Seuraa ajanmerkkejä, Jeesuksen toinen

JOVanhaMies

tuleminen on lähellä.
Tässäpä muutamaa vanhan miehen ajatus ja aneeksi vaan kun en osaa näitä pilkkuja, pisteitä ja muita hienouksia.
Tuossa kun vuosikymmeniä sitten Jumala kosketti sisintä Pyhän Hengen välityksellä ja sain ruveta kiittämään uusin kielin Jumalaa, niin on kuin suomut olisi pudonnut silmiltä ja maailma ruvennut näyttämään toiselta.
Ja Raamattu rupesi puhumaan toisella tapaa ja kun tänä päivänä avaa Raamatun ja lukee ajanmerkkejä, niin samat asiat tulee esiin tiedotusvälineissä, ne on toteutumassa ja kovaa vauhtia.
Esimerkiksi kirkot ja seurakunnat on tänä päivänä kirjaimellisesti tilassa, mistä pelastusarmeijan perustaja William Booth sai Jumalan profetian 1900 -luvun alussa
;http://www.reijotelaranta.fi/reijon_blogi/hatkahdyttavan_tarkka_profetia_on_toteutumassa/
ja tähän on helppo yhtyä tähän profetiaan, kun se on totta tänä päivänä ja näin meille on Raamatun Sanassa Jumala ilmoittanut.
Ihmiset leikkii vakavalla asialla ja pitävät Jumalan Sanaa , voisi sanoa pilkkanaan ja vain omaa itseä ajatellen.
Ei uskalleta puhua Taivaasta, ei uskalleta puhua helvetistä, ei uskalleta puhua synnistä ja siitä, että Jeesus Kristus naulattiin ristille meidän syntiemme tähden.
Luodaan kaunista kuvaa rakastavasta Jeesuksesta, siloposkisesta Jeesuksesta ja kuitenkaan Jeesus kuoli mitä rumimmalla tavalla ja juurin minun ja sinun syntien sovitukseksi. Mutta Jeesus elää ja meille on evankeliumin kautta kerrottu Jeesuksen ylösnousemus. En laita tähän Raamatun paikkoja ja sen tähden, että nykyihminen on laiska lukemaan Raamattua ja tämä olkoon ärsyke lukemiseen.
Meille Raamattu osoittaa se myös, että Jeesuksessa Kristuksessa meillä on iankaikkinen elämä ja ottamalla Hänet vastan henkilökohtaisesti ja pukemalla Hänet ylle ja pitämään Hänen Sanansa ja käskynsä, meillä on voittopalkinto, mutta se toinen tie vie helvettiin.
Sinua ei pelasta kirkko, ei seurakunta, sinut pelastaa yksin j vain se, että ota Jeesuksen Kristuksen henkilökohtaisesti vastaan ja lähdet seuraamaan häntä.
Jumala suokoon sen armon, että olen asiani oikein ilmaissut.
Meillä on kolmiyhteinen Jumala, Isä, Poika ja Pyhä Henki.

36

72

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JumalaKulkuri

Osuvasti.
      Menen joskus mielessäni tuonne Jeesuksen Kristuksen ristiinnaulitsemisen ja siihen sovitukseen.
      Jeesus kantoi alussa ristiään, sitten matkalla siihen otettiin toinen mies, Simon nimeltään, kantama, näin kertoo Raamattu esim. Matteuksen evankeliumi 27 kertoo miten Jeesusta pilkattiin ja miten häntä kohdeltiin, lyötiin, laitettiin orjantappurakruunu, syljettiin jne.
      Sitten Jeesuksen käsien läpi lyötiin naulat, jaloista naulat, puhkaistiin kylki.
      ja Hän kuoli tuolla Golgatan ristillä ja kantoi meidän syntimme.
      Tämä on kertomus, jota tämän päivän ihminen ei kestä ja se sattuu.
      Siksi on lähdetty semmoiseen hilipalipittan toimintaan ja kirkoista ja rukoushuoneista on tullut viihdekeskuksia ja siellä saarnaa ihan julkijumalattomat huoranpenikat ja tämä ei tuo siunausta.
      En haluaisi olla näitten " pelleilijöiden" housuissa kun tuomiot luetaan.
      Jokainen meistä vastaa omista teoistaan Jumalan kasvojen edessä ja silloin kysytään, että miksi et uskonut Raamatun totuutta, vaan veit ihmisiä valheilla helvettiin.
      Siksi ainakin minulle jokainen sana Raamatussa on niin ja Aamen.
      Vanha mies. yli 60 on ikää minullakin ja ei enää nuoruuden höperyys vaivaa.

• ei_ihan_niin_vanha

Itse en ole ihan niin vanha, mutta viidenkymmenen korvalla kuitenkin joten en enää mikään nuorikkokaan. Sen vaan haluan sano että kiitos aloittajalle tärkeästä aiheesta ja sillekin joka tähän toisena vastasi.

Itse olen hämmästellyt monesti sitä kuinka Raamatussa opetetaan evankeliumin ja Jumalan totuuden olevan peitetty maailmalta: "kuulevin korvin eivät kuule, näkevin silmin eivät he näe" -ja vaikka evankeliumia on saarnattu jo lähes 2000 vuotta kaikissa maailmankolkissa ja kaiken loppu lähestyy, niin maailma elää sokeudessa eikä ota vastaan ihmeellistä ja ansiottomasti tarjottua Jumalan valmistamaa pelastusta, vaan he sanovat: "missä on lupaus meille Hänen tulemuksensa?, -eikö kaikki ole ole niinkuin on ollut luomisesta asti?" -Viimeisinä aikoina on tuleva tällaisia pilkkaajia, opettaa apostoli Paavali.

Ramattu opettaa: lähestykää Jumala niin Hän lähestyy teitä! "Avuksesi huuda minua hädän päivänä, niin minä tahdon sinua auttaa"

Lopuksi tahdon tuoda esille tämän että jokaisella ihmisellä, olkoon kuka tahansa ja minkälainen tahansa, on tänä päivänä vielä armon päivä. On mahdollista kääntyä ja huutaa Jumalaa avuksi. Niin alhaalla ei kenkään kulje, ettei siellä Jeesus ois.

https://www.youtube.com/watch?v=b_2S7N5BmE8

Kunpa kaikki ihmiset kääntyisivät pahoilta teiltään kun vielä on armon päivä. Kunpa kaikkien ihmisten silmät saisivat nähdä kaikkien edessä kaiken aikaa tarjona olevan pelastuksen ilmaisen lahjan!

Voi ihmistä joka sen hylkää!

• >Kunpa kaikki ihmiset kääntyisivät pahoilta teiltään kun vielä on armon päivä. Kunpa kaikkien ihmisten silmät saisivat nähdä kaikkien edessä kaiken aikaa tarjona olevan pelastuksen ilmaisen lahjan!
        Mitä tuo hyödyttäisi, kun täällä on satoja kertoja väkevästi todistettu Jeesuksen sanoneen, että joka tapauksessa vain harva pelastuu.

• Perinteinenmeno
        RepeRuutikallo kirjoitti:

>Kunpa kaikki ihmiset kääntyisivät pahoilta teiltään kun vielä on armon päivä. Kunpa kaikkien ihmisten silmät saisivat nähdä kaikkien edessä kaiken aikaa tarjona olevan pelastuksen ilmaisen lahjan!
        Mitä tuo hyödyttäisi, kun täällä on satoja kertoja väkevästi todistettu Jeesuksen sanoneen, että joka tapauksessa vain harva pelastuu.

"Ja on tapahtuva, että jokainen, joka Herran nimeä avuksensa huutaa, se tulee autuaaksi; sillä Zionin vuorella ja Jerusalemissa on vapaus oleva, niinkuin Herra on luvannut, ja jääneiden tykönä, jotka Herra kutsuva on. " (Joel 2:32)

• Perinteinenmeno kirjoitti:

"Ja on tapahtuva, että jokainen, joka Herran nimeä avuksensa huutaa, se tulee autuaaksi; sillä Zionin vuorella ja Jerusalemissa on vapaus oleva, niinkuin Herra on luvannut, ja jääneiden tykönä, jotka Herra kutsuva on. " (Joel 2:32)

Joel:
        http://uppslag.kaapeli.fi/pub/Uppslagsverket/RinneJoel/RinneJoel.jpg

• mieti.sitä

>Kunpa kaikki ihmiset kääntyisivät pahoilta teiltään kun vielä on armon päivä. Kunpa kaikkien ihmisten silmät saisivat nähdä kaikkien edessä kaiken aikaa tarjona olevan pelastuksen ilmaisen lahjan!

Repe neiti: Sinun sitten piti pilata tämäkin ketju! Oletko ylpeä itsestäsi?

Aloittajalle, olet ihan turhaan huolissasi pisteistä ja pilkuista (ja nehän oli ihan kohdillaankin.. )
        Asia mistä kerroit on se SUURIN UUTINEN. Jeesus on kuollut meidän jokaisen SYNTIEN EDESTÄ, ettei kukaan joka häneen uskoo HUKKUISI.

Evankeliumi Johanneksen mukaan 1

4. Hänessä oli elämä, ja elämä oli ihmisten valkeus.

5. Ja valkeus loistaa pimeydessä, ja pimeys ei sitä käsittänyt.

10. Maailmassa hän oli, ja maailma on hänen kauttaan saanut syntynsä, ja maailma ei häntä tuntenut.
        11. Hän tuli omiensa tykö, ja hänen omansa eivät ottaneet häntä vastaan.

12. Mutta kaikille, jotka ottivat hänet vastaan, hän antoi voiman tulla Jumalan lapsiksi, niille, jotka uskovat hänen nimeensä..

Ja vaikka nykykansa ns. koulusivistynyttä se hengellinen pimeys loistaa heidän teksteistään, kuin majakka merellä.
        Kiitos siitä on usein nykypappien, jotka kuten kerroit PIMITTÄÄ EVANKELIUMIN YTIMEN lampailtaan.

Mutta Jumala tekee työtään niissä , jotka ottavat hänet vastaan ja avankeliumi menee eteenpäin.

• mieti.sitä kirjoitti:

Repe neiti: Sinun sitten piti pilata tämäkin ketju! Oletko ylpeä itsestäsi?

Aloittajalle, olet ihan turhaan huolissasi pisteistä ja pilkuista (ja nehän oli ihan kohdillaankin.. )
        Asia mistä kerroit on se SUURIN UUTINEN. Jeesus on kuollut meidän jokaisen SYNTIEN EDESTÄ, ettei kukaan joka häneen uskoo HUKKUISI.

Evankeliumi Johanneksen mukaan 1

4. Hänessä oli elämä, ja elämä oli ihmisten valkeus.

5. Ja valkeus loistaa pimeydessä, ja pimeys ei sitä käsittänyt.

10. Maailmassa hän oli, ja maailma on hänen kauttaan saanut syntynsä, ja maailma ei häntä tuntenut.
        11. Hän tuli omiensa tykö, ja hänen omansa eivät ottaneet häntä vastaan.

12. Mutta kaikille, jotka ottivat hänet vastaan, hän antoi voiman tulla Jumalan lapsiksi, niille, jotka uskovat hänen nimeensä..

Ja vaikka nykykansa ns. koulusivistynyttä se hengellinen pimeys loistaa heidän teksteistään, kuin majakka merellä.
        Kiitos siitä on usein nykypappien, jotka kuten kerroit PIMITTÄÄ EVANKELIUMIN YTIMEN lampailtaan.

Mutta Jumala tekee työtään niissä , jotka ottavat hänet vastaan ja avankeliumi menee eteenpäin.

Ei tosiasioiden kertomista hävetäkään tarvitse. Kokeilepa joskus vaikka vaihtelun vuoksi.

• näin.sen.näen

Ei tosiasioiden kertomista hävetäkään tarvitse. Kokeilepa joskus vaikka vaihtelun vuoksi.

Täähän on sellainen pelle tää ruutitollo, ettei osaa asiallista keskustelua missään, vilkaisin Pallontallaajat foorumilla, sekä Rintamamies foorumilla tämän "akateemikon" kirjoituksia, samanlaisia latteuksia löytyy myös niissä, eli eivät oikein pidä tämän pellen kirjoituksista.
        www.rintamamiestalo.fi/viewtopic.php?f=31&t=14668
        http://www.pallontallaajat.net/
        Mitäpä ruutitollo, jos keskittyisit niihin rakennekynsiisi ja lopettaisit ainakin homepommien rakentelun, paljon taloja pilanneen lankomiehesi kanssa.
        Ruutitollo on mainostanut itseään "akateemiseksi" ja lapsiaan(?) steiner koulua käyviksi, mitenhän nämä ominaisuudet eivät kuitenkaan näy näissä kirjoituksista ?
        Villi veikkaukseni kirjoitusten perusteella näyttäisi olevan hyvin epäsosiaalinen pummi, joka roikkuu palstalla aamuvarhaisesta iltamyöhään, etsien arvostelujen kohteita sairaalle piruilulleen.

• mieti.sitä

" Mitä tuo hyödyttäisi, kun täällä on satoja kertoja väkevästi todistettu Jeesuksen sanoneen, että joka tapauksessa vain harva pelastuu."

Tämä ylläoleva on se sinun TOSIASIASI, laitappa nuo sadat Jeesuksen sanomat kerrat tänne nähtäville !

• näin.sen.näen kirjoitti:

Täähän on sellainen pelle tää ruutitollo, ettei osaa asiallista keskustelua missään, vilkaisin Pallontallaajat foorumilla, sekä Rintamamies foorumilla tämän "akateemikon" kirjoituksia, samanlaisia latteuksia löytyy myös niissä, eli eivät oikein pidä tämän pellen kirjoituksista.
        www.rintamamiestalo.fi/viewtopic.php?f=31&t=14668
        http://www.pallontallaajat.net/
        Mitäpä ruutitollo, jos keskittyisit niihin rakennekynsiisi ja lopettaisit ainakin homepommien rakentelun, paljon taloja pilanneen lankomiehesi kanssa.
        Ruutitollo on mainostanut itseään "akateemiseksi" ja lapsiaan(?) steiner koulua käyviksi, mitenhän nämä ominaisuudet eivät kuitenkaan näy näissä kirjoituksista ?
        Villi veikkaukseni kirjoitusten perusteella näyttäisi olevan hyvin epäsosiaalinen pummi, joka roikkuu palstalla aamuvarhaisesta iltamyöhään, etsien arvostelujen kohteita sairaalle piruilulleen.

Heh. Taitaa olla puolestusinas kerta, kun mainostat tuota yhtä käyntiäni rintsikkatalokeskusteluissa. Ole sinnikäs, niin saat vielä tusinan täyteen.;)
        Kun nyt sinua henkilöni niin suunnattomasti kiinnostaa, voisit loputtoman aikasi kuluksi näyttää kirjoituksiani pallontallaajista, kun en tietääkseni ole siellä koskaan vieraillut.

• näin.sen.näen

Heh. Taitaa olla puolestusinas kerta, kun mainostat tuota yhtä käyntiäni rintsikkatalokeskusteluissa. Ole sinnikäs, niin saat vielä tusinan täyteen.;)
        Kun nyt sinua henkilöni niin suunnattomasti kiinnostaa, voisit loputtoman aikasi kuluksi näyttää kirjoituksiani pallontallaajista, kun en tietääkseni ole siellä koskaan vieraillut.

Ei taida riittää edes sadas kerta, kun herjaat uskovia ?
        Voit olla varma, että lisääkin kaivellaan tarvittaessa, et vastannut; mikä saa "akateemikon" herjaamaan ihmisiä, jotka uskovat ?
        Itsessäsi ei ole mitään kiinnostavaa, ihmettelen vain käytöstäsi, mitähän se sulle kuuluu, mihin ihmiset uskovat ?
        Ei kukaan tule sinua sättimään, kun et usko, vai pitäisikö aloittaa tämänsuuntainen kampanjointi ?

Ei taida riittää edes sadas kerta, kun herjaat uskovia ?
        Voit olla varma, että lisääkin kaivellaan tarvittaessa, et vastannut; mikä saa "akateemikon" herjaamaan ihmisiä, jotka uskovat ?
        Itsessäsi ei ole mitään kiinnostavaa, ihmettelen vain käytöstäsi, mitähän se sulle kuuluu, mihin ihmiset uskovat ?
        Ei kukaan tule sinua sättimään, kun et usko, vai pitäisikö aloittaa tämänsuuntainen kampanjointi ?

Ne kirjoitukseni pallontallaajissa taisivat sinulta nyt unohtua?
        Vai tuliko taas lipsautettua vale?

• näin.sen.näen

Valehtelet, ettet ole käynyt pallontallaajissa;
        Viestit - Repe Ruutikallo
        Sivuja: [1] 2 3 4
        1
        Yleinen / Vs: Pummaus vinkit?
        « : 27.11.2014, 06:39:24 »
        Jos et oo käynyt Australiassa etkä leipäjonossa niin musta kommentoit aika kärkkäästi asiaan josta sulla ei juuri ole tietoa.
        Tuo vastattiin sulle, joten samanlainen vänkääjä olet muuallakin.
        Näin ne valheet selviää...

Valehtelet, ettet ole käynyt pallontallaajissa;
        Viestit - Repe Ruutikallo
        Sivuja: [1] 2 3 4
        1
        Yleinen / Vs: Pummaus vinkit?
        « : 27.11.2014, 06:39:24 »
        Jos et oo käynyt Australiassa etkä leipäjonossa niin musta kommentoit aika kärkkäästi asiaan josta sulla ei juuri ole tietoa.
        Tuo vastattiin sulle, joten samanlainen vänkääjä olet muuallakin.
        Näin ne valheet selviää...

Ahaa, on siis joku toinenkin Alivaltiosihteerin palindromeja lukenut Repe Ruutikallo. Hyvä tietää. Sinä taas olet ilmeisesti sen verran toope, että et huomaa kirjoitustyylistä, että tuo en voi olla minä?
        ...Vai oletko peräti itse tuo toinen Repe?

• näin.sen.näen

Ahaa, on siis joku toinenkin Alivaltiosihteerin palindromeja lukenut Repe Ruutikallo. Hyvä tietää. Sinä taas olet ilmeisesti sen verran toope, että et huomaa kirjoitustyylistä, että tuo en voi olla minä?
        ...Vai oletko peräti itse tuo toinen Repe?

Tuo profiilisi löytyy kyllä Pallontallaajat,net osoitteesta ja näyttää olevan alivaltiosihteerin palindroomestakin, taidatkin olla itse se, joka käyttää toisten nimimerkkiä.
        En missään tapauksessa rekisteröisi itselleni noin typerää nimimerkkiä, huono yritys vaihtaa huomio muualle, ruutitollo olisi ollut sulle sopivampi.

• islami

Se on ollut 2000 vuotta lähellä. Allah taitaa tulla sitä ennen.

• HuomioSanasta

Lueppa ilmestyskirjan 20 luku, niin kyllä sieltä sitten aikanaan tullee allahit mullahit ja muut vääryyden tekijät ja siellä olemme myös sinä ja minä.
        Toivottavasti Jumala avaa sydämesi ottamaan vastaa Jeesuksen Kristuksen, että nimesi olisi merkitty elämän kirjaan.
        Mutta kaiken armon alla meidän tulee muistaa, että synti erottaa meidät Jumalasta ja ne 10 käskyä on edelleenkin voimassa.

• JosOnTullakseen
        HuomioSanasta kirjoitti:

Lueppa ilmestyskirjan 20 luku, niin kyllä sieltä sitten aikanaan tullee allahit mullahit ja muut vääryyden tekijät ja siellä olemme myös sinä ja minä.
        Toivottavasti Jumala avaa sydämesi ottamaan vastaa Jeesuksen Kristuksen, että nimesi olisi merkitty elämän kirjaan.
        Mutta kaiken armon alla meidän tulee muistaa, että synti erottaa meidät Jumalasta ja ne 10 käskyä on edelleenkin voimassa.

Abrahamilaisissa uskonnoissa joita ovat Juutalaisuus, Kristinusko ja Islam on sama Jumala...

• VainJeesuksessaOnSovitus
        JosOnTullakseen kirjoitti:

Abrahamilaisissa uskonnoissa joita ovat Juutalaisuus, Kristinusko ja Islam on sama Jumala...

Mutta vain Jeesuksessa Kristuksessa on sovitus.
        Matteus 28;
        18) Jeesus tuli heidän luokseen ja sanoi heille; " Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.
        19) Menkää siis ja tehkää kaikista kansoista minun opetuslapsiani.'Raamattu todistaa meille sen, että vain Jeesuksessa Kristuksessa on sovitus ja Raamattu on Elävän Jumalan Pyhä Sana.
        Aamen.

• JosOnTullakseen
        VainJeesuksessaOnSovitus kirjoitti:

Matteus 28;
        18) Jeesus tuli heidän luokseen ja sanoi heille; " Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.
        19) Menkää siis ja tehkää kaikista kansoista minun opetuslapsiani.'Raamattu todistaa meille sen, että vain Jeesuksessa Kristuksessa on sovitus ja Raamattu on Elävän Jumalan Pyhä Sana.
        Aamen.

Yksi mahdollisuus kolmesta että juuri kristinusko tulkitsee tämän Jumalan tahtoa oikein. Ehkäpä Juutalaisten tai Islaminuskoisten oppi onkin se oikea.

• VainJeesuksessaOnSovitus kirjoitti:

Matteus 28;
        Aamen.

>Raamattu todistaa meille sen, että vain Jeesuksessa Kristuksessa on sovitus ja Raamattu on Elävän Jumalan Pyhä Sana.
        Missä kohtaa se tällaisen peräti todistaa? Olen löytänyt siitä vain väitteitä.

• RepeRuutikallo kirjoitti:

>Raamattu todistaa meille sen, että vain Jeesuksessa Kristuksessa on sovitus ja Raamattu on Elävän Jumalan Pyhä Sana.
        Missä kohtaa se tällaisen peräti todistaa? Olen löytänyt siitä vain väitteitä.

Niin. Raamatussa ei ole sellaista kirjoitusta, jossa Jumala ilmoittaisi kirjan olevan hänen Pyhää Sanaansa. Se on siis ainoastaan joidenkin päähänpisto.

• Raamatunviimeisetjakeet
        torre12 kirjoitti:

Niin. Raamatussa ei ole sellaista kirjoitusta, jossa Jumala ilmoittaisi kirjan olevan hänen Pyhää Sanaansa. Se on siis ainoastaan joidenkin päähänpisto.

13. Minä olen A ja O, ensimmäinen ja viimeinen, alku ja loppu.
        14. Autuaat ne, jotka pesevät vaatteensa, että heillä olisi valta syödä elämän puusta ja he pääsisivät porteista sisälle kaupunkiin!
        15. Ulkopuolella ovat koirat ja velhot ja huorintekijät ja murhaajat ja epäjumalanpalvelijat ja kaikki, jotka valhetta rakastavat ja tekevät.
        16. Minä, Jeesus, lähetin enkelini todistamaan näitä teille seurakunnissa. Minä olen Daavidin juurivesa ja hänen suvustansa, se kirkas kointähti."
        17. Ja Henki ja morsian sanovat: "Tule!" Ja joka kuulee, sanokoon: "Tule!" Ja joka janoaa, tulkoon, ja joka tahtoo, ottakoon elämän vettä lahjaksi.
        18. Minä todistan jokaiselle, joka tämän kirjan profetian sanat kuulee: Jos joku panee niihin jotakin lisää, niin Jumala on paneva hänen päällensä ne vitsaukset, jotka ovat kirjoitetut tähän kirjaan;
        19. ja jos joku ottaa pois jotakin tämän profetian kirjan sanoista, niin Jumala on ottava pois sen osan, mikä hänellä on elämän puuhun ja pyhään kaupunkiin, joista tässä kirjassa on kirjoitettu.
        20. Hän, joka näitä todistaa, sanoo: "Totisesti, minä tulen pian". Amen, tule, Herra Jeesus!
        21. Herran Jeesuksen armo olkoon kaikkien kanssa. Amen.

• Raamatunviimeisetjakeet kirjoitti:

13. Minä olen A ja O, ensimmäinen ja viimeinen, alku ja loppu.
        14. Autuaat ne, jotka pesevät vaatteensa, että heillä olisi valta syödä elämän puusta ja he pääsisivät porteista sisälle kaupunkiin!
        15. Ulkopuolella ovat koirat ja velhot ja huorintekijät ja murhaajat ja epäjumalanpalvelijat ja kaikki, jotka valhetta rakastavat ja tekevät.
        16. Minä, Jeesus, lähetin enkelini todistamaan näitä teille seurakunnissa. Minä olen Daavidin juurivesa ja hänen suvustansa, se kirkas kointähti."
        17. Ja Henki ja morsian sanovat: "Tule!" Ja joka kuulee, sanokoon: "Tule!" Ja joka janoaa, tulkoon, ja joka tahtoo, ottakoon elämän vettä lahjaksi.
        18. Minä todistan jokaiselle, joka tämän kirjan profetian sanat kuulee: Jos joku panee niihin jotakin lisää, niin Jumala on paneva hänen päällensä ne vitsaukset, jotka ovat kirjoitetut tähän kirjaan;
        19. ja jos joku ottaa pois jotakin tämän profetian kirjan sanoista, niin Jumala on ottava pois sen osan, mikä hänellä on elämän puuhun ja pyhään kaupunkiin, joista tässä kirjassa on kirjoitettu.
        20. Hän, joka näitä todistaa, sanoo: "Totisesti, minä tulen pian". Amen, tule, Herra Jeesus!
        21. Herran Jeesuksen armo olkoon kaikkien kanssa. Amen.

Heh. Onko Jeesus jonkinlainen Jumala? "Tämä profetia" on tietenkin Ilmestyskirjan ennustukset; ei koko Raamattu.

• ei.mitään.yhteistä
        JosOnTullakseen kirjoitti:

Ei ole sama, kuin juutalaisuudessa ja kristinuskossa (Jumala), islamin kanssa ei ole mitään yhteistä;
        http://www.pelastussanoma.fi/Islamin opit/islam.htm

• totisesti
        ei.mitään.yhteistä kirjoitti:

Ei ole sama, kuin juutalaisuudessa ja kristinuskossa (Jumala), islamin kanssa ei ole mitään yhteistä;
        http://www.pelastussanoma.fi/Islamin opit/islam.htm

Amen

• nink7789

Jeesus tulee. Ota koppi.

• kolmospolttaja

Minä pelasin pesäpalloa vuodesta 1964 aina vuoteen 1990.
        Eri tasoilla ja eri kylissä.
        Mutta todellinen koppi tuli 26.03. 1083 kun kolmospolttaja sai kopin ja Jeesus tuli sydämeen asumaan sanansa kautta.
        Menepäs siihen kolmospesän jatkeelle ja avaa sydämesi, lyön sinulle Jeesuksen sanan kuvainnollisesti ja ota koppi.
        Usein olen siitä läpilyönyt, mutta ole sinä valmis, että Jeesus ei ohita sinua.
        Muistellaan sitten taivaassa.

• kolmospolttaja
        kolmospolttaja kirjoitti:

Minä pelasin pesäpalloa vuodesta 1964 aina vuoteen 1990.
        Eri tasoilla ja eri kylissä.
        Mutta todellinen koppi tuli 26.03. 1083 kun kolmospolttaja sai kopin ja Jeesus tuli sydämeen asumaan sanansa kautta.
        Menepäs siihen kolmospesän jatkeelle ja avaa sydämesi, lyön sinulle Jeesuksen sanan kuvainnollisesti ja ota koppi.
        Usein olen siitä läpilyönyt, mutta ole sinä valmis, että Jeesus ei ohita sinua.
        Muistellaan sitten taivaassa.

vuosiluku tulisi olla 1983 ei 1083

• Puulattia

Päivämäärää en muista mutta lokakuun tai marraskuun loppua se oli vuonna 2009 kun Pyhä Henki teki selväksi Jumalan olevan olemassa. Ei ole epäselvää eikä epäilyä sen jälkeen ollut ja tullut, ennen sitä epäilyä oli vaikka muille jakaa.

Raamattu itsessään on aukoton todistus Jumalan olemassaolosta. Ptofetiat, ja kokonaisuus on saumattomasti yhteensopivaa, ei ainoatakaan valhetta, Raamatusta huomaa Jumalan viisauden ja muut Jumalan ominaisuutensa. Ei voi kuinihaillen kiittää Jumalaa Häneltä saadusta uskonlahjasta.

• Jumala on tosiaan Raamatussa olemassa: mutta siellä hän on ihminen, joka asui Jerusalemissa. Ei asu muuten enää.

• Kiitos Herralle!

• Puuseppä.timpuri

Hienoa nimim. Puulattia ja aamen.
        Sama täällä, vuosi oli -79, Jeesus todella voi muuttaa suunnan täysin, kunhan antaa Hänelle luvan asettua sydämeen asumaan, Ilm.3: 20.

• apupoika_
        Puuseppä.timpuri kirjoitti:

Hienoa nimim. Puulattia ja aamen.
        Sama täällä, vuosi oli -79, Jeesus todella voi muuttaa suunnan täysin, kunhan antaa Hänelle luvan asettua sydämeen asumaan, Ilm.3: 20.

Minut Hän muutti kesällä 2006!

• Buda
    • Anussyntiliittoh

Miten voisin jouduttaa Jeesuksen palaamistah?

Olen evankelioinuth muttah libheraalit ovat kuin mielensä totuudeltah sulkeneeth.

Edesh ateistien keskuudessah ei sellaistah sääntörikkomustah sallitah kuin libheraaleilleh ärsyttävä kirkkoh hyväksyyh.

Libheraalin näkeminen nostaah verenpainettah, atheistih herättääh lähinnäh säälipainettah.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      66
      3025
    2. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      25
      2113
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      67
      1699
    4. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      24
      1560
    5. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1301
    6. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      16
      1297
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1206
    8. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      28
      1170
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1127
    10. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      62
      1011
    Aihe