Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
jii_tre
profiilit
jii_tre
jii_tre
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
8
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ei minulla tuo vaihe ole mitenkään ohi, vaikka voisin toki auton korjaamollekin viedä. Olen vain sen verran kajahtanut näihin ti-hommiin, että teen mieluummin hommat itse.
23.02.2015 20:51
Ihan normaali 75W-90 vaihteistoöljy kelpaa. Iskareita et osaa itse vaihtaa, jos homman vaativuutta joudut kysymään netistä.
23.02.2015 20:48
Siis kolme tuhatta kilometriä ilman ongelmia? Jeesus miten mahtavaa.. Kun ajetaan 300 tuhatta ilman ongelmia, niin homma on bueno.
Ei sillä, onhan Skoda hyvä auto, melkein Volkkarin veroinen..
23.02.2015 20:35
Aika hallusinaatioissa tuo Tommy on uusimpia fb-viestejään lähetellyt.. Lieneekö hiukan liikaa ehtoollisviiniä nautiskellut? Sinällään ei kiinnosta, mutta naurettava pellehän tuo on!
02.09.2014 22:41
No menihän hormonikauppiaan bisnekset persiilleen, eikä itekään mömmöistään huolimatta oikein onnistunut uimaan. Ternimaito oli sumutusta, enemmän noita kiellettyjä aineita poika tukkukaupitteli.
02.09.2014 21:21
Verovaroilla tunkeroa ja koomaakin aina on hoidettu. Parempi kun joisi itsensä kerrasta hautaan, vaikka yhteiskuntahan sen hautaamisenkin maksaa, mutta olispa ohi.
02.09.2014 20:12
Tilaisinko ilmalämpöpumpun postimyynnistä? En! Maksoin mielelläni hiukan ylimääräistä siitä, että se tultiin asentamaan paikalleen. Takuu on sekä koneesta, että työstä. Tai oli, nyt kone ollut kuusi vuotta paikoillaan ja hyvin tuntuu LG toimivan, vaikka sitä kovasti moititaankin.
03.02.2014 21:29
Ei muuten lopu, mullakin on nytten 40 mottia kuivaa sekaklapia ja koko ajan pakkaa tuleen lisää.. Kesäisin en kerkiä kaikkia koivuja yms. roskapuita kaataan ja vielä muutamat myrskyjen jäljiltä tulleet kuuset ja männytkin pitäisi saada mettästä pois.
03.02.2014 21:23
1 / 1