muutakaan kirjaa ymmärrä jos kukee vain sivulta 102 sivun keskiosan tietämättä mitä ennen sitä on kirjoitettu. Kaiki kirjat on luettava alusta lähtien jos mielii ymmärtää mistä siinä on kysymys.
17.01.2016 12:32
Sinulla ei taida olla mitään hajua tai tajua koko evoluutioteoriasta vaan toistelet muutamaa teesiä kuten ateistit yleensä. Vain yhden esimerkin esitit koska Reinikainen on sinua viisaampi etkä voi hänen sanomisiaan kumota koska ne perustuvat nimenomaan tieteeseen.
Mutta ihan sama minulle koska minä uskon ja tiedän Jumalan luoneen tämän maailman kuten Raamattu kertoo.
17.01.2016 12:21
Evoluutioteotioita on luonnollisesti monia koska mitään ei voida todistaa niin on monia teorioita. Ymmärrän hyvin, että Reinikainen on kivi teidän ateistien kengässä. Mutta monesta asiastahan olet sitten samaa mieltä Reinikaisen kanssa kun vain tuosta alkuliemestä sinun kannattaamasi teoria eroaa.
17.01.2016 12:09
Kiitos Herralle!
17.01.2016 11:32
58 / 60