Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkiin” kyllä hyvästä syystä - vai mitä olet mieltä?
Lue lisää:
https://www.suomi24.fi/viihde/oho-esko-eerikainen-joutuu-palaamaan-kalakukkokaupunkiin-tama-syy-ei-jata-kylmaksi?s24
Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!

18
376
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Joku uusi homoshow?
- AnonyymiUUSI
Mies on kyllä suosittu ja varmasti vaan lisääntyvät kaikki työt miehelle. Hienoa! Olen aina pitänyt Eskosta ja näyttää pitävän moni muukin 🤗.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mies on kyllä suosittu ja varmasti vaan lisääntyvät kaikki työt miehelle. Hienoa! Olen aina pitänyt Eskosta ja näyttää pitävän moni muukin 🤗.
Rahantuloa ei voi estää ja tekee kahta työtä yhtä aikaa ja juonto keikkoja vielä välissä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Rahantuloa ei voi estää ja tekee kahta työtä yhtä aikaa ja juonto keikkoja vielä välissä.
Voi eikä, katsoin Stefan Thermanin kuvia seiskalehden uutisista. Miten on lihonut ja on iso vatsa, vaikka treeneissä näyttäisi olevan joka päivä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Voi eikä, katsoin Stefan Thermanin kuvia seiskalehden uutisista. Miten on lihonut ja on iso vatsa, vaikka treeneissä näyttäisi olevan joka päivä.
Stefan on kuin 8 kuulla raskaana ! Ison vatsan on saanut kuntoharjoituksilla kehitettyä 😂
ja koulutettu sijoitusneuvoja Saara kikattelee vieressä 😳 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Stefan on kuin 8 kuulla raskaana ! Ison vatsan on saanut kuntoharjoituksilla kehitettyä 😂
ja koulutettu sijoitusneuvoja Saara kikattelee vieressä 😳Hyvin ovat rakastuneen tuntuinen pari ja Stefan huruttelee autolla ostelemassa kultaa 😂.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin ovat rakastuneen tuntuinen pari ja Stefan huruttelee autolla ostelemassa kultaa 😂.
Stefu julkaisi kuvan tytöstään eli se hyvä puoli tuossa nyt on että Stefukin ottaa hieman vastuuta, kun on nyt raitis kausi meneillään.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
ja koulutettu sijoitusneuvoja Saara kikattelee vieressä 😳Ensin ajattelin että Seiska on filtteröinyt sille noin ison vatsan mutta kyllä tämän aamun videossa, minkä Stefu itse kuvannut, näkyy myös tuo iso vatsa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ensin ajattelin että Seiska on filtteröinyt sille noin ison vatsan mutta kyllä tämän aamun videossa, minkä Stefu itse kuvannut, näkyy myös tuo iso vatsa.
Aika hyvä lohkaisu ja ite mieheltä. Mies ilman mahaa, on kuin pankki ilman rahaa 😂👍.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Stefu julkaisi kuvan tytöstään eli se hyvä puoli tuossa nyt on että Stefukin ottaa hieman vastuuta, kun on nyt raitis kausi meneillään.
On kyllä minun tietääkseni, ottanut kokoajan vastuuta tyttärestään Stefan..
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ensin ajattelin että Seiska on filtteröinyt sille noin ison vatsan mutta kyllä tämän aamun videossa, minkä Stefu itse kuvannut, näkyy myös tuo iso vatsa.
Pitäis varmaan aloittaa 21 päivän haaste ja sitten olisi kilot pois.
- AnonyymiUUSI
KAIKKI HÖPÖ KELPAA , KUNHAN IE OIKEISIIN TÖIHIN TARVI RUVETA
- AnonyymiUUSI
No eiks toi ole oikeeta työtä ?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No eiks toi ole oikeeta työtä ?
Kaikkia työtä pitää arvostaa, josta maksetaan veroja.
- AnonyymiUUSI
Palaa Kuopioon? Onko Esko Kuopiosta?
- AnonyymiUUSI
Esko Ensio Eerikäinen (s. 20. lokakuuta 1973 Bogotá, Kolumbia)
T. Wikipedia.
Bogota ei ole mikään kalakukkokaupunki. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Esko Ensio Eerikäinen (s. 20. lokakuuta 1973 Bogotá, Kolumbia)
T. Wikipedia.
Bogota ei ole mikään kalakukkokaupunki.Esko tuli kymmenvuotiaana yksin Kolumbiasta ensin sukulaisten luokse Kuopioon. Kai sekin siellä Wikipediassa lukee. Kuten se että isänsä on syntyjään Itä-Suomesta.
- AnonyymiUUSI
Rento ja hyvä tyyppi!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv302806- 1422636
- 1372197
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?1162143Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.131880Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161591394Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu311236Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo951204Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt891172Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno381128