Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Avotampio_
profiilit
Avotampio_
Avotampio_
Vapaa kuvaus
Aloituksia
149
Kommenttia
3194
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tämä+on+malliesimerkki+dialogista+jossa+kumpikaan+osapuoli+ei+ymmärrä+sanaakaan+mitä+toinen+tarkoittaa.++Voiko+tämän+enempää+puhua+toisen+ohi?++Ollaan+aika+rajoilla+kyllä.
13.08.2019 13:27
>ps.+Avotampio+ei+kannata+aukoo+päätään+asioista+joista+ei+tiedä+mitään+...
Vai+niin.++Kuinka+sarkastinen+sitä+pitää+olla+että+lukija+ymmärtää+kirjoittajan+olevan+sarkastinen,+tai+millaisia+tunnusmerkkejä+sarkasmista+pitää+antaa?++Huomioiden+myös+että+selittäminen+pilaa+sarkasmin.
Tosin,+on+myös+niin+että+jos+sarkasmi+menee+riittävän+pitkälle+lukijan/kuulijan+on+mahdotonta+tehdä+eroa+onko+kirjoittaja/puhuja+tosissaan+vai+ei.
>Hoitoturpeet+nostetaan+metrien+syvyydestä+tutkitusta+hoitoturvekerroksesta
Kyllä+varmasti.++Ei+kai+kukaan+ihminen+maailmassa+voinut+uskoa+väittämääni+"laskuojasta",+saati+ottaa+sitä+tosissaan?!?!?!
Mutta+toistan+edellisen+lauseeni+-+ei+ole+sarkasmia+-+että+rehellinen+ihminen+pysyisi+kaukana+onecoinista,+tunnetusta+pyramidihuijauksesta.++Yrittäjä+joka+luovuttaa+hyödykkeen+onecoineilla+TIETÄÄ+luovuttavansa+tuotteen+ILMAISEKSI.++Kukaan+JÄRKEVÄ+yrittäjä+ei+tee+tuollaista.
Ja+entä+veroseuraamukset?++Maksetaanko+ALV+ilmaiseksi+annetusta+hyödykkeestä?++Tai+lahjavero?++Kuinka+paljon+yrittäjä+luovuttaa+hyödykettä+ilmaiseksi?++Tai+saako+hän+kenties+OIKEAN+korvauksen+jollain+muulla+tavalla?++Millä?++Eihän+yritys+voi+toimia+jos+se+suuressa+määrin+luovuttaa+hyödykkeitä+korvauksetta.+++Epäilykset+nousevat!
MUAHAHAMUAHAHAMUAHAHAHAAAAAAA
Poijjaat!!++Taasen!
12.08.2019 13:29
Ai+niin,+se+oja+josta+nää+mutakylvyt+kaivetaan+on+sen+naapuriviljelijän+lehmien+ja+sikojen+jätösten+"laskuoja"+....
Repikää+siitä,+mutakylpijät+....
MUAHAAMMUHUUHAMUAHAHAHAHAAAA
Poijjaat!!++Taasen!
11.08.2019 16:29
Koskahan+tämä+(ilmeisesti?!?)+rehellistä+ja+taitavaa+ammattitoimintaa+harjoittava+tunnettu+yritys+havaitsee,+että+onecoin+on+sille+RASITE.++Toistain:+RASITE.++
Siellä+Virroilla+ja+muilla+KYRVÄNHEVONMAILLA+ei+taideta+paljon+lehtiä+lukea+eikä+olla+tällä+planeetalla+muutenkaan?
Näinkö+on?++Hei,+mutakylpijät,+onko+hei+hienoa+kun+saatte+ojanpohjaa+naamallenne?!?!?!+++Onko+hauskaa+kun+pääsette+ojan+pohjasta+kaivetut+mudat+naamalla+SAUNAAN?!?!
(ei+vittu...+ei+voi+olla+todellista)
MAUHMAUHHUAMUHUHAUHUAAAAAAA
Poijjaat!!++Taasen!
11.08.2019 16:26
Ihme+ja+kumma,+dagcoin+ei+ikinä+lähtenyt+lentoon.++Ei+ne+koinistit+sitten+ihan+loppuun+asti+tampioita+ole?!?
07.08.2019 11:25
Hah+hah.+Kyllä+se+sattumavalokuva+Veskasta+oli+hyvä+osuma,+MUAHAHAMUAHAHAHA
Kyllä,+rahat+ovat+veskassa!++Kyynisesti+voisi+oikeastaan+sanoa+että+ONNEKSI+OLKOON+veska!++Maailman+ykkösrikollinen,+mutta+jota+kukaan+ei+saa+kiinni.++Tytär+rutjake+on+tosin+maanpaossa+(hengissä?)+tai+jossain+kellarissa+piilossa.++Mutta+Veska+PORSKUTTAA!!
Olipahan+hienosti+suunniteltu+ponzi,+ei+voi+muuta+sanoa.++Mutta+ei+käy+kateeksi,+en+vaihtaisi+omaa+asemaani+missään+tapauksessa+näihin+mitä+nää+tyypit+joutuu+kokemaan+tai+pakenemaan.++Ei+vaikka+annettaisi+miljoona+tsiljoona+dollaria+ja+päälle+munantiljoona+ONECOINIA,+MUAHAHAMUAHAHAHAAAAA
Poijjaat!!++Taasen!
04.08.2019 14:39
No+kun+nyt+olet+tollainen+"tienestimies"+niin+mikä+on+tuottoprosentti?++Rahaa+kun+tuntuu+tulevan+"otto+automaatista"+niin+sano+nyt+helvata+paljonko+pitää+SIOITTAA+ja+paljonko+saa+takaisin,+vai+saako+mitään?
Voisitko+hei+hankkia+itsellesi+tämän+N26+kortin+minun+nimelläni!!!!!+++Saat+sillä+tienestiä+ja+mulle+riittää+kun+vaikka+maksat+mulle+sata+euroa+kuussa,+saat+pitää+loput!!+Eikö+ole+hieno+diili?!?!
MUAHAHAMUAHAHAMUAHAHAHAAAAA
Poijjaat!!++Taasen!
31.07.2019 15:53
Laitetaan+tääkin+nyt+tänne+vaikka+se+ei+kohdejoukkoon+osukaan.++Ne+jotka+sisällön+ymmärtävät+osaavat+muutenkin+pysyä+kaukana+verkostomarkkinoinnista.++Ja+ne+muut+eivät+ymmärrä+vaikka+rautakangesta+vääntäisi,+MUAHAHAMUAHAHAHAAA
https://youtu.be/SBGfHk91Vrk
Hei+uskovaiset!++Jos+ymmärrätte+em.+videonpätkän,+löydättekö+mitään+yhtäläisyyksiä+Lyonessin+kanssa?++Kannattaisi+yrittää!++Yhtäläisyyksiä+löytyy+yllättävän+paljon!
MUAHAHAMUAHAHAMUAHAHAHAAAAAAA
Poijjaat!!++Taasen!
31.07.2019 14:10
Jumalaare!+Toi+on+paras+uutinen+tällä+vuosisadalla!!!++Mä+oon+aina+tiennyt+että+vankkoinista+ja+lyonessista+tulee+jotain!++Jumalaare!
31.07.2019 11:54
Joo,+on+ikävää+jos+REHELLISTÄ+(solid,+straight)+ja+LÄPINÄKYVÄÄ+(transparent)+liiketoimintaa+KYSEENALAISTETAAN!!!!
MUAHAHAMUAHAHAMUAHHAHAAAAA
Poijjaat!!+Taasen!
29.07.2019 18:03
Voisin+maksaa+enemmänkin+jos+vain+pääsisi+mukaan+VERKOSTOON!!++Ja+saako+sillä+samat+ILOTULITUSEFEKTIT+kuin+ovelta-ovelle+kauppiaalta?++Tai+ehkä+sekin+oli+VERKOSTOMARKKINOIJA??!?!
MAUAHAMUAHAHAMUAHAHHAHAAAAAa
Poijjaat!!++Taasen!
29.07.2019 18:00
Ei+tosiaankaan+ärsytä+vaan+käy+kateeksi!++Itse+en+pysty+noin+helppoa+tienestiä+kehittämään.
Mutta+hei!++Voisitko+perustaa+minun+nimelläni+toisen+tilin,+vastailet+kännykkään+kysymyksiin+(niinhän+se+meni?)+ja+tienaat+ikäänkuin+sivupersoonana.++Sun+ei+tartte+kun+maksaa+mulle+300€+kuussa+ja+saat+pitää+loput!!!!++Eikös+ole+hieno+diili?++Mitä+tuumaat?
PS.+Tyydyn+kyllä+vähempäänkin+jos+300€+kuussa+on+liikaa!+++Neuvotellaan!
27.07.2019 19:03
(Sarkasmitageja+ei+tarvita.+Ne+jotka+tietävät+mitä+ne+tarkoittavat+ymmärtävät+muutenkin.++Ja+loput+eivät+edes+tiedä+mitä+sarkasmi+tarkoittaa)
Minä+todellakin+TIEDÄN+että+verkostomarkkinoinnilla+EI+voi+tienata!++Kokemuksen+kautta!++Olen++ollut+niin+monessa+mukana+ja+hävinnyt+kaikissa+rutkasti.+++Viimeisenä+onecoinissa.++MUAHAHAMUAHAHAAAA
Palkitsemissysteemiä+ei+todellakaan+voi+ymmärtää.++Se+on+tarkoituksellisesti+epämääräinen+ja+jopa+ristiriitainen,+jotta+siitä+ei+voisi+vetää+yksikäsitteisiä+johtopäätöksiä.++Se+joka+väittää+ymmärtävänsä+niitä+valehtelee.
MUAHMMUAHAHAMUAHAHAHHAAAAAAA
Poijjaat!!++Taasen!
27.07.2019 17:27
Verkostoyritysten+palkitsemisjärjestelmä+on+tarkoituksella+erittäin+monimutkainen+ja+useista+muuttujista+kiinni,+jotta+olisi+mahdollisimman+vaikeata+osoittaa+ettei+sillä+voi+tienata+niin+paljon+kuin+mainospuheissa+luvataan.
Anonyymille+ei+taida+vielä+olla+valjennut+mikä+on+homman+juju+verkostomarkkinoinnissa.++Tuotteiden+myynti+se+ei+missään+tapauksessa+voi+olla+johtuen+logistiikan+äärimmäisestä+tehottomuudesta.++Markkinoiden+kyllästyminen+tapahtuu+alueittain+hyvin+nopeasti+kun+samalla+alueella+vaikuttavat+kaupustelijat+kilpailevat+keskenään+jne.jne.
Näitä+on+helppo+keksiä+toimivalla+MAALAISJÄRJELLÄ+lisää+pilvin+pimein.
MUAHAHAMUAHAHAMUAHAHAHAAAAA
Poijjaat!!++Taasen!
26.07.2019 20:28
Noin+vähän?!?+Taidat+valehdella...
25.07.2019 17:32
Uskotaan,+ei+huijata.
Oletko+muuten+verkostoa+kerätessäsi+maininnut+kohteille+että+"jos+keräätte+alalinjaa+niin+tulee+tuottoa"?
Jos+et+ole+niin+ok.++Muussa+tapauksessa+olet+pyramidikoijari
25.07.2019 17:31
Minäkin+haluaisin+onecoineja+jotta+pääsisin+SAUNAAN+mutta+kun+olen+vihaaja+niin+ei+ne+minua+sinne+päästä.++Voi+harmi+sentään.++Ja+tuppilaudallekin+olisi+käyttöä.++Mutta+ei+tämä+tulevaisuuden+maksuvaluutta+sitten+osu+minun+kohdalleni.++Voi+harmi+sentään
25.07.2019 17:27
Staffan+Libäck+on+tunnettu+REHELLINEN+kansalainen+joka+uhraa+omia+voimiansa+MUIDEN+eteen!++Miten+kehtaat+haukkua+tätä+yhteiskunnan+ja+maailmamme+edeskävijää?++Tätä+suurta+IHMISTÄ,+joka+AINA+asettaa+MUIDEN+edun+OMAN+etunsa+edelle?
MUAHAHAMUAHAHAMUAHAHAHAAAAAA
Poijjaat!!++Taasen!
PS.+heikkolahjaiset:+tässä+teille+esimerkki+sarkasmista.++Tämä+on+teille+tuntematon+termi,+mutta+yrittäkää+oppia
24.07.2019 15:16
Niin,+heikkolahjainen+ei+voi+mitenkään+käsittää+eroa+valemedian+ja+vakavasti+otettavan+median+välillä.+Olkoonkin+että+jälkimmäisenkin+kanssa+on+syytä+olla+toki+kriittinen.
Heikkolahjainen+saa+noilta+sivustoilta+"käsityksen"+bitcoinista.++Olkoon+niin+ja+hyvä+niin.++Saapahan+mielenrauhan.
Kuten+olen+jo+ennekin+sanonut:+bitcoin+on+ja+pysyy+nörttien+sekametelisoppana,+mutta+kun+sattui+olemaan+ensimmäinen+lajissaan+niin+sai+vakavastiotettavan+määrän+käyttäjiä.++Kaikki+muut+jäljittelijät+ovat+säälittäviä.++Bitcoinista+ei+koskaan+tule+mitään+merkittävää.+Aikanaan+se+kuihtuu+kokoon+kun+ei+ole+enää+ostajia.
Ja+edellinen+lausuntoni+ei+mitenkään+liity+virtuaalivaluuttoihin+ja/tai+liikemaailman+kiinnostukseen+lohkoketjuteknologiaan.++Näillä+kun+ei+ole+mitään+muuta+tekemistä+bitcoinin+kanssa+kuin+että+tämäkin+käyttää+hyväkseen+tätä+tunnettua+teknologiaa.
MUAHAHAMUAHAAMUHAHAHAHAHAAAAA
Poijjaat!!++Taasen!
24.07.2019 15:11
Ei+ole+minunkaan+kotiseudullani+bitcoin+miljunäärejä.++Oikeasti,+taitavat+aika+harvassa+olla.++Lotossa+ja+veikkauksessa+voisi+olla+paremmat+mahkut+...+sano+...
MUAHAHAMUAHAHAMJUAHAHAHHAAAAA
Poijjaat!!++Taasen!
21.07.2019 16:55
36 / 160