Vapaa kuvaus

Aloituksia

149

Kommenttia

3194

1. No+mutta,+tässä+meillä+lienee+EPÄILIÄ!!!!+++"IHAN+KOHTA"+Lidl+lähtee+mukaan+ja+sen+jälkeen+KAIKKI+Suomen+isot+ketjut!!!++IHAN+KOHTA!!!++Nyt+kannattaa+SIOITTAA+eikä+epäillä+tämän+mahtavan+konseptin+toimivuutta!!++IHAN+KOHTA!!
  2. Termi+"koinisti"+viittaa+vain+ja+ainoastaan+onecoiniin.++On+aina+viitannut.++Nimimerkki+lienee+ainoa+jolta+tämä+on+jäänyt+huomaamatta.++Tietääkö+nimimerkki+mihin+termi+"kaksiaivosoluinen"+viittaa?++Onko+ideoita?>Avo+voisi+laittaa+tulotietoja+tänne,+sitten+voimme+kaikki+nähdä+mihin+ansioihin+hänen+aivokapasiteetillä+pääsee.Tulotietoja?+TULO+TIETOJA?++Aivokapasiteetti?++AIVO+KAPASITEETTI?Nyt+laskeudun+nimimerkin+(kaksiaivosoluisen)+tasolle,+jotta+pystymme+kommunikoimaan.VARMANA+MUN+ISKÄLLÄ+ON+ENEMMÄN+RAHAA+KUIN+SUN+ISKÄLLÄ.Ja+lisää+löylyä:MUN+ISKÄ+VOITTAA+VARMANA+SUN+ISKÄN+TAPPELUSSA.Ja+sitten:MUN+VAIMOLLA+ON+SATA+KERTAA+ENEMMÄN+RAHAA+KUIN+SUN+VAIMOLLA.Palataan+puoli+tasoa+ylöspäin+(jatkaen+teini-ikäistä+hieman+vanhempien+retoriikalla):+nimimerkillä+on+outo+suhtautuminen+naisten+tulotasoon.++Hänhän+jossain+totesi+että+hänen+vaimollaanKIN+on+enemmän+rahaa+kuin+allekirjoittaneella.++Outoa+retoriikkaa.+Itse+tiedän+ja+tunnen+työelämässä+paljon+erittäin+päteviä+ja+kovatuloisia+naisia.++Nimimerkin+argumentti+ei+mene+jakeluun,+sikäli+kuin+sillä+ilmeisesti+on+pilkata+allekirjoittaneen+tulotasoa+ja+laittamalla+vertailukohdaksi+VAIMONSA:+jopa+hänellä+on+enemmän+rahaa+kuin+allekirjoittaneella.++Nimimerkki+lienee+peräisin+alhaisen+koulutustason+perheestä+ja+hänellä+itsellään+on+myös+heikko+koulutustausta,+heikot+kyvyt,+eikä+ehkä+edes+varsinaista+ammattia.++Sellaisen+ihmisen+arvomaailmaan+tuollainen+viittaus+"vaimon"+tulotasoista+sopisi,+silloin+kun+sitä+käytetään+tarkoitushakuisena+vertauksena+jonkun+muun+tulotasoon.Nimimerkin+kyvyt+VITTUILUSSA+on+nähty,+teini-ikäisen+tasoa.++Nimimerkki+ei+ymmärrä+milloin+hänelle+VITTUILLAAN+todella+RASKAASTI.++Ehkä+parempi+niin+...MUAHAHAMUAHAHAHAHAAAAAAAPoijjaat!!++Taasen!
  3. Kas,+yllättävän+paljon+sillä+kuitenkin+pystyy+tekemään.++Olisin+itse+kuvitellut+paljon+pienempiä+lukemia.++Kiitokset+tästä+kommentista!